nou we toch vragen aan het stellen zijn, kan je gewoon in je oor meten? Onder je oksel? In vgg ville?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer heb je gemeten, met welke thermometer? Meten is het best direct als je wakker wordt, voor je hebt bewogen. En lang, niet na een halve minuut al aflezen. Wanneer je slaapt heb je een vrij constante temperatuur, als je uit bed komt verantert het. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt.
Bij mij met mijn thermometer is het standaard 36.5 met een piek van 37.0 bij de eisprong. Dat zegt totaal niks over wat jouw thermometer bij jou zegt
Gefeliciteerd Milka, wat fijn dat Jordi er isquote:Op woensdag 7 december 2011 16:30 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,hij is er,vanavond er naar toe! Vanaf vandaag trotse tante van Jordi!
Das wel heel bijzonder,moeder en tante op dezelfde dagquote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef Lijnloos het volgende:
Milka, van harte gefeliciteerd!!
Ik vond het tante worden de eerste keer heel raar. Ik was namelijk 3 uur daarvoor voor het eerst moeder gewordenMet de 2e en 3e keer tante worden vond ik het allemaal veel spannender omdat we wisten dat hij/zij eraan kwam (weeen/vliezen gebroken en naar zh)... toen zat ik ongeveer te F5-en op mijn telefoon
quote:Op maandag 5 december 2011 18:10 schreef Sethiwe het volgende:
Ashina veel plezier met klussen.
Ashina en Enfermera nog een collega vpk hier.
Haha XDquote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
Hier ben ik de eerste..
Zusje is voorloooopig nog niet van plan om "aan kinderen te beginnen" ( no offence... )
ben wel "soort van" tante geworden van de kleine van vriendinnetje
behoorlijk bijzonder.. vriendin kreeg keizersnede en haar man en ik moesten toen voor die kleine zorgen..
baby bijna onderkoelt, want wij hadden het warm , dus het mannetje moest het ook wel warm hebbenwisten wij veel
![]()
ohh.. en gefeliciteerd Milka!![]()
Oeh! Haha ik zie het ook nu pas idd XD Hoi Sethiwe!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Ashina het volgende:
[..]Ik lees het nu pas. We zijn goed vertegenwoordigd
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Kwisted het volgende:
hier nog iemand uit de zorg, maar dan in de psychiatrie
Hihi wat leuk allemaal zeg!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef AED86 het volgende:
Hier ook iemand uit de zorg! (farmaceutische zorg dan wel)
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Ashina het volgende:
durf t bijna niet te vragen maar ik moet t toch ff ergens kwijt (aangezien vriend lief hier toch te nuchter voor is) Klachten die ik had voordat
kwam zijn nog niet allemaal weg en ik zit vandaag pas op dag 6 van mijn nieuwe cyclus. Ik ben emotioneel (echt waar heb ik anders nooit, maar kan om alles wel janken
) Dus ik dacht; ik doe eens een ovulatie test....krijg ik een heel licht streepje. Dat kan toch niet op dag 6? Snap ook niet waarom ik de test heb gedaan
Muts dat ik er ben
![]()
Waar ging die discussie ook al weer over? Jezelf de kop gek maken?
Preciesssquote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef Ashina het volgende:
wat marjolijntje zegt las ik net ook op internet, je moet twee even donkere strepen plassen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, anders was dat wel uit de bloedtest gekomen en ik ben net ongesteld geweest...Weet ook niet wat ik wel verwacht...T zal wel een vroege winterdip zijn ofzo iets
mijn testdag is maandag 12 dec, maar ivm bovenstaaande, wat Enfermera schrijft,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Enfermera het volgende:
Joh ik heb 5 zwangerschapstesten liggen en ik kan ook niet wachtennnn tot ik ze een keer kan gebruiken.Vorige keer was ik ook ongesteld voordat ik 'm kon gebruiken XD lol
Had ik gisteren dus.. donkerder dan de controlestreep. 7 dagen na eisprong. Dat in combinatie met rommelde darmen en zere borsten stemt mij zeer positiefquote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Je plast bijna altijd wel een streepje op een ovu test, maar hij is pas positief als het streepje net zo donker of donkerder is dan het controlestreepje. Je hebt nu dus gewoon een negatieve test gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |