Oh, misschien geef ik dan nu weer overbodig antwoordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef Mangostine het volgende:
Hoezo moest je dan eigenlijk pas over 2 weken?
/edit, disclaimer: zal wellicht met de mk te maken hebben, maar ik zat weer ff niet op te letten. Sorry als je dit al eens hebt uitgelegd dus
Wanneer heb je gemeten, met welke thermometer? Meten is het best direct als je wakker wordt, voor je hebt bewogen. En lang, niet na een halve minuut al aflezen. Wanneer je slaapt heb je een vrij constante temperatuur, als je uit bed komt verantert het. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef Happinesss het volgende:
Ik hoor ook veel vrouwen over temperaturen. Dit hou ik anders nooit bij maar was toch even nieuwschierig. Hij gaf 37.5 aan. Hier heb ik niet veel aan want weet niet wat mijn temperatuur anders is. Maar wat is ongeveer het gemiddelde bij de meeste vrouwen?
liefs,..
De hoeveelheid bloed. Echt, dit is net een ongesteldheid. Innestelingsbloeding is volgens mij nooit zoveel.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Mangostine het volgende:
Aha! En vanwaar de wijsheid dat het geen innesteling kan zijn?
Want ehm, dat lijkt me geen ondenkbare optie dan. Mgoed, wacht maar eens af idd.
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Mangostine het volgende:
Aha! En vanwaar de wijsheid dat het geen innesteling kan zijn?
Want ehm, dat lijkt me geen ondenkbare optie dan. Mgoed, wacht maar eens af idd.
Ah, en dat ook inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.
ohja! D'oh. Lijkt soms wel een topic over hogere mathematica dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Houtje touwtje rekenkunde zegt eisprong na 2 weken, innesteling een kleine week later.
nou we toch vragen aan het stellen zijn, kan je gewoon in je oor meten? Onder je oksel? In vgg ville?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer heb je gemeten, met welke thermometer? Meten is het best direct als je wakker wordt, voor je hebt bewogen. En lang, niet na een halve minuut al aflezen. Wanneer je slaapt heb je een vrij constante temperatuur, als je uit bed komt verantert het. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt.
Bij mij met mijn thermometer is het standaard 36.5 met een piek van 37.0 bij de eisprong. Dat zegt totaal niks over wat jouw thermometer bij jou zegt
Gefeliciteerd Milka, wat fijn dat Jordi er isquote:Op woensdag 7 december 2011 16:30 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,hij is er,vanavond er naar toe! Vanaf vandaag trotse tante van Jordi!
Das wel heel bijzonder,moeder en tante op dezelfde dagquote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef Lijnloos het volgende:
Milka, van harte gefeliciteerd!!
Ik vond het tante worden de eerste keer heel raar. Ik was namelijk 3 uur daarvoor voor het eerst moeder gewordenMet de 2e en 3e keer tante worden vond ik het allemaal veel spannender omdat we wisten dat hij/zij eraan kwam (weeen/vliezen gebroken en naar zh)... toen zat ik ongeveer te F5-en op mijn telefoon
quote:Op maandag 5 december 2011 18:10 schreef Sethiwe het volgende:
Ashina veel plezier met klussen.
Ashina en Enfermera nog een collega vpk hier.
Haha XDquote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
Hier ben ik de eerste..
Zusje is voorloooopig nog niet van plan om "aan kinderen te beginnen" ( no offence... )
ben wel "soort van" tante geworden van de kleine van vriendinnetje
behoorlijk bijzonder.. vriendin kreeg keizersnede en haar man en ik moesten toen voor die kleine zorgen..
baby bijna onderkoelt, want wij hadden het warm , dus het mannetje moest het ook wel warm hebbenwisten wij veel
![]()
ohh.. en gefeliciteerd Milka!![]()
Oeh! Haha ik zie het ook nu pas idd XD Hoi Sethiwe!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Ashina het volgende:
[..]Ik lees het nu pas. We zijn goed vertegenwoordigd
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Kwisted het volgende:
hier nog iemand uit de zorg, maar dan in de psychiatrie
Hihi wat leuk allemaal zeg!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef AED86 het volgende:
Hier ook iemand uit de zorg! (farmaceutische zorg dan wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |