abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105230357
Zal vast een sexy kerstpakje bestellen,hohoho! Of mezelf met een strikje is wel genoeg denk ik ~:) nou ja,nog een keer lekker op stap met kerst en oud en nieuw en dan een flitsende start in het nieuwe jaar dan maar. Nieuwe NOD 5 januari
pi_105230549
Milka, haha, ja .. aan de verpakking van de dames ligt t meestal niet :Y)

eigk is dat (050112)een veel betere datum: dan heb je ook in t nieuw jaar gelijk iets te vieren, anders is t maar kaal, zo na de feestdagen O+

hey.. maar wel ff :( ... ik wil samen met jou en spewey (en alle anderen, maar wij zijn hier de oudjes ervaren mama's he) naar z&g O+

edit nav tip Milka O+

[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 05-12-2011 22:40:19 ]
pi_105230988
Hoop dat we snel door mogen dan.... * ervaren mama's he,geen oudjes ;) :P *
pi_105231847
oja dat was t, goeie! ^O^
pi_105236717
:@ Dames, ik meld me over een tijdje weer, ik doe ff een forum-pauze -O-

een vd modjes
mag ik svp uit de OP (heeft geen haast, mag ook in t volgende topic)

[ Bericht 16% gewijzigd door -Caroline- op 06-12-2011 02:25:16 ]
pi_105240634
Enne cook? Hopelijk niks vervelends aan de hand.

Bij mij is de spotting er niet bepaald minder op geworden. Volgens mij ben ik echt een soort van mini ongesteld.
pi_105241027
met mijn googleskills (=dus garantie tot de deur) zeggen dat het wel een aantal weken kan duren dat spotting :X

@Cooki: De deur staat altijd open he :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:51:07 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105241507
cooki -O-
hopelijk mag je in Z&G terug komen! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105241671
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:51 schreef Barreltje het volgende:
cooki -O-
hopelijk mag je in Z&G terug komen! :)
Dit dus
pi_105241710
Coco, wat irritant! Zou het niet kunnen komen door je eisprong? Ik kan me herinneren dat ik dat had voordat ik aan de pil ging..
pi_105247619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:05 schreef Freubelot het volgende:
Coco, wat irritant! Zou het niet kunnen komen door je eisprong? Ik kan me herinneren dat ik dat had voordat ik aan de pil ging..
Ik betwijfel het. Ben nu niet meer een soort van ongesteld, maar gewoon ongesteld (dus geen spotting of bruinverlies, maar gewoon rood & hier en daar wat weefsel. Omnomnom :D). Maar dan in kleinere hoeveelheden :') Er is natuurlijk ook nog niet zoveel opgebouwd.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:53:26 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105248319
Chocolade O+

als ik, later , zwanger ben is er vast wel een ander excuus om alsnog chocolade te eten... toch ??? :Y
pi_105249477
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Chocolade O+

als ik, later , zwanger ben is er vast wel een ander excuus om alsnog chocolade te eten... toch ??? :Y
waarom zou je nu geen chocolade eten als je er trek in hebt? ik snap je niet. /error /error /error.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:28:52 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105249546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom zou je nu geen chocolade eten als je er trek in hebt? ik snap je niet. /error /error /error.
ik ben nu ongesteld, en eet dan chocolade (excuus truus :P ), als je zwanger bent ben je niet ongesteld.. dus geen chocolade-excuus :P

maar natuurlijk eet ik gewoon chocolade als ik daar zin in heb :)
pi_105253157
ik kan echt niet tegen die wachtweken, wat duurt dat toch altijd lang!

In mijn ongeduld een ovulatietest gedaan (want wel eens gelezen dat die positief uitslaan als je zwanger bent) en hij was positief :@

Hoe gaat het met de klussende dames? Lekker van bil aan het gaan ~O> :P
pi_105254110
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Kwisted het volgende:

In mijn ongeduld een ovulatietest gedaan (want wel eens gelezen dat die positief uitslaan als je zwanger bent) en hij was positief :@

Ongeduldig typetje! :P
Maar een positieve ovutest? Je weet zeker dat je eisprong al is geweest?
Wanneer kan je écht testen?
pi_105259216
Kwisted, ik snap dat je ongeduldig bent maar maak je jezelf niet gek hiermee? Volgende week is je NOD toch?

Cooki, jammer maar wat ook al gezegd is; hopelijk kom je terug in Z&G
pi_105261521
Women, met vlagen maak ik mezelf wel gek ja. Maar dat reageer ik dan af hier op het forum, waardoor ik hier misschien een zenuwpees lijk. In het echt valt dat reuze mee! :)

Ja NOD zit eraan te komen :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:00:47 #219
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105263678
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Chocolade O+

Yup :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Kwisted het volgende:

Oehhh :D Oh joh wat zit je jezelf gek te maken XD Haha maar snap het wel. :)

Ik heb besloten me de komende tijd geen zorgen meer te maken. Word gek van alle stress om alles. Ben er klaar mee! Ik ontwikkel een rug als een glijbaan waar alles vanaf glijdt. :+ zo! *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105263729
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben nu ongesteld, en eet dan chocolade (excuus truus :P ), als je zwanger bent ben je niet ongesteld.. dus geen chocolade-excuus :P

maar natuurlijk eet ik gewoon chocolade als ik daar zin in heb :)
ah, ok. Ik had even ondertiteling nodig :)

Kwisted: Relax! Wanneer is je NOD?
pi_105267153
Hallo Meiden,

Even mijn verhaal kwijt.
Ik ben moeder van een prachtige dochter en we hebben er een half jaar geleden voor gekozen om mijn spiraaltje te verwijderen en voor een tweede kindje te gaan. Met mijn dochter was het meteen de eerst ronde raak dus was er al een beetje op in gesteld dat het geen problemen zou geven.

Na 2 maand had ik dan ook een positieve test in mijn handen en dolgelukkig natuurlijk. 2 dagen later kwam toch mijn menstruatie op gang.

Nu heb ik afgelopen maand ovulatie testen gebruikt omdat het de maanden daarna nog niet wou lukken. Mijn eisprong snel gevonden en de dag erna had ik al meteen een goed gevoel. Het was raak! Niet eens zo overdreven veel kwaaltjes. Alleen pijn in de onderrug en trekkende banden (herkenbaar van de eerste zwangerschap alleen was ik toen al wel een stukje verder met deze kwaaltjes) Maar goed niet te hard hopen natuurlijk eerst maar eens die positieve test. Ondertussen wist ik het steeds zekerder ik was zwanger kon niet anders! Dan duren de dagen idd heel lang voordat die test gedaan kan worden. 29 nov kon ik testen maar 27 nov kwam mijn menstruatie op gang. Ongelooflijk teleurgesteld natuurlijk. Maar nu was deze wel wat anders begin helder rood 2 dagen en 1 dag bruin verlies. 29 nov wel een test gedaan negatief natuurlijk. Nu zijn we een paar dagen verder en ik kan me niet focussen op de volgende ronde ondanks het bloeden en de negatieve test ben ik er eigenlijk nog steeds van overtuigd dat ik zwanger ben! Waarom gaat het gevoel in de onderbuik en de pijnlijke onderrug niet weg? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Of moet ik het helemaal los laten? Kan ik de HA bellen met het verhaal 'ja wel gebloed ook een negatieve test maar voel me zo zwanger! (Niet alleen door de kwaaltjes ook gewoon het overtuigende gevoel!) Of gewoon afwachten en later nog maar weer testen? Ben even radeloos. Vindt het ook zo ongelooflijk moeilijk om aan de mensen om heen uit te leggen hoe ik me voel.

Vindt het ook heerlijk om het hier even van me af te schrijven.

Hoop dat er wat meiden zijn met wijze raad.

Liefs H.
pi_105267340
Ik hoor ook veel vrouwen over temperaturen. Dit hou ik anders nooit bij maar was toch even nieuwschierig. Hij gaf 37.5 aan. Hier heb ik niet veel aan want weet niet wat mijn temperatuur anders is. Maar wat is ongeveer het gemiddelde bij de meeste vrouwen?

liefs,..
pi_105269023
Hapiness sterkte ermee. Ik kan je niet heel veel advies geven, heb het nooit bij de hand gehad.
Maar in de korte tijd dat ik hier mee lees zie je wel eens dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden en je niet zwanger blijkt te zijn, terwijl dit wel gedacht wordt. Bij jou iets anders doordat je wel positief hebt getest. Maar misschien dat het hetzelfde effect heeft. Ik zou zeggen afwachten en over een paar dagen nog een test doen, om uitsluitsel te krijgen.

Een losse tempmeting zegt niet veel, zoals je zelf al zegt. Om zicht te kunnen krijgen op je cyclus dmv temperaturen moet je meerdere dagen op zelfde tijdstip onder dezelfde omstandigheden temperaturen.
Of het een gemiddelde temperatuur is hangt ook af van je manier van temperaturen; rectaal, oor etc..
's Avonds is de temp vaak hoger als 's ochtends. Ook kan er bv een kleine onderliggende infectie meespelen waardoor temp verhoogd is.

Cooki succes met klussen hopelijk zien we je snel in Z&G :*. Is er een bepaalde reden dat je een forumpauze inlast? je hoeft geen antwoord te geven als je het een vervelende vraag vindt natuurlijk, maar ben erg benieuwd, want in korte tijd was je zo ingeburgerd

Kwisted heel veel succes met wachten :* , ik hoop dat de week om vliegt, ook voor mezelf :).

Coco je cyclus is dus meer in de war als dat je dacht :*

Barreltje sterkte met de }). Haha je hebt een leuk chocolade excuus, ik zeg ook altijd ik moet ongesteld worden, ben ongesteld of ben bet ongesteld geweest, kortom, chocolade mag altijd *).

Enfermera is een goed plan zo'n glijbaan rug.

Milka wat een vervelend sinterklaascadeau kreeg je :*, hopelijk volgend jaar een goed begin.
  woensdag 7 december 2011 @ 09:13:18 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105284317
:s) hoe gaat het hier??

hebben jullie ook dat dit topic weinig aantrekkelijk is als je tussen je }) en de klus weken zit?? :P
pi_105285004
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:

hebben jullie ook dat dit topic weinig aantrekkelijk is als je tussen je }) en de klus weken zit?? :P
Nee, eerlijk gezegd heb ik dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')