Hij kijkt nu hoopvol om.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij nog een verlate surprise boor heloef geregeld?
Mannen die te vol zijn van zichzelf!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen die te vol zijn van zichzelf!
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Ik maak echt te makkelijke lijstjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden.
Mensen met teveel zelfmedelijden die zeggen dat ze nooit een vriendin zullen krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Muur vast in denk patroon?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Dit jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
Ik richt me enkel op realistische theorieen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Aangezien de meeste lijstjes niet positief zijn kan je maar beter blij zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben te nieuw om op lijstjes te staan.
En je gaat cactus wel neuken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik richt me enkel op realistische theorieen.
Dat zou nooit gebeuren namelijk.
Tja uhmquote:
mensen die je niet mag?quote:
Je neemt me te serieus jij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
Ik vind het wel een eerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
potentiële seriemoordenaars!quote:
nee soit is mrk.n of zoietsquote:
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
oh sorryquote:
En dubbel, toe maar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Twee keer zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Mensen die jij wil versierenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Dubbel?quote:
die is al lang geradenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar cactus1 lijstje.
Wil nu wel weten om welke reden ik er in staan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsen
mannen van jou leeftijd?quote:
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dubbel?
Hoezo verdomme dubbel, ik eis uitleg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik weet hem!
mensen die op een lijstje wilde
Happy singles.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Deze zal niemand raden. Het moet echt spot-on zijn.
mensen die niet vaak mee posten over het huidige onderwerp maar altijd binnen vallen met een verhaal dat om hen draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Onterecht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Pics?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomen
Ja sorry al gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is al lang geraden
beetje mee blijven doen
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te startenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeuj bijna 5 uur.Ik lijk wel een ambtenaar.
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?
Nee, niet direct.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te starten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb je in het vorige topic nog gezegd.
Ze houden van de smurfen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Oh ja kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Moet ik dan ook niet op die lijst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?
Haters van juiste interpunctie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Waar ik nu zo op kan komen althans.
Users die niet tegen kritiek kunnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Nou ik ben benieuwdquote:
Heequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
hmmm deze vind ik lastig en ik sta er nog wel zelf op....quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
25+quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Gebruiken geen hoofdletters?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
fout!quote:
nice haha precies wat ik zeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
Je staat op een lijstje.quote:
fuck dat doet pijn om dat zo zwart op wit te zienquote:
whaha klopt welquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje niet gemaakt.
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
oh ja ook! maar niet wat ik bedoeldequote:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?
daadwerkelijk versiertips gegeven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
Anderen helpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
daarom stond je op mijn lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij denken wel hetzelfde over mensen
ik vond het maar een suggestief lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Dat is liefquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?
Advies geven, ten minste daar moest ik meteen aan denken, maar klopt niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu snap ik er geen moer meer van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik vul bij deze m'n lijstje aan met kree en dawg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!
Dat houd niet in dat je dierbaren niet moet helpen indien nodig en waar dit kan.
Discussie laten voorbij gaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
je moet wel even lijstjes toelichten (cactusje!) anders is er niks aan.
mijne raden jullie niet.
Vind jij hem ook zo ergerlijk soms?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
Dan zit je er naast, want het punt als, de hele wereld draaid om hun zelf zie ik als geen kritiek. Want dat klopt ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
whahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?
trollen/fakers?
Een discussie gewonnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
De meisjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
het zijn allemaal vrouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Ze zijn tot nu toe allemaal geraden. Wel oplettenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
je moet wel even lijstjes toelichten (cactusje!) anders is er niks aan.
mijne raden jullie niet.
Deze weet ik nog niet, ik ken Eldinosaur amper en weet niet wat ik hetzelfde doe/ben als dawg en Mystikvmquote:
Hebben geneukt dit jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Vrouwen in deze reeks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Sinji het volgende:
Supersoep, altijd reageren zodra hun naam voorbijkomt?
heb je toevallig een centimeter bij de hand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zit je er naast, want het punt als, de hele wereld draaid om hun zelf zie ik als geen kritiek. Want dat klopt ook inderdaad
Het leven draaid om mij. Dus geen kritiek, het klopt!
Supertof zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze weet ik nog niet, ik ken Eldinosaur amper en weet niet wat ik hetzelfde doe/ben als dawg en Mystikvm
Welke was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel je staat bewust niet op mijn lijstjeAlhoewel het steeds beter gaat
niet wit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
( ok flauw, maar ik weet niks)
Aziaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
niet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zijn tot nu toe allemaal geraden. Wel opletten
Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
Ik ben sowieso geen Aziaat en anders moet Sinji op die lijst, dus we zijn vast allebei zwart.quote:
ik heb er een:quote:
Oh ja. En in die van mlig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je stond in mijn eerste lijstje, lieverd.
Iemand anders gelijk geven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nope.
Het zal nooit geraden worden denk ik.
Het lijstje:
Formerjellybean
Soit
ook_gek
Den Wauwelaar
Kree
Dawg
Hints:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks? Wat kunnen ze dus niet? Anderen misschien ook niet, maar bij deze groep valt het op.
Ze zullen het er zelf totaal niet mee eens zijn.
Inlevingsvermogen is het niet.
Soms heel soms vind ik je echt schattig. Zoals nu.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je toevallig een centimeter bij de hand?
ik ben ondertussen wel benieuwd naar de dikte van die plaat voor je kop
Tering.quote:
Kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nah. Dan moet ik het echt uitbreiden naar mezelf ook, denk ik.
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2quote:
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijzequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
jaaaaaaaaaaaaaquote:
Dan moet Loka erbij. Ik denk dat het gaat over vrouwen met dikke tieten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2
[..]
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijze
Oh gemist. Oke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik al gezegd. opmerkelijk fok!repertoire op de een of andere manier.
Monogaam zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nope.
Het zal nooit geraden worden denk ik.
Het lijstje:
Formerjellybean
Soit
ook_gek
Den Wauwelaar
Kree
Dawg
Hints:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks? Wat kunnen ze dus niet? Anderen misschien ook niet, maar bij deze groep valt het op.
Ze zullen het er zelf totaal niet mee eens zijn.
Inlevingsvermogen is het niet.
Sorry dat ik zo soft ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2
[..]
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijze
Ik zat te twijfelen over Loka idd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet Loka erbij. Ik denk dat het gaat over vrouwen met dikke tieten.
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik al gezegd. opmerkelijk fok!repertoire op de een of andere manier.
Focus op die twee inderdaad. Dan heb je het antwoord voor de anderen ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.
waarom zijn die makkelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.
zeg het gewoon, moeilijke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Focus op die twee inderdaad. Dan heb je het antwoord voor de anderen ook.
Online iemand versieren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon meequote:
ik quote jou niet. lees zelf eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon mee
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dingen afmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zelfde vader?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoorquote:
Serieuze relaties komen er nooit van bij de mensen op dat lijstje volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
potverdorie mijn kat laat stink scheetjes
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoor
hebben een verstoord vrouwbeeld?quote:
Zet me maar op een lijstje, stalkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.
Dan had ik er ook op moeten staanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een frustraties.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zet me maar op een lijstje, stalker
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
Het vermogen zich te kunnen binden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik bij mijn vorige post ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vermogen zich te kunnen binden?
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
Zou goed kunnen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
die van mij doet dat ook. Stink beestquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Nieuw lijstje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
die van mij doet dat ook. Stink beest
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
die van mij doet dat ook. Stink beest
ooh nee dan gaat die van mij echt zoooo doodquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
das zielig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bericht van Supersoep, want zijn internet is "weg":
"'Humorlozen die nooit een (succesvolle) grap (willen/kunnen) maken".
Ik had iets heftigers verwacht. Maar blij dat ik blijkbaar niet humorloos ben, dat had er nog bij moeten komen zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Gebrek aan humor, briljant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Aha.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
dat vond ik dan wel een goede grapquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.
Goeiequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bij deze een nieuw lijstje:quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vond ik dan wel een goede grap
Hahahahaha hahagahahahaha vet grappig, waarom sta jij toch op die lijst, dijekletsertquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
die van mij over het vrouwbeeld was niet goed?quote:
zo ook eens wat te eten klaarmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen heb me weer goed kunnen vermaken met jullie.
Maar ga jullie nu verlaten, effe wat afmaken en dan naar huis
Faalt in comebacks op kritiek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?
Betrekt elke reactie op zichzelf of neemt altijd het verhaal over met een voorbeeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
Hoeveel diagnoses heb jij ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornis
maar die lijst hadden we ook al gehad toch?
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.
oooh maar dan mis je er nogal wat hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faalt in comebacks op kritiek.
Rhu heeft wel humorquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?
ik dacht echt die gaan ooit daten
Huh, ik sta in een lijst bij Soit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.
Nah, die post was een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh maar dan mis je er nogal wat hoor!
nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?
ik dacht echt die gaan ooit daten
Dawg vindt je triest blijkbaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, ik sta in een lijst bij Soit?
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoeveel diagnoses heb jij ook alweer?
Ik dacht dat echt!quote:
Ach, ik kan hem alleen maar gelijk geven dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dawg vindt je triest blijkbaar?
Ik niet. Ik vind jou niet triestquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik kan hem alleen maar gelijk geven dan.
Nopequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
die van mij over het vrouwbeeld was niet goed?
posten onbegrijpelijke zooi?
Jij moet ook eens ruzie maken of conflictje hebben met iemand, dan kom je de volgende keer op veel meer lijstjesquote:
Ik ben maar selectief stekelig en moment gebonden, maar nooit blijvend en altijdquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Wat lief
Je zou niet zeggen dat je stekelig was.
nee, ik vind dat soort kwalificaties triest. zoals nu die van soit richting rhutje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dawg vindt je triest blijkbaar?
Zoek je ruzie ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet ook eens ruzie maken of conflictje hebben met iemand, dan kom je de volgende keer op veel meer lijstjes
neequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Niemand meer een idee voor:
ook_gek
mlig
soit
hebben een verkering?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Nou niet zo'n moeilijk lijstje denk ik.
Users die onlogisch redeneren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Niemand meer een idee voor:
ook_gek
mlig
soit
Users die dit topic heeft geholpen met neuken als resultaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Die lijst is te kort.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Dan kunnen er nog wel een paar bijquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben onderdrukte homo-erotische gevoelens.
Je vermeldde het zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wist het
dat is echt het enige dat je hebt over mij he?
jammer want het doet me echt niks of ik nou wel of niet een labeltje heb
het maakt me alleen maar tot de sprankelende persoon die ik ben
als jij je persoonlijkheidsstoornis nou ook eens zou omarmen zou je daar misschien een stuk aangenamer door worden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar zij sinds de oprichting van dit topic
Niet helemaal waar ik op doel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Users die dit topic heeft geholpen met neuken als resultaat.
Door dit topic succesquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Ook niet.quote:
Ja omdat ik er niet om geef en er mensen mee wou helpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Je vermeldde het zelf.![]()
Welke stoornis heb ik? Narcisme ofzo? Ik zal het aan een psycholoog voorleggen en kijken of het ook echt vastgesteld kan worden.
Gewoon dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verslag gedaan van hun ontmaagding?
Users die maagd waren toen ze hier begonnen met posten, maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
Oh ja Lant moet ook op die lijst besef ik me nu dus.
Lant
Lokasenna
Axel
Newbie
Voor de rest zou ik het echt niet weten wie er bij moest.
graag!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ok niemand raadt mijn lijstje meer, dan zal ik het maar verklappen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ok niemand raadt mijn lijstje meer, dan zal ik het maar verklappen.
Mensen die makkelijk praten over veel geld uitgeven en het blijkbaar ook tot hun beschikking hebben.quote:
Ik gebruik het niet tegen je, het is meer een vraag aangezien je zo praat over andere mensen terwijl je zelf zo'n 8 á 9 diagnoses hebt, die krijg je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja omdat ik er niet om geef en er mensen mee wou helpen
het zegt nog het meest over jou dat je denkt dat je dat nou tegen me kunt gebruiken
maar blijf maar doen hoor
vooral als dat het enige is dat je kunt bedenken
ooh patsers!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk praten over veel geld uitgeven en het blijkbaar ook tot hun beschikking hebben.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog een lijstje!
Jellybeans
kookboek van bugermeester
zwitsal
tropico 4
jurkjes
haarspeldjes
Serieus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan Soit op dat lijstje, die was in het begin van deze reeks ook maagd.
je boodschappen oid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog een lijstje!
Jellybeans
kookboek van bugermeester
zwitsal
tropico 4
jurkjes
haarspeldjes
dan val Ik sowieso af. Ben al paar jaar geen maagd meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die maagd waren toen ze hier begonnen met posten, maar nu niet meer.
hoe praat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet tegen je, het is meer een vraag aangezien je zo praat over andere mensen terwijl je zelf zo'n 8 á 9 diagnoses hebt, die krijg je echt niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |