Ik betwijfel het. Ben nu niet meer een soort van ongesteld, maar gewoon ongesteld (dus geen spotting of bruinverlies, maar gewoon rood & hier en daar wat weefsel. Omnomnomquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:05 schreef Freubelot het volgende:
Coco, wat irritant! Zou het niet kunnen komen door je eisprong? Ik kan me herinneren dat ik dat had voordat ik aan de pil ging..
waarom zou je nu geen chocolade eten als je er trek in hebt? ik snap je niet. /error /error /error.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Chocolade
als ik, later , zwanger ben is er vast wel een ander excuus om alsnog chocolade te eten... toch ???![]()
ik ben nu ongesteld, en eet dan chocolade (excuus truusquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom zou je nu geen chocolade eten als je er trek in hebt? ik snap je niet. /error /error /error.
Ongeduldig typetje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Kwisted het volgende:
ik kan echt niet tegen die wachtweken, wat duurt dat toch altijd lang!
In mijn ongeduld een ovulatietest gedaan (want wel eens gelezen dat die positief uitslaan als je zwanger bent) en hij was positief![]()
Hoe gaat het met de klussende dames? Lekker van bil aan het gaan![]()
Yupquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Chocolade
als ik, later , zwanger ben is er vast wel een ander excuus om alsnog chocolade te eten... toch ???![]()
Oehhhquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Kwisted het volgende:
ik kan echt niet tegen die wachtweken, wat duurt dat toch altijd lang!
In mijn ongeduld een ovulatietest gedaan (want wel eens gelezen dat die positief uitslaan als je zwanger bent) en hij was positief![]()
Hoe gaat het met de klussende dames? Lekker van bil aan het gaan![]()
ah, ok. Ik had even ondertiteling nodigquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nu ongesteld, en eet dan chocolade (excuus truus), als je zwanger bent ben je niet ongesteld.. dus geen chocolade-excuus
maar natuurlijk eet ik gewoon chocolade als ik daar zin in heb
Nee, eerlijk gezegd heb ik dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
hebben jullie ook dat dit topic weinig aantrekkelijk is als je tussen jeen de klus weken zit??
^^quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd heb ik dat niet.
jij verwoordt het beter dan ikquote:Op woensdag 7 december 2011 10:28 schreef Mangostine het volgende:
mwa, ik merk wel dat ik alleen post als ik zelf iets kwijt wil, en dat is vaker tijdens de wachtweken jaMaar daarbuiten lees ik wel mee.
Ik vind het wel knap hoe sommigen hier op alles en iedereen reageren, NOD's onthouden etc. Het is niet dat me dat niks interesseert maar ik ben daar niet zo goed in sorryIk leef wel mee hoor!
Speaking of which, aanstaande NOD's: Kwisted? Wie nog?
En hoe gaat het met Coco?
Die is ongesteld atmquote:
Dit heb ik overigens ook. Uit mezelf naar NOD's vragen enzo doe ik niet snel. Ik ben een ramp met data. Daarnaast heb ik daar ook geen tijd voor (om proactief veel te posten), dus ik reageer vooral op wat anderen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:28 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen hier op alles en iedereen reageren, NOD's onthouden etc. Het is niet dat me dat niks interesseert maar ik ben daar niet zo goed in sorryIk leef wel mee hoor!
Kun je je afvragen of je dan wel een eisprong hebt gehad. Hoeveel dagen duurde deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die is ongesteld atm
Op zich geen enkel probleem, alleen irritant omdat ik eigenlijk pas vandaag-over-twee-weken hoef.
En het is écht geen innestelingsbloeding, want timing is off en het is te veel.
Welke?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Kun je je afvragen of je dan wel een eisprong hebt gehad. Hoeveel dagen duurde deze?
ik bedoel, hoe lang duurt je cyclus.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke?
De eerste ongesteldheid duurde net zo lang als mijn 'normale' ongesteldheden (?) voor de miskraam. De tweede (die van nu dus), is nu voor de derde dag bezig. En ziet ernaar uit dat het ook een 'normale' wordt. Ik heb nu alleen de typische bijbehorende klachten niet gehad (geen rugpijn of buikpijn dit keer).
Oh!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik bedoel, hoe lang duurt je cyclus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |