een relatie is geen medicijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ik los kan worden als ik eenmaal een relatie heb, dan weet ik wat ik kan, hoe een vrouw in elkaar steekt, waar je niet bang voor hoeft te zijn. Het is altijd taboe voor mij geweest. Ben gewoon bang voor het nieuwe en voor veranderingen, daar moet ik mij aan overgeven zodat ik los kan komen.
Sommige vrouwen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een relatie is geen medicijn
als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je
vrouwen willen niet je fix zijn
plus door een vrouw zijn je problemen niet magisch opgelost
het probleem zit in jou
en wat ga je doen als het over is dan? dan ben je nog precies op dezelfde plek
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je
het probleem zit in jou
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is een drempel waar je overheen moet. Je loopt er nu continue tegen aan te hikken, maar als je er eenmaal over bent gestapt is het allemaal niet meer zo eng.
Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat je echt niet lukken om hem daarvan te overtuigen.
ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal okequote:
ik denk dat ie dan nog steeds zit met zichzelf en het perfecte daarin etcquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.
Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het probleem zit in jou
Helpen kan altijd, maar echt veranderen kan iemand alleen zelf doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
Ja, dat zijn dan van die vrouwen die vallen op een foute man omdat ze denken hem te kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal oke
dat is een relatie gebaseerd op een fundering die kapot is
die gaat vanzelf instorten
of niet maar dan maakt het wel alles in het huis kapot (dus de mensen in de relatie)
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?
Ik snap het gewoon niet, want ik vind hem wel schattig in zijn doen en laten, maar dat enorme bord voor zijn kop is gewoon vermoeiend.
ik denk dat het dieper zit hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.
Dat wel, maar niet dat je relatie erop gebaseerd is dat je iemand aan het handje meehelpt alles te doen. Zoals een moeder of psycholoog zou doen. Dat is niet gezond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.
Tsja, laat ik jou dan meteen maar vertellen dat als je ervaring hebt met 1 vrouw, dat het niet automatisch betekent dat het met een andere vrouw dan makkelijker wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
Dat soort dingen dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
Ik denk inderdaad dat het argument van 'als je een soa hebt kan je geen seks meer hebben' dan beter aankomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
En dan in zijn gezicht pissenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikken
Het probleem is dat ik waarschijnlijk veel overeenkomsten heb, maar toch totaal anders in het leven sta. Daarom botst het zo in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
mij ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikken
Gelijkwaardigheid is dan weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet dat je relatie erop gebaseerd is dat je iemand aan het handje meehelpt alles te doen. Zoals een moeder of psycholoog zou doen. Dat is niet gezond.
Klopt, maar je hebt mij al tijden door. Ik neem eigenlijk altijd heel weinig van anderen aan op het moment dat ik het moet uitvoeren, dan doe ik weer mijn eigen risicoloze chicken manier. Maar ik ga donderdag de date in met een gedachte dat ik weet dat ze mij heeeeeel leuk vind, ik vind haar heeeeeel leuk, ik ga gewoon een move maken, grote kans dat het goed gaat aflopen en dat de methode die dus werkte in mijn hoofd blijft zitten voor de eventuele volgende keren als werkent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Sinji het volgende:
Sowieso hebben perfectionisten een bepaalde drang om in hun eigen methodes en oplossingen te denken, het is vaak moeilijk om van die methodes af te wijken.
Keyos moet toch echt het anders aanpakken wil hij succes krijgen met vrouwen. Meer schijt, zonder spijt.
Jij hebt doelen in je leven, hij niet. Hij staat alleen maar elke dag op om niets te doen en te wachten tot hij weer in slaap valt. Dan boeit het niet zoveel als je ziek wordt, en is elke vorm van contact kostbaar en gewenst, ook al is het levensgevaarlijk. Zoiets is het.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik waarschijnlijk veel overeenkomsten heb, maar toch totaal anders in het leven sta. Daarom botst het zo in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het argument van 'als je een soa hebt kan je geen seks meer hebben' dan beter aankomt.
Je kunt het man, zorg ervoor dat je zelf een leuke tijd hebt. Dát is pas belangrijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt mij al tijden door. Ik neem eigenlijk altijd heel weinig van anderen aan op het moment dat ik het moet uitvoeren, dan doe ik weer mijn eigen risicoloze chicken manier. Maar ik ga donderdag de date in met een gedachte dat ik weet dat ze mij heeeeeel leuk vind, ik vind haar heeeeeel leuk, ik ga gewoon een move maken, grote kans dat het goed gaat aflopen en dat de methode die dus werkte in mijn hoofd blijft zitten voor de eventuele volgende keren als werkent.
niet om je onzeker te maken maar als je geen move maakt dan heb je ook wel kans dat je het verknaldquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt mij al tijden door. Ik neem eigenlijk altijd heel weinig van anderen aan op het moment dat ik het moet uitvoeren, dan doe ik weer mijn eigen risicoloze chicken manier. Maar ik ga donderdag de date in met een gedachte dat ik weet dat ze mij heeeeeel leuk vind, ik vind haar heeeeeel leuk, ik ga gewoon een move maken, grote kans dat het goed gaat aflopen en dat de methode die dus werkte in mijn hoofd blijft zitten voor de eventuele volgende keren als werkent.
Zo zijn er wel meer in dit topic, waarom enkel hem daar op aanspreken. [/soit]quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt doelen in je leven, hij niet. Hij staat alleen maar elke dag op om niets te doen en te wachten tot hij weer in slaap valt. Dan boeit het niet zoveel als je ziek wordt, en is elke vorm van contact kostbaar en gewenst, ook al is het levensgevaarlijk. Zoiets is het.
Maar hij kan datzelfde contact hebben mét condoom, dus de redenatie klopt niet. Het is niet dat je met condoom ineens geen seks meer zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt doelen in je leven, hij niet. Hij staat alleen maar elke dag op om niets te doen en te wachten tot hij weer in slaap valt. Dan boeit het niet zoveel als je ziek wordt, en is elke vorm van contact kostbaar en gewenst, ook al is het levensgevaarlijk. Zoiets is het.
en andere mensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
perfectionisme
vooral nogal irritant als sommige dingen niet altijd mee willen werken.
bij mij is het meestal mijn gezondheid. andere mensen heb ik niet zo'n last van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en andere mensen
die zitten mij het meest dwars
Klopt, ik verknal het juist door geen move te maken, het was heel onwennig toen ik wegging bij haar vrijdag , omdat we het beide gewoon wilden zoenen en verliefd zijn, maar het niet gedaan hebben. Als ik mijn game niet zou veranderen de komende keren beschadigd het alleen maar , je staat gewoon voor joker de komende dates als ik niets zou doen. Want zij is net zo verlegen als ik, van haar hoef ik ook geen move te verwachten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om je onzeker te maken maar als je geen move maakt dan heb je ook wel kans dat je het verknald
Hij zoekt simulatie van een relatie, het gevoel iemand te hebben waarmee hij een band heeft, en heeft het gevoel dat het niemand boeit als hij er een soa van krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij kan datzelfde contact hebben mét condoom, dus de redenatie klopt niet. Het is niet dat je met condoom ineens geen seks meer zou kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mij is het meestal mijn gezondheid. andere mensen heb ik niet zo'n last van.
Maar op dat punt heb ik ook gezeten. Ik heb ook genoeg ongezonde dingen gedaan puur omdat mijn gezondheid me niet kon schelen. Dus dat argument snap ik wel, en dat hele hoeren neuken maakt me ook niet zoveel uit. Maar hij houd zichzelf zo vast in zijn eigen negatieve wereldje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er ook wel uit zou kunnen komen, als hij hulp durfde te zoeken. Maar dat is blijkbaar een te grote stap.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar op dat punt heb ik ook gezeten. Ik heb ook genoeg ongezonde dingen gedaan puur omdat mijn gezondheid me niet kon schelen. Dus dat argument snap ik wel, en dat hele hoeren neuken maakt me ook niet zoveel uit. Maar hij houd zichzelf zo vast in zijn eigen negatieve wereldje.
Hij heeft het wel voor elkaar dat jullie met z'n allen over hem pratenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zoekt simulatie van een relatie, het gevoel iemand te hebben waarmee hij een band heeft, en heeft het gevoel dat het niemand boeit als hij er een soa van krijgt.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hij heeft het wel voor elkaar dat jullie met z'n allen over hem praten
Het komt op mij over alsof hij vooral naar aandacht zoekt, en negatieve aandacht is ook aandacht.
Het is de enige aandacht die hij deze week krijgt van wie dan ook, gun het hem toch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof hij vooral naar aandacht zoekt, en negatieve aandacht is ook aandacht.
Gewoon doen. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb ook al een tijdje een vreemde situatie met een meid, zal het even heel beknopt vertellen, graag tips
Ken haar al 1 jaar = > zij nam whatsapp contact op = > heel veel over en weer gestuurd maanden lang = > rond de zomer werd contact wat minder = > ik deed beetje afstandelijker door niet zelf contact meer te zoeken, had ook een beetje het idee dat zij er niet echt behoefte meer aan had => sinds 2 weken stuurt ze opeens weer volop...
Ik vind het lastig, we sturen nu al zo lang dat het bijna een beetje awkward gaat worden als ik haar nu ineens wel ga vragen om af te spreken ofzo, dat had makkelijker geweest als ik dat meteen aan begin had gedaan...
Wat zullen haar intenties toch zijn...
Dit. Grey is een sympathieke jongen, maar o zo wereldvreemd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is de enige aandacht die hij deze week krijgt van wie dan ook, gun het hem toch.
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is de enige aandacht die hij deze week krijgt van wie dan ook, gun het hem toch.
Actie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb ook al een tijdje een vreemde situatie met een meid, zal het even heel beknopt vertellen, graag tips
Ken haar al 1 jaar = > zij nam whatsapp contact op = > heel veel over en weer gestuurd maanden lang = > rond de zomer werd contact wat minder = > ik deed beetje afstandelijker door niet zelf contact meer te zoeken, had ook een beetje het idee dat zij er niet echt behoefte meer aan had => sinds 2 weken stuurt ze opeens weer volop...
Ik vind het lastig, we sturen nu al zo lang dat het bijna een beetje awkward gaat worden als ik haar nu ineens wel ga vragen om af te spreken ofzo, dat had makkelijker geweest als ik dat meteen aan begin had gedaan...
Ze werd het zat dat jij geen initiatief nam?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Was jij die jongen die zo'n vet overduidelijke hint had genegeerd of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Aah waarom?quote:
Als ik dit zo lees heeft het inderdaad te lang geduurd. Denk dat je inderdaad maar eens een afspraak moet gaan maken, Whatsapp is en blijft iets totaal anders. Maanden lang teksten zonder afspraak is nooit goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
MLiGquote:
Ok, dan kan hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aah waarom?
ik ken dawgje al langer dan vandaag
hij is lief
Ach zo deed ik dat ook toen ik onzeker was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
vraag het haar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Oh jeetje, wat is er?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik heb een belangrijke vraag, ik post hem pas na deze post, want dan hebben jullie allemaal eerst de tijd om geschokt te reageren en te vragen wat mijn vraag is.
Ok. Leef je uit,
Denk je echt dat hij dit doet voor negatieve aandacht? Ik eigenlijk niet. Als iedereen over hem heen valt heeft hij meer de neiging om een tijdje niet meer op fok te komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohnoes, spanning! Ben je zwanger>?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik heb een belangrijke vraag, ik post hem pas na deze post, want dan hebben jullie allemaal eerst de tijd om geschokt te reageren en te vragen wat mijn vraag is.
Ok. Leef je uit,
Hoe je een abortus pleegt met een kleerhanger?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ok. Leef je uit,
Goddomme, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Vertel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ok. Leef je uit,
vet incrowd zijn we met zijn 2e!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo? rhu is gewoon een schatje, en zij weet wat meer van me dan jullie. genoeg redenen.
Staafmixer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je een abortus pleegt met een kleerhanger?
Klopt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was jij die jongen die zo'n vet overduidelijke hint had genegeerd of ben ik in de war?
"Omdat ik je eigenlijk een heel vervelend mannetje vind, naief ventjequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Waarom loop je me verdomme steeds berichtjes te sturen?"
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vet incrowd zijn we met zijn 2e!
een kliek in een kliek
Een loempia van 1 euro, dan hou je 30 cent over om aan een zwerver te geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 1.30 euro aan kleingeld, dit wil ik uitgeven aan iets lekkers. Wat zal ik halen?
Verre van denk ik, hij vindt het juist vervelend. Die negatieve aandacht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach zo deed ik dat ook toen ik onzeker was.
Dan riep dat ik een lelijke maagd was die eeuwig alleen zou blijven.
Jup ik ben een enorme aandachtshoer, hij ook.
Chocoladeletter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 1.30 euro aan kleingeld, dit wil ik uitgeven aan iets lekkers. Wat zal ik halen?
Loempia, fuckyea, wat een goed idee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een loempia van 1 euro, dan hou je 30 cent over om aan een zwerver te geven.
2 broodjes bapao.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Dat zou je toch niet meer zo vaak doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ze wil je neuken, ik heb dat bericht gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Klopt...
Maar juist doordat we nu al zo lang contact hebben, is het voor mij echt ook totaal onduidelijk wat nu precies de bedoeling allemaal is...
Ik denk dat we het afgelopen (ruim) jaar al duizenden ( letterlijk ) berichtjes over en weer hebben gestuurd, ik weet nog meer van deze meid, dan dat ik uberhaupt van mijn enige ex vriendin weet...
'hey kim! wat leuk dat je me weer whats appt! (of hoe je dat ook noemt) ik was wel een beetje verbaasd naar al die tijd! kan ik je ergens mee helpen of zo of wat is er?'quote:
Thanks for die support brahquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een loempia van 1 euro, dan hou je 30 cent over om aan een zwerver te geven.
Hij wil echt wel aandacht hoor, hij wil gewoon mee doen in de wereld maar dat kan hij niet door zijn lakse houding en vreemde wereldbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verre van denk ik, hij vindt het juist vervelend. Die negatieve aandacht.
Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet meer zo vaak doen?
Inderdaad, hij wil juist dat wij het normaal vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verre van denk ik, hij vindt het juist vervelend. Die negatieve aandacht.
Les 1: Als je langer dan 1 maand contact met een vrouw hebt via internet / whatsapp / whatever, vraag haar dan een keer om iets te gaan drinken ergens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Klopt...
Maar juist doordat we nu al zo lang contact hebben, is het voor mij echt ook totaal onduidelijk wat nu precies de bedoeling allemaal is...
Ik denk dat we het afgelopen (ruim) jaar al duizenden ( letterlijk ) berichtjes over en weer hebben gestuurd, ik weet nog meer van deze meid, dan dat ik uberhaupt van mijn enige ex vriendin weet...
Ik weet het, maar dit losgeld brand gewoon in mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet meer zo vaak doen?
puddingbroodjequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Het is bij mij zo erg dat ik gewoon mijn pinpas thuis laat als ik met de trein naar de uni ga.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan.
Nu eet ik gewoon heel saai brood.
quote:
Dat zei ik ook altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
En morgen begin ik weer met gezond eten.
maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Les 1: Als je langer dan 1 maand contact met een vrouw hebt via internet / whatsapp / whatever, vraag haar dan een keer om iets te gaan drinken ergens.
Misschien kom je er dan ook een keer achter
special p0wers!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waarom zijn die van jou groen?
wel manlijk
ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijftquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan.
Nu eet ik gewoon heel saai brood.
Worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik het liefst elke dag halen. Worstenbroodjes bij Panos.1.80 per stuk. Ik koop er altijd twee.
Puddingbuks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je me nou dik?Heb ik een drilkont ofzo?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je me nou dik?Heb ik een drilkont ofzo?
Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijft
dus ik heb net een pizzapuntje op met veel groenten en daarnaast nog 2 boterhammen
Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.
Dat is even m'n plan van aanpak.
puddingbuks is een eufemisme voor piemelquote:
Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk.
Is er ook zeker, maar niet als je steeds zoals ik blijf terugvallen bij hongerige momenten op bepaalde broodjes enzovoort. Dan zit dat gewoon in je systeem en grijp je daar als eerste naar. Dat moet ik dus wijzigen door andere dingen te eten die ik gewoon in huis heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?
mijn pizzapuntje kwam van een pizza uit de koeling bij de appie
kant en klare salades, sushi etc
Jij altijd met je seksquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
puddingbuks is een eufemisme voor piemel
en pudding kun je dan zelf wel raden haha
sorry flauw grapje
Oh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry flauw grapje
Ik ben nogal verslaafd aan alles waar saté in of bij zitquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij altijd met je saté
ok, best lekkeh
zo zie ik dat niet, als verspilling. als het geen leuke praatjes zijn zou ik ook niet vragen of ze wat wil gaan doen met me.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.
Maar goed.. tijd gaat voor mijn gevoel echt erg snel. Een maand is bij mij zo voorbij.. dat heb ik amper nog door. Ik werd laatst ook weer wakker, en toen zag ik ineens dat het december was
op de bank zetten. heb je een appeltje voor de dorst (letterlijk voor die euroquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb zin in de wok. Maar dat red ik niet met mijn eurootje.
Gewoon loempia. Al heeft dat het risico dat het totaal niet vult en je daarna altijd zin hebt in een tweede.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen pudding meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry flauw grapje
+1, wat is dat eigenlijk voor saus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Frikandelbroodjes vind ik wel smerig, met die saus en zo.
ik bedoelde dat je het gaat vervangen door lekkere en gezondere dingen die je in huis hebt (of voortaan haalt)quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is er ook zeker, maar niet als je steeds zoals ik blijf terugvallen bij hongerige momenten op bepaalde broodjes enzovoort. Dan zit dat gewoon in je systeem en grijp je daar als eerste naar. Dat moet ik dus wijzigen door andere dingen te eten die ik gewoon in huis heb.
Die liggen soms bij m'n ouders en zijn dan al een dag oud. Even opwarmen in de magnetron en het is een klef, smerig ding geworden waar het vocht bijna vanaf druppelt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Frikandelbroodjes vind ik wel smerig, met die saus en zo.
whoe ik ben echt de minst oversexte hier!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij altijd met je seks
oke, best lekkeh
Mja, maar ik ben altijd aan het schipperen tussen al mijn activiteiten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet, als verspilling. als het geen leuke praatjes zijn zou ik ook niet vragen of ze wat wil gaan doen met me.
Rookworsten van de Hema.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
De kaasbroodjes van de hema zijn ook lekker.
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1, wat is dat eigenlijk voor saus?
is wel gezonderquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom! Wat voor vulling?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb daar nog een stuk of honderd van gemaakt vorige week
Die vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet te vreten, maar echt alle jongeren hier proppen zichzelf vol met die zooi.
dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben altijd aan het schipperen tussen al mijn activiteiten.
Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen en heb het dus best druk. Zodra ik dan speciaal tijd maak om met iemand te mailen of te chatten, gaat het dus altijd ten koste van iets. En dan is het zonde als ik daar te lang mee bezig ben.
Om die reden mail ik ook vooral met mensen ipv dat ik chat. Want dan kan ik iets sturen wanneer dat mij uitkomt.
nog nooit een opquote:
Wel met zo'n dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geheim zit in de deeg die het extra smeuig maakt.
Die dingen van de supermarkt, dat noemen ze gewoon bapao's. Het lef![]()
echt totaal geen behoefte uitquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt totaal geen behoefte uit
ze zien er uit als een veel te witte kont
er zit dan toch nog even veel in?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter.
Barbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Maar met een beetje franse mayo, seriously franse mayo is veel lekkerder. Is dat deeg ook lekker.
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.
ik hou ook van spontaan dingen doen, dus als er nooit tijd is gaat dat ook over. nah, niks voor mij dus.
Nee man, dan zijn ze niet meer luchtig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter.
Bij de meeste toko's zijn ze ook wel te krijgen (vers!) en die zijn echt lekker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zit dan toch nog even veel in?
naja ik maak sowieso liever dingen zelf dan uit zo'n verpakking
maar je zit nu toch ook hier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prioriteiten
Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.
Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".
Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.
Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf
nouja, dat is alleen maar goed natuurlijk, je eigen ding doen en een eigen leven hebben. ik bedoel alleen maar dat je toch wel met iemand moet ouwehoeren voordat je tot een date komt. daar ontkom je gewoon niet aan in principe, daarom vind ik het per definitie geen verspilling van tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prioriteiten
Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.
Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".
Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.
Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf
Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat mij wel veel geholpen heeft inzien dat mensen om mij heen ook fouten maken. Als je erop gaat letten dan zie je dat ook gladde versierders lang niet bij iedere meid succes hebben. Als je erop gaat letten zie je dat de meeste ook maar gewoon wat proberen en het ook allemaal niet weten (hoe overtuigd ze ook van zichzelf zijn)... ze zijn niet meer of minder dan jou.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar je zit nu toch ook hier?
dan kun je toch ook iemand mailen?
Ik doe dat ook wel hoor, met mensen mailen etc. Het is meer dat ik achteraf weleens denk dat het zonde was van mijn tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
uit een date hoeft ook niet altijd iets te komen. als er geen klik is kan het nog wel leuk zijn.
Ik hoef niets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.
Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?
vrije dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?
Slaat ook op mezelf natuurlijk, ik ben ziek. een beetje
Werk, 2 schermen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
een afwijzing zie ik niet als persoonlijk. min of meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zit met zeer grote regelmaat aan de telefoon. Dus ondertussen zit ik op fok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat laatste, gadverdamme.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bevalt dat of verveel je je te pletter?
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben?
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is
niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk
Iedereen voelt zich betrapt en gaat ineens nuttig doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben?
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is
Nog een uurtje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag
Van mij toch niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
Ik ben weer lekker thuisquote:
Klinkt alsof je in ieder geval begint met stappen maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).
Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.
Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusiequote:
Ik bedoel dat ik waarschijnlijk op mijn eigen vraag ook had geantwoord dat ik druk was met een practicumquote:
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
Jij kan net zo lang piekeren over hetzelfde onderwerp dat zelfs ik er onrustig van word. En ik ben iemand die lang kan piekeren over dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
hoe oud was jij nou ook al weer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).
Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.
Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
hoe lang zit je er nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker thuis![]()
Voor het eerst dat ik mijn nieuwe app, thuis noem. Zou het eindelijk gaan wennen dan?
Ik laat het hier misschien wat minder maken maar ik er een beetje angstig om geweest, ik wist er niet mee om te gaan met de situatie, ik begin gewoon steeds meer mijn denken te veranderen en mij langzaam over te geven eraan, ik ben bijna nog nooit verliefd geweest namelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfs
1 maandquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zit je er nu?
bij mij duurde het 3 kwart jaar of zo?
maar ik hou ook gewoon niet zo van veranderingen
Zo klonk het bijna welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
Verkering vragen? Ze zijn geen 11.
ja verkering vragen voor het tongen nog welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
Verkering vragen? Ze zijn geen 11.
oooowquote:
Ja, dat welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
oooow
haha dan duurt het vast nog wel ff
naja alles is nog wel lekker schoon en vers nu
Gequotequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfant Lant Lanterfanteraar Lantje Lanter Fantje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Viesbah.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik stond op MLiG's lijstje van slettebakken die neuken zonder condoom
Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom wasquote:
Wat aardig van hem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
de eerste dagen durfde ik niet te eten omdat ik dan alles vies maaktequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar het voelt nog steeds een beetje als een vakantiehuisje
Ik vind dat zalig dat gevoel van sperma wat je vagina uitloopt terwijl je met X-benen naar de wc waggelt na de sexquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?
Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh moet je alsnog hebben? heeft geen nut. maar goed zie daar dus!
en dan jij met dat je weer onzin vertelt tegen me enzo.
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Snapt iemand deze post:
[..]
Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom was
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Opgelet als mensen iets posten wat daarover ging denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Of dat, kan ook. Al kan ik me niet herinneren dat Lant zoiets gepost heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.
omg wat een inteelt roddelkliek is het hier tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.
Jij dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee. Dat zou een beetje stom zijn.
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.quote:
21quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud was jij nou ook al weer?
Voelde het vertrouwd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstje
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblocktquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.
Soort van, doet me denken aan toen ik twaalf was en toen mijn moeder me nog zo noemde.quote:
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.
Ja, spelletjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblockt
Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan meequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.
Ik neuk achter de schermen helemaal niet, hihi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Moneyfornothingquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
Allemaal mensen die je nog nooit irl hebt gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Ik kan een paar mensen missen, maar toch.
Ik mis het verband.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Echte incrowd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan mee
Huh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:
Nee nee, haal MLIG en Lanter maar weg.
Users met een hekel aan Soit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ging laatst een condoom omdoen voor de grap, want die had ik nog over. Maar toen scheurde hij zo van de piemel af.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users met een hekel aan Soit?
je kerstlijstje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-postquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.
Ik doe niks achter de schermen op wat pm berichten na soms, heb geen geheimen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zetquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen.
Die is leuker ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-post
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zet
Vrouwen die jou niet willen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Nou waar denken jullie dat deze lijst over gaat?
Als we de users niet kennen, is het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Lekkere FOK!wijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Inderdaad vrouwen die ik zou doen, maar mij niet.quote:
Lekkere chickiesquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Of met haar tanden, omdat ze een stiekem een naughty tramp is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:
Of verkapte-ik-kan-niet-fatsoenlijk-een-condoom-omdoen-en-scheur-ze-kapot-met-mijn-nagels-post
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.
Die vind jij iriquote:
Irritante mannen.quote:
zou je haar al niet meer doen?quote:
Had je kunnen weten met m'n user namequote:
Ze heeft mijn tere hartje gebroken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je haar al niet meer doen?
damn dat gaat snel
Dit dacht ik dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen met kinderlijke of irritante posts die zich niet kunnen inleven in een ander denkpatroon.
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou als het vrouwen zijn die je zou willen doen, maar zij jou niet, dan hoort zij er toch in?
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.
Leugens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.
Betweters.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Mensen die hier niet thuis horen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Heb jij nog een verlate surprise voor heloef geregeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Moeilijk omdat Cathbert erbij staat. Hm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Soms heel soms nief, geniet er van want bij mij zal het zelden voor komenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zijn users die ik wel eens schijtirritant vind (met enige regelmaat)
Ja hallo, je moet geen wonderen verwachten. In sommige gevallen valt er niks in te levenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen met kinderlijke of irritante posts die zich niet kunnen inleven in een ander denkpatroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |