Hahahaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
mijn testdag is maandag 12 dec, maar ivm bovenstaaande, wat Enfermera schrijft,
ik wil ze wel kunnen gebruiken he, de aangeschafte testen...
als ik nou maandagochtend ongesteld wordt, ben ik te laat
daarom denk ik dat ik zaterdag of zondag er minimaal 1 ga "gebruiken"
(pppfffrt... als ik dit van een ander zou lezen, zou ik denken: wacht nou rustig af.. maja... ms dat ik mn eigen advies ooit ga opvolgen.. ms volgende cyclus ofzo)
Oehhhh.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Had ik gisteren dus.. donkerder dan de controlestreep. 7 dagen na eisprong. Dat in combinatie met rommelde darmen en zere borsten stemt mij zeer positief
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
mijn testdag is maandag 12 dec, maar ivm bovenstaaande, wat Enfermera schrijft,
ik wil ze wel kunnen gebruiken he, de aangeschafte testen...
als ik nou maandagochtend ongesteld wordt, ben ik te laat
daarom denk ik dat ik zaterdag of zondag er minimaal 1 ga "gebruiken"
(pppfffrt... als ik dit van een ander zou lezen, zou ik denken: wacht nou rustig af.. maja... ms dat ik mn eigen advies ooit ga opvolgen.. ms volgende cyclus ofzo)
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahaJa precies... Soms kan het gewoon zo lang duren voor je gevoel! Heel herkenbaar. Terwijl het natuurlijk helemaal geen zin heeft als je het rationeel bekijkt. Magoed, wat is er nou rationeel aan een kind deze wereld in brengen? Niets toch? Dus ja, als je ze toch hebt liggen idd
Ghihi.
Helaas kom ik terug van vakantie als ik ongesteld moet worden, dus of ik word het op de terugreis, of ik ga heeeeell ongeduldig zijn tot we thuis kunnen testen XD
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef loveli het volgende:
.. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt. ..
Beter lezen, nee, jaquote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef _aurum_ het volgende:
nou we toch vragen aan het stellen zijn, kan je gewoon in je oor meten? Onder je oksel? In vgg ville?
Milka: gefeli alvastBen ik een van de eersten die je feliciteert
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Ashina het volgende:
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld?
quote:Op donderdag 8 december 2011 06:49 schreef AED86 het volgende:
Net een vroege test gedaan.... Negatief![]()
maandag = plusjesdag!quote:Nu maar wachten tot maandag, dan is mijn Nod en op naar de kerst ronde!
quote:Op donderdag 8 december 2011 07:11 schreef AED86Cooki het volgende: de kans is groot de ik zondag een testje waag
Aurum, wat merk je dan? in aanloop naar NOD bedoel ikquote:Op donderdag 8 december 2011 07:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb denk ik de mazzel dat ik mijn lichaam wel ken en weet dat dat het niet raak is. Tot nu toe eigenlijk geen twijfelmoment gehad. merk het ook aan de afscheiding.
zoals gezegd, ik krijg last van afscheiding. Terwijl als je zwanger bent dit niet het geval zou moeten zijn omdat dat kind moet blijven plakken dus er valt niks af te scheidenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
Aurum, wat merk je dan? in aanloop naar NOD bedoel ik
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
zoals gezegd, ik krijg last van afscheiding. Terwijl als je zwanger bent dit niet het geval zou moeten zijn omdat dat kind moet blijven plakken dus er valt niks af te scheiden
Ik wil niemand zenuwachtig maken, maar hier juist veel meer afscheiding dan voor de zwangerschapquote:Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zoals gezegd, ik krijg last van afscheiding. Terwijl als je zwanger bent dit niet het geval zou moeten zijn omdat dat kind moet blijven plakken dus er valt niks af te scheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |