^^quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd heb ik dat niet.
jij verwoordt het beter dan ikquote:Op woensdag 7 december 2011 10:28 schreef Mangostine het volgende:
mwa, ik merk wel dat ik alleen post als ik zelf iets kwijt wil, en dat is vaker tijdens de wachtweken jaMaar daarbuiten lees ik wel mee.
Ik vind het wel knap hoe sommigen hier op alles en iedereen reageren, NOD's onthouden etc. Het is niet dat me dat niks interesseert maar ik ben daar niet zo goed in sorryIk leef wel mee hoor!
Speaking of which, aanstaande NOD's: Kwisted? Wie nog?
En hoe gaat het met Coco?
Die is ongesteld atmquote:
Dit heb ik overigens ook. Uit mezelf naar NOD's vragen enzo doe ik niet snel. Ik ben een ramp met data. Daarnaast heb ik daar ook geen tijd voor (om proactief veel te posten), dus ik reageer vooral op wat anderen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:28 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen hier op alles en iedereen reageren, NOD's onthouden etc. Het is niet dat me dat niks interesseert maar ik ben daar niet zo goed in sorryIk leef wel mee hoor!
Kun je je afvragen of je dan wel een eisprong hebt gehad. Hoeveel dagen duurde deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die is ongesteld atm
Op zich geen enkel probleem, alleen irritant omdat ik eigenlijk pas vandaag-over-twee-weken hoef.
En het is écht geen innestelingsbloeding, want timing is off en het is te veel.
Welke?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Kun je je afvragen of je dan wel een eisprong hebt gehad. Hoeveel dagen duurde deze?
ik bedoel, hoe lang duurt je cyclus.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke?
De eerste ongesteldheid duurde net zo lang als mijn 'normale' ongesteldheden (?) voor de miskraam. De tweede (die van nu dus), is nu voor de derde dag bezig. En ziet ernaar uit dat het ook een 'normale' wordt. Ik heb nu alleen de typische bijbehorende klachten niet gehad (geen rugpijn of buikpijn dit keer).
Oh!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik bedoel, hoe lang duurt je cyclus.
Oh, misschien geef ik dan nu weer overbodig antwoordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef Mangostine het volgende:
Hoezo moest je dan eigenlijk pas over 2 weken?
/edit, disclaimer: zal wellicht met de mk te maken hebben, maar ik zat weer ff niet op te letten. Sorry als je dit al eens hebt uitgelegd dus
Wanneer heb je gemeten, met welke thermometer? Meten is het best direct als je wakker wordt, voor je hebt bewogen. En lang, niet na een halve minuut al aflezen. Wanneer je slaapt heb je een vrij constante temperatuur, als je uit bed komt verantert het. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef Happinesss het volgende:
Ik hoor ook veel vrouwen over temperaturen. Dit hou ik anders nooit bij maar was toch even nieuwschierig. Hij gaf 37.5 aan. Hier heb ik niet veel aan want weet niet wat mijn temperatuur anders is. Maar wat is ongeveer het gemiddelde bij de meeste vrouwen?
liefs,..
De hoeveelheid bloed. Echt, dit is net een ongesteldheid. Innestelingsbloeding is volgens mij nooit zoveel.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Mangostine het volgende:
Aha! En vanwaar de wijsheid dat het geen innesteling kan zijn?
Want ehm, dat lijkt me geen ondenkbare optie dan. Mgoed, wacht maar eens af idd.
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Mangostine het volgende:
Aha! En vanwaar de wijsheid dat het geen innesteling kan zijn?
Want ehm, dat lijkt me geen ondenkbare optie dan. Mgoed, wacht maar eens af idd.
Ah, en dat ook inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.
ohja! D'oh. Lijkt soms wel een topic over hogere mathematica dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |