Opgelet als mensen iets posten wat daarover ging denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Of dat, kan ook. Al kan ik me niet herinneren dat Lant zoiets gepost heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.
omg wat een inteelt roddelkliek is het hier tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.
Jij dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee. Dat zou een beetje stom zijn.
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.quote:
21quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud was jij nou ook al weer?
Voelde het vertrouwd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstje
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblocktquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfant Lant Lanterfanteraar Lantje Lanter Fantje
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.
Soort van, doet me denken aan toen ik twaalf was en toen mijn moeder me nog zo noemde.quote:
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.
Ja, spelletjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblockt
Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan meequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.
Ik neuk achter de schermen helemaal niet, hihi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |