Hapiness sterkte ermee. Ik kan je niet heel veel advies geven, heb het nooit bij de hand gehad.
Maar in de korte tijd dat ik hier mee lees zie je wel eens dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden en je niet zwanger blijkt te zijn, terwijl dit wel gedacht wordt. Bij jou iets anders doordat je wel positief hebt getest. Maar misschien dat het hetzelfde effect heeft. Ik zou zeggen afwachten en over een paar dagen nog een test doen, om uitsluitsel te krijgen.
Een losse tempmeting zegt niet veel, zoals je zelf al zegt. Om zicht te kunnen krijgen op je cyclus dmv temperaturen moet je meerdere dagen op zelfde tijdstip onder dezelfde omstandigheden temperaturen.
Of het een gemiddelde temperatuur is hangt ook af van je manier van temperaturen; rectaal, oor etc..
's Avonds is de temp vaak hoger als 's ochtends. Ook kan er bv een kleine onderliggende infectie meespelen waardoor temp verhoogd is.
Cooki succes met klussen hopelijk zien we je snel in Z&G

. Is er een bepaalde reden dat je een forumpauze inlast?
je hoeft geen antwoord te geven als je het een vervelende vraag vindt natuurlijk, maar ben erg benieuwd, want in korte tijd was je zo ingeburgerdKwisted heel veel succes met wachten

, ik hoop dat de week om vliegt, ook voor mezelf

.
Coco je cyclus is dus meer in de war als dat je dacht
Barreltje sterkte met de

. Haha je hebt een leuk chocolade excuus, ik zeg ook altijd ik moet ongesteld worden, ben ongesteld of ben bet ongesteld geweest, kortom, chocolade mag altijd

.
Enfermera is een goed plan zo'n glijbaan rug.
Milka wat een vervelend sinterklaascadeau kreeg je

, hopelijk volgend jaar een goed begin.