quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga ook niet plassen voor zij geplast heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu al bewondering voor je!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.![]()
Enfermera, wintervakantie:lekker relaxen, leuke sfeer altijdalvast veel plezier gewenst .
50 dagen ga ik niet redden, had wel uitgerekend dat ik dan met kerst uit komquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:05 schreef Mangostine het volgende:
Sethiwe, je gaat toch niet weer 50 dagen wachten? Hoe voel oe verder?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Helaas, geen twee streepjes. Ik snap er niks meer van![]()
Nog een kleine hoop dat ik op mijn NOD positief test, maar ik stel me er niet op in. En ik voel me zo zwanger!
Kwisted ik heb de dag voor mijn NOD negatief getest (met ochtendurine)quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Helaas, geen twee streepjes. Ik snap er niks meer van![]()
Nog een kleine hoop dat ik op mijn NOD positief test, maar ik stel me er niet op in. En ik voel me zo zwanger!
Dit dus Kwisted! Bij mijn eerste zwangerschap (die later mis ging helaas) testte ik een dag voor NOD ook hartstikke negatief! De dag erna was daar ineens dat lichte streepje! Ik zou je kansen niet afschrijven vier dagen voor NOD, het is nog vroeg meis!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef covie het volgende:
[..]
Kwisted ik heb de dag voor mijn NOD negatief getest (met ochtendurine)
En op mijn nod duurde het echt wel 3/4 minuten voor er een licht streepje kwam.
Je zit nu nog 4 dagen voor je NOD dus dat je negatief test zegt nog niks!!
Ja! ook dat nog! je bent 4 dg voor NOD, das nog te vroeg om een mogelijke zwangerschap af te strepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Dit dus Kwisted! Bij mijn eerste zwangerschap (die later mis ging helaas) testte ik een dag voor NOD ook hartstikke negatief! De dag erna was daar ineens dat lichte streepje! Ik zou je kansen niet afschrijven vier dagen voor NOD, het is nog vroeg meis!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja! ook dat nog! je bent 4 dg voor NOD, das nog te vroeg om een mogelijke zwangerschap af te strepen![]()
bij mn Thomas zwangerschap heb ik op NOD negatief getest, NOD+1dg negatief en NOD+2 positief...en ik wist t al vóór NOD .... dus.. "gewoon ff" wachten
en ik hoop op een vette plus op NOD of ms een paar daagjes later...
moraal van het verhaal..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
moraal van het verhaal..
pas na 50 dagen plassen
daag je me nu uit?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef Women86 het volgende:
haha ja hoor 50 dagen wachten, dat houd niemand hier vol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |