wat doe je hier dan nog..quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreef Spewey het volgende:
WooHoo! Gefeliciteerd SupremeEvil!!
Net een positieve ovutest hier gehad, toch niet gemist, je had gelijk Lijnloos!
What she said... Hup! Zoek vent en bespring!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog..
hup hup!
niet lullig voelen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Ergens geloof ik het nog niet helemaal...
Vind het ook een soort van lullig voor de meiden hier dat het hier gelijk raak was, beetje dubbel!
Tweelingen komen hier in beide families voor...
Moet nog steeds de dokter bellen, maar er lopen steeds collegas heen en weer door het pand...
*Thee tegen beeldscherm sproeitquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef Sopho het volgende:
[..]
Ja maar dubbel genaaid houdt beter!
Wat Spewey en Barreltje zeggen: niet nodig, bij de een gaat t sneller dan bij de ander en iedereen is blij voor je! Wat fijn dat t zo snel gelukt is!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Vind het ook een soort van lullig voor de meiden hier dat het hier gelijk raak was, beetje dubbel!
Ik zat het net even na te kijken. Vanaf mei is mijn langste cyclus 30 dagen geweest (2x). De rest was 27 of 28... Ben benieuwd hoor! Maar ik wacht nog inderdaad even 2 dagen af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!
Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.
Maar dat ben ik
Dat moet je inderdaad niet denken, het is toch fijn dat het zo snel gelukt is!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Ergens geloof ik het nog niet helemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |