abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105252093

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop zonder te vallen.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, dus oefen je skills!

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet en zeker niet in dit topic. Oefen je sociale skills.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105252114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat ik los kan worden als ik eenmaal een relatie heb, dan weet ik wat ik kan, hoe een vrouw in elkaar steekt, waar je niet bang voor hoeft te zijn. Het is altijd taboe voor mij geweest. Ben gewoon bang voor het nieuwe en voor veranderingen, daar moet ik mij aan overgeven zodat ik los kan komen.
een relatie is geen medicijn
als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je
vrouwen willen niet je fix zijn

plus door een vrouw zijn je problemen niet magisch opgelost
het probleem zit in jou

en wat ga je doen als het over is dan? dan ben je nog precies op dezelfde plek
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105252124
Ik ga niet eens moeite doen om alles perfect te doen, er is toch geen beginnen aan :')
pi_105252159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je

het probleem zit in jou

Sommige vrouwen wel.
pi_105252168
quote:

[..]

het probleem zit in jou

Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien. :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:35:20 #6
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105252176
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is een drempel waar je overheen moet. Je loopt er nu continue tegen aan te hikken, maar als je er eenmaal over bent gestapt is het allemaal niet meer zo eng.
Dit

Ik hoop het zo erg, ik weet vrijwel zeker dat het daarna mijn denken totaal gaat veranderen, maar dan moet het wel gaan gebeuren. Ik vind het allemaal maar eng, contact zoeken, zoenen, vrouwen nakijken, seksuele opmerkingen maken, ik hoop dat ik over een korte tijd hierover heen kan zetten als het gaat lukken met die meid, waar het wel op lijkt. Als ze net zo als mij is praten we dat uit, en gaan we er beide aan werken, want ik weet dat zij ook heel onzeker is en sociaal niet sterk.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105252193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gaat je echt niet lukken om hem daarvan te overtuigen.
Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?

Ik snap het gewoon niet, want ik vind hem wel schattig in zijn doen en laten, maar dat enorme bord voor zijn kop is gewoon vermoeiend. :')
pi_105252195
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige vrouwen wel.
Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
pi_105252215
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige vrouwen wel.
ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal oke

dat is een relatie gebaseerd op een fundering die kapot is
die gaat vanzelf instorten
of niet maar dan maakt het wel alles in het huis kapot (dus de mensen in de relatie)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien. :P
ik denk dat ie dan nog steeds zit met zichzelf en het perfecte daarin etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:37:06 #12
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105252234
quote:

[..]

het probleem zit in jou

Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105252235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Helpen kan altijd, maar echt veranderen kan iemand alleen zelf doen.
pi_105252264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal oke

dat is een relatie gebaseerd op een fundering die kapot is
die gaat vanzelf instorten
of niet maar dan maakt het wel alles in het huis kapot (dus de mensen in de relatie)
Ja, dat zijn dan van die vrouwen die vallen op een foute man omdat ze denken hem te kunnen veranderen.
pi_105252267
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?

Ik snap het gewoon niet, want ik vind hem wel schattig in zijn doen en laten, maar dat enorme bord voor zijn kop is gewoon vermoeiend. :')
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:38:30 #16
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252276
Sowieso hebben perfectionisten een bepaalde drang om in hun eigen methodes en oplossingen te denken, het is vaak moeilijk om van die methodes af te wijken.

Keyos moet toch echt het anders aanpakken wil hij succes krijgen met vrouwen. Meer schijt, zonder spijt.
pi_105252282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
ik denk dat het dieper zit hoor
de schaamte en het perfectionistische
dat zit in jou niet in acties of dingen een keer doen

als het met deze niet werkt, dan is het straks met een nieuwe ook weer eng hoor
ik ben een enorme flirt en heb er weinig moeite mee maar elke keer dat je echt verliefd word is alles weer heel spannend en eng
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn :)... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
pi_105252301
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.
Dat wel, maar niet dat je relatie erop gebaseerd is dat je iemand aan het handje meehelpt alles te doen. Zoals een moeder of psycholoog zou doen. Dat is niet gezond.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:39:28 #20
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105252311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
Tsja, laat ik jou dan meteen maar vertellen dat als je ervaring hebt met 1 vrouw, dat het niet automatisch betekent dat het met een andere vrouw dan makkelijker wordt.

Dat is immers weer iemand die heel anders tegen dingen aan kan kijken en heel andere verwachtingen heeft. Dus dan is het weer net zo eng.
There is a long line down from heaven.
pi_105252327
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn :)... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
Dat soort dingen dus. :D Als je zo lang uitkijkt naar een vriendin ga je allerlei dingen bedenken en voor waar aannemen. Een half jaartje met een vriendin zorgt er wel voor dat een hoop van die waanbeelden verdwijnen. :Y
pi_105252333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikken :P
pi_105252348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
Ik denk inderdaad dat het argument van 'als je een soa hebt kan je geen seks meer hebben' dan beter aankomt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:40:42 #24
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105252355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En dan in zijn gezicht pissen :D
pi_105252360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik waarschijnlijk veel overeenkomsten heb, maar toch totaal anders in het leven sta. Daarom botst het zo in mijn hoofd.
pi_105252367
quote:

[..]

mij ook
en ik zou er ook chagrijnig van worden
knuffel mij maar wakker :P
en dan een ontbijtje op bed
en dan sex
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252370
quote:

[..]

Dat wel, maar niet dat je relatie erop gebaseerd is dat je iemand aan het handje meehelpt alles te doen. Zoals een moeder of psycholoog zou doen. Dat is niet gezond.
Gelijkwaardigheid is dan weg.
pi_105252376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ehm nee :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:41:45 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105252400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Sinji het volgende:
Sowieso hebben perfectionisten een bepaalde drang om in hun eigen methodes en oplossingen te denken, het is vaak moeilijk om van die methodes af te wijken.

Keyos moet toch echt het anders aanpakken wil hij succes krijgen met vrouwen. Meer schijt, zonder spijt.
Klopt, maar je hebt mij al tijden door. Ik neem eigenlijk altijd heel weinig van anderen aan op het moment dat ik het moet uitvoeren, dan doe ik weer mijn eigen risicoloze chicken manier. Maar ik ga donderdag de date in met een gedachte dat ik weet dat ze mij heeeeeel leuk vind, ik vind haar heeeeeel leuk, ik ga gewoon een move maken, grote kans dat het goed gaat aflopen en dat de methode die dus werkte in mijn hoofd blijft zitten voor de eventuele volgende keren als werkent.
pi_105252404
quote:

[..]

:')
pi_105252410
quote:

[..]

Ik heb geleerd dat plas altijd pas na het neuken komt ;)
pi_105252430
~:)
pi_105252436
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik waarschijnlijk veel overeenkomsten heb, maar toch totaal anders in het leven sta. Daarom botst het zo in mijn hoofd.
Jij hebt doelen in je leven, hij niet. Hij staat alleen maar elke dag op om niets te doen en te wachten tot hij weer in slaap valt. Dan boeit het niet zoveel als je ziek wordt, en is elke vorm van contact kostbaar en gewenst, ook al is het levensgevaarlijk. Zoiets is het.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:43:10 #34
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het argument van 'als je een soa hebt kan je geen seks meer hebben' dan beter aankomt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt mij al tijden door. Ik neem eigenlijk altijd heel weinig van anderen aan op het moment dat ik het moet uitvoeren, dan doe ik weer mijn eigen risicoloze chicken manier. Maar ik ga donderdag de date in met een gedachte dat ik weet dat ze mij heeeeeel leuk vind, ik vind haar heeeeeel leuk, ik ga gewoon een move maken, grote kans dat het goed gaat aflopen en dat de methode die dus werkte in mijn hoofd blijft zitten voor de eventuele volgende keren als werkent.
Je kunt het man, zorg ervoor dat je zelf een leuke tijd hebt. Dát is pas belangrijk.
pi_105252458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Keyos het volgende:

[..]

niet om je onzeker te maken maar als je geen move maakt dan heb je ook wel kans dat je het verknald
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij hebt doelen in je leven, hij niet. Hij staat alleen maar elke dag op om niets te doen en te wachten tot hij weer in slaap valt. Dan boeit het niet zoveel als je ziek wordt, en is elke vorm van contact kostbaar en gewenst, ook al is het levensgevaarlijk. Zoiets is het.
Zo zijn er wel meer in dit topic, waarom enkel hem daar op aanspreken. [/soit]
Ron Paul 2012
pi_105252466
perfectionisme :r
vooral nogal irritant als sommige dingen niet altijd mee willen werken.
pi_105252477
quote:

[..]

Maar hij kan datzelfde contact hebben mét condoom, dus de redenatie klopt niet. Het is niet dat je met condoom ineens geen seks meer zou kunnen hebben.
pi_105252494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
perfectionisme :r
vooral nogal irritant als sommige dingen niet altijd mee willen werken.
en andere mensen :')
die zitten mij het meest dwars :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en andere mensen :')
die zitten mij het meest dwars :P
bij mij is het meestal mijn gezondheid. andere mensen heb ik niet zo'n last van. :7
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:45:42 #41
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105252534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet om je onzeker te maken maar als je geen move maakt dan heb je ook wel kans dat je het verknald
Klopt, ik verknal het juist door geen move te maken, het was heel onwennig toen ik wegging bij haar vrijdag , omdat we het beide gewoon wilden zoenen en verliefd zijn, maar het niet gedaan hebben. Als ik mijn game niet zou veranderen de komende keren beschadigd het alleen maar , je staat gewoon voor joker de komende dates als ik niets zou doen. Want zij is net zo verlegen als ik, van haar hoef ik ook geen move te verwachten.
pi_105252535
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_105252540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar hij kan datzelfde contact hebben mét condoom, dus de redenatie klopt niet. Het is niet dat je met condoom ineens geen seks meer zou kunnen hebben.
Hij zoekt simulatie van een relatie, het gevoel iemand te hebben waarmee hij een band heeft, en heeft het gevoel dat het niemand boeit als hij er een soa van krijgt.
pi_105252560
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef dawg het volgende:

[..]

bij mij is het meestal mijn gezondheid. andere mensen heb ik niet zo'n last van. :7
:*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252564
quote:

[..]

Maar op dat punt heb ik ook gezeten. Ik heb ook genoeg ongezonde dingen gedaan puur omdat mijn gezondheid me niet kon schelen. Dus dat argument snap ik wel, en dat hele hoeren neuken maakt me ook niet zoveel uit. Maar hij houd zichzelf zo vast in zijn eigen negatieve wereldje.
pi_105252596
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar op dat punt heb ik ook gezeten. Ik heb ook genoeg ongezonde dingen gedaan puur omdat mijn gezondheid me niet kon schelen. Dus dat argument snap ik wel, en dat hele hoeren neuken maakt me ook niet zoveel uit. Maar hij houd zichzelf zo vast in zijn eigen negatieve wereldje.
Ik denk dat hij er ook wel uit zou kunnen komen, als hij hulp durfde te zoeken. Maar dat is blijkbaar een te grote stap.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:47:39 #47
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105252597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij zoekt simulatie van een relatie, het gevoel iemand te hebben waarmee hij een band heeft, en heeft het gevoel dat het niemand boeit als hij er een soa van krijgt.
Hij heeft het wel voor elkaar dat jullie met z'n allen over hem praten :)

Het komt op mij over alsof hij vooral naar aandacht zoekt, en negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_105252602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:*
O+
pi_105252614
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof hij vooral naar aandacht zoekt, en negatieve aandacht is ook aandacht.
dit inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:48:13 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252616
Ik kan me goed inleven in mensen maar dit gaat zelfs mijn pet te boven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105252637
quote:

[..]

Het is de enige aandacht die hij deze week krijgt van wie dan ook, gun het hem toch.
pi_105252641
over wie gaat het?
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:49:00 #53
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef dawg het volgende:

[..]

O+
Ik krijg hier een slappe van man ;(
pi_105252659
Heb ook al een tijdje een vreemde situatie met een meid, zal het even heel beknopt vertellen, graag tips :D

Ken haar al 1 jaar = > zij nam whatsapp contact op = > heel veel over en weer gestuurd maanden lang = > rond de zomer werd contact wat minder = > ik deed beetje afstandelijker door niet zelf contact meer te zoeken, had ook een beetje het idee dat zij er niet echt behoefte meer aan had => sinds 2 weken stuurt ze opeens weer volop...

Ik vind het lastig, we sturen nu al zo lang dat het bijna een beetje awkward gaat worden als ik haar nu ineens wel ga vragen om af te spreken ofzo, dat had makkelijker geweest als ik dat meteen aan begin had gedaan...

Wat zullen haar intenties toch zijn...
pi_105252671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb ook al een tijdje een vreemde situatie met een meid, zal het even heel beknopt vertellen, graag tips :D

Ken haar al 1 jaar = > zij nam whatsapp contact op = > heel veel over en weer gestuurd maanden lang = > rond de zomer werd contact wat minder = > ik deed beetje afstandelijker door niet zelf contact meer te zoeken, had ook een beetje het idee dat zij er niet echt behoefte meer aan had => sinds 2 weken stuurt ze opeens weer volop...

Ik vind het lastig, we sturen nu al zo lang dat het bijna een beetje awkward gaat worden als ik haar nu ineens wel ga vragen om af te spreken ofzo, dat had makkelijker geweest als ik dat meteen aan begin had gedaan...

Gewoon doen. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:50:00 #56
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is de enige aandacht die hij deze week krijgt van wie dan ook, gun het hem toch.
Dit. Grey is een sympathieke jongen, maar o zo wereldvreemd..
pi_105252689
quote:

[..]

Nee
want dan beloon je de negatieve manier van aandacht zoeken en blijft het de moeite waard voor hem
door dat te doen ben je zelf net zo goed onderdeel van het probleem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:50:35 #58
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252691
quote:

Actie.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:50:43 #59
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105252695
quote:
Ze werd het zat dat jij geen initiatief nam?
pi_105252701
quote:

Was jij die jongen die zo'n vet overduidelijke hint had genegeerd of ben ik in de war?
pi_105252712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Aah waarom?
ik ken dawgje al langer dan vandaag
hij is lief
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:51:09 #62
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105252714
quote:

Als ik dit zo lees heeft het inderdaad te lang geduurd. Denk dat je inderdaad maar eens een afspraak moet gaan maken, Whatsapp is en blijft iets totaal anders. Maanden lang teksten zonder afspraak is nooit goed.
pi_105252717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
over wie gaat het?
MLiG
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:51:38 #64
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252733
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Aah waarom?
ik ken dawgje al langer dan vandaag
hij is lief
Ok, dan kan het :7
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:51:48 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252738
quote:

[..]

Ach zo deed ik dat ook toen ik onzeker was.
Dan riep dat ik een lelijke maagd was die eeuwig alleen zou blijven.

Jup ik ben een enorme aandachtshoer, hij ook.
C'est la vie
pi_105252742
quote:

vraag het haar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252748
Mensen, ik heb een belangrijke vraag, ik post hem pas na deze post, want dan hebben jullie allemaal eerst de tijd om geschokt te reageren en te vragen wat mijn vraag is.

Ok. Leef je uit,
pi_105252758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

hoezo? rhu is gewoon een schatje, en zij weet wat meer van me dan jullie. genoeg redenen. :P
pi_105252764
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik heb een belangrijke vraag, ik post hem pas na deze post, want dan hebben jullie allemaal eerst de tijd om geschokt te reageren en te vragen wat mijn vraag is.

Ok. Leef je uit,
Oh jeetje, wat is er?
Ron Paul 2012
pi_105252768
quote:

[..]

Denk je echt dat hij dit doet voor negatieve aandacht? Ik eigenlijk niet. Als iedereen over hem heen valt heeft hij meer de neiging om een tijdje niet meer op fok te komen.
pi_105252774
quote:

Ok. Leef je uit,
Ohnoes, spanning! Ben je zwanger>?
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:52:44 #72
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252778
quote:

[..]

vraag het haar?
"Hey Kim, wat zijn je intenties?"
pi_105252789
quote:

[..]

MLiG
oh. oki. ~:)
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:53:04 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252791
quote:

Ok. Leef je uit,
Hoe je een abortus pleegt met een kleerhanger?
C'est la vie
pi_105252793
quote:

Ok. Leef je uit,
Goddomme, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Vertel.
pi_105252795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef dawg het volgende:

[..]

hoezo? rhu is gewoon een schatje, en zij weet wat meer van me dan jullie. genoeg redenen. :P
vet incrowd zijn we met zijn 2e! *O*
een kliek in een kliek *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252798
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe je een abortus pleegt met een kleerhanger?
Staafmixer.
pi_105252799
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:

[..]

"Waarom loop je me verdomme steeds berichtjes te sturen?"
Ron Paul 2012
pi_105252806
Ik heb 1.30 euro aan kleingeld, dit wil ik uitgeven aan iets lekkers. Wat zal ik halen?
pi_105252819
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Was jij die jongen die zo'n vet overduidelijke hint had genegeerd of ben ik in de war?
Klopt...

Maar juist doordat we nu al zo lang contact hebben, is het voor mij echt ook totaal onduidelijk wat nu precies de bedoeling allemaal is...

Ik denk dat we het afgelopen (ruim) jaar al duizenden ( letterlijk ) berichtjes over en weer hebben gestuurd, ik weet nog meer van deze meid, dan dat ik uberhaupt van mijn enige ex vriendin weet...
pi_105252821
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

"Waarom loop je me verdomme steeds berichtjes te sturen?"
"Omdat ik je eigenlijk een heel vervelend mannetje vind, naief ventje :')"

Dat zal ze vast terugsturen..
pi_105252824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vet incrowd zijn we met zijn 2e! *O*
een kliek in een kliek *O*
*G*
pi_105252831
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 1.30 euro aan kleingeld, dit wil ik uitgeven aan iets lekkers. Wat zal ik halen?
Een loempia van 1 euro, dan hou je 30 cent over om aan een zwerver te geven.
Ron Paul 2012
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:54:10 #84
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252832
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach zo deed ik dat ook toen ik onzeker was.
Dan riep dat ik een lelijke maagd was die eeuwig alleen zou blijven.

Jup ik ben een enorme aandachtshoer, hij ook.
Verre van denk ik, hij vindt het juist vervelend. Die negatieve aandacht.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:54:15 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252833
quote:
Chocoladeletter.
C'est la vie
pi_105252839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Loempia, fuckyea, wat een goed idee.
pi_105252848
quote:
2 broodjes bapao.
pi_105252849
quote:
Dat zou je toch niet meer zo vaak doen?
pi_105252865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Klopt...

Maar juist doordat we nu al zo lang contact hebben, is het voor mij echt ook totaal onduidelijk wat nu precies de bedoeling allemaal is...

Ik denk dat we het afgelopen (ruim) jaar al duizenden ( letterlijk ) berichtjes over en weer hebben gestuurd, ik weet nog meer van deze meid, dan dat ik uberhaupt van mijn enige ex vriendin weet...
Ze wil je neuken, ik heb dat bericht gelezen :')
Spreek wat af en blijf bij haar slapen, ze bood het zelf aan.
pi_105252867
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:

[..]

'hey kim! wat leuk dat je me weer whats appt! (of hoe je dat ook noemt) ik was wel een beetje verbaasd naar al die tijd! kan ik je ergens mee helpen of zo of wat is er?'

'Hey kim! wat leuk weer wat van je te horen! ik ben wel verbaas want ik dacht dat het wel een beetje over was tussen ons? nou mij hoor je niet klagen hoor haha fijn dat het goed met je gaat! met mij ook blabla'

'hey kim! kei leuk om wat van je te horen! maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er een beetje van door de was ben omdat ik niet helemaal weet waar je naar toe wil? maar met mij gaat het goed! heb een puppie gekocht blabla'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:55:17 #91
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105252874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Thanks for die support brah
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:55:27 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hij wil echt wel aandacht hoor, hij wil gewoon mee doen in de wereld maar dat kan hij niet door zijn lakse houding en vreemde wereldbeeld.
C'est la vie
pi_105252880
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan. :7

Nu eet ik gewoon heel saai brood.
Ron Paul 2012
pi_105252885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Inderdaad, hij wil juist dat wij het normaal vinden.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:55:57 #95
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105252896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Klopt...

Les 1: Als je langer dan 1 maand contact met een vrouw hebt via internet / whatsapp / whatever, vraag haar dan een keer om iets te gaan drinken ergens.

Misschien kom je er dan ook een keer achter :P
pi_105252906
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dit losgeld brand gewoon in mijn portemonnee.
pi_105252908
quote:
puddingbroodje

past wel bij je ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252922
En morgen begin ik weer met gezond eten. :7
pi_105252925
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan. :7

Het is bij mij zo erg dat ik gewoon mijn pinpas thuis laat als ik met de trein naar de uni ga. :') Ik krijg altijd zin in saucijzenbroodjes.
pi_105252931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

puddingbroodje

past wel bij je ;) :P
Noem je me nou dik? :') Heb ik een drilkont ofzo? :')
pi_105252934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef dawg het volgende:

[..]

*G*
:o waarom zijn die van jou groen?
wel manlijk :9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:57:30 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105252947
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
En morgen begin ik weer met gezond eten. :7
Dat zei ik ook altijd.
C'est la vie
pi_105252960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Les 1: Als je langer dan 1 maand contact met een vrouw hebt via internet / whatsapp / whatever, vraag haar dan een keer om iets te gaan drinken ergens.

Misschien kom je er dan ook een keer achter :P
maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk. ~:)
pi_105252968

Dit zou ik het liefst elke dag halen. Worstenbroodjes bij Panos. ;( 1.80 per stuk. Ik koop er altijd twee.
Ron Paul 2012
pi_105252975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o waarom zijn die van jou groen?
wel manlijk :9
special p0wers! })
pi_105252986
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijft

dus ik heb net een pizzapuntje op met veel groenten en daarnaast nog 2 boterhammen :9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105252992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou ik het liefst elke dag halen. Worstenbroodjes bij Panos. ;( 1.80 per stuk. Ik koop er altijd twee.
Worstenbroodjes. :9~

Goeie 2e plek.
pi_105253008
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Puddingbuks?
zegt je niks?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253015
gezond eten vult veel beter. met de mac en consorten heb je na een uur het idee dat je niet gegeten hebt. :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:59:36 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105253032
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')
C'est la vie
pi_105253040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijft

dus ik heb net een pizzapuntje op met veel groenten en daarnaast nog 2 boterhammen :9
Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.

Dat is even m'n plan van aanpak.
Ron Paul 2012
pi_105253048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Puddingbuks?
zegt je niks?
Nee. :@
pi_105253064
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meisje toch. :D
pi_105253065
Ik vind alles met vleesch lekker. :9
pi_105253076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.

Dat is even m'n plan van aanpak.
Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?
mijn pizzapuntje kwam van een pizza uit de koeling bij de appie
kant en klare salades, sushi etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253077
Satébroodjes :9
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:01:07 #117
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
Satébroodjes :9
Jij altijd met je saté :(

oke, best lekkeh
pi_105253101
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

puddingbuks is een eufemisme voor piemel :P
en pudding kun je dan zelf wel raden haha

sorry flauw grapje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:01:30 #119
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105253108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef dawg het volgende:

[..]

maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk. ~:)
Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.

Maar goed.. tijd gaat voor mijn gevoel echt erg snel. Een maand is bij mij zo voorbij.. dat heb ik amper nog door. Ik werd laatst ook weer wakker, en toen zag ik ineens dat het december was :')
pi_105253120
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?
mijn pizzapuntje kwam van een pizza uit de koeling bij de appie
kant en klare salades, sushi etc
Is er ook zeker, maar niet als je steeds zoals ik blijf terugvallen bij hongerige momenten op bepaalde broodjes enzovoort. Dan zit dat gewoon in je systeem en grijp je daar als eerste naar. Dat moet ik dus wijzigen door andere dingen te eten die ik gewoon in huis heb.
Ron Paul 2012
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:01:49 #121
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry flauw grapje
Jij altijd met je seks :(

oke, best lekkeh
pi_105253129
quote:

[..]

sorry flauw grapje
Oh. :')
pi_105253146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Sinji het volgende:

[..]

Echt he, ik snap dat niet, mensen die daar zoveel mee bezig zijn.
pi_105253150
quote:

[..]

Jij altijd met je saté :(

ok, best lekkeh
Ik ben nogal verslaafd aan alles waar saté in of bij zit :@
pi_105253183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.

Maar goed.. tijd gaat voor mijn gevoel echt erg snel. Een maand is bij mij zo voorbij.. dat heb ik amper nog door. Ik werd laatst ook weer wakker, en toen zag ik ineens dat het december was :')
zo zie ik dat niet, als verspilling. als het geen leuke praatjes zijn zou ik ook niet vragen of ze wat wil gaan doen met me. :)
pi_105253188
Oeh, ik heb zin in de wok. Maar dat red ik niet met mijn eurootje.
pi_105253205
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
op de bank zetten. heb je een appeltje voor de dorst (letterlijk voor die euro :') ).
pi_105253209
quote:
Gewoon loempia. Al heeft dat het risico dat het totaal niet vult en je daarna altijd zin hebt in een tweede.
Ron Paul 2012
pi_105253222
Frikandelbroodjes vind ik wel smerig, met die saus en zo.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:04:18 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105253238
quote:

[..]

sorry flauw grapje
Ik lust geen pudding meer.
Net zoals ik geen witte saus meer lust.
C'est la vie
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:04:24 #131
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253243
Unox broodjes

fapfapfapfpapfapfapfapfpapfapfapfpapfapfpapfappfafjiiizzzzzzzzz
pi_105253244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
+1, wat is dat eigenlijk voor saus?
pi_105253246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Is er ook zeker, maar niet als je steeds zoals ik blijf terugvallen bij hongerige momenten op bepaalde broodjes enzovoort. Dan zit dat gewoon in je systeem en grijp je daar als eerste naar. Dat moet ik dus wijzigen door andere dingen te eten die ik gewoon in huis heb.
ik bedoelde dat je het gaat vervangen door lekkere en gezondere dingen die je in huis hebt (of voortaan haalt)
omdat saai eten je sneller drijft tot daarna wat lekkers snacken omdat je niet genoten hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Die liggen soms bij m'n ouders en zijn dan al een dag oud. Even opwarmen in de magnetron en het is een klef, smerig ding geworden waar het vocht bijna vanaf druppelt. :r
Ron Paul 2012
pi_105253278
quote:

[..]

oke, best lekkeh
whoe ik ben echt de minst oversexte hier!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253286
De kaasbroodjes van de hema zijn ook lekker. :@
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:05:35 #137
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105253296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet, als verspilling. als het geen leuke praatjes zijn zou ik ook niet vragen of ze wat wil gaan doen met me. :)
Mja, maar ik ben altijd aan het schipperen tussen al mijn activiteiten.

Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen en heb het dus best druk. Zodra ik dan speciaal tijd maak om met iemand te mailen of te chatten, gaat het dus altijd ten koste van iets. En dan is het zonde als ik daar te lang mee bezig ben.

Om die reden mail ik ook vooral met mensen ipv dat ik chat. Want dan kan ik iets sturen wanneer dat mij uitkomt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:05:43 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105253306
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
De kaasbroodjes van de hema zijn ook lekker. :@
Rookworsten van de Hema. _O_
C'est la vie
pi_105253310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

+1, wat is dat eigenlijk voor saus?
Ik zou het niet weten.
pi_105253313
quote:
is wel gezonder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253315
Bapao, mensen.. Bapao.. }:| :9~
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:06:30 #142
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb daar nog een stuk of honderd van gemaakt vorige week :9
pi_105253345
Croissantjes met hazelnootvulling :9~ :9~ :9~
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105253352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Heb daar nog een stuk of honderd van gemaakt vorige week :9
Omnomnom! Wat voor vulling?
pi_105253362
quote:
Dat is gewoon een hype. Wie wil er nu puur deeg eten.
Ron Paul 2012
pi_105253363
quote:
Vind ik ook niet te vreten, maar echt alle jongeren hier proppen zichzelf vol met die zooi. :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:07:07 #147
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omnomnom! Wat voor vulling?
Geheim :(
pi_105253374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik ook niet te vreten, maar echt alle jongeren hier proppen zichzelf vol met die zooi. :')
Die vind ik wel lekker. :9
pi_105253376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef Sinji het volgende:

[..]

Geheim :(
}:|
pi_105253378
Mijn meest zwakke punt is chips ;(
dat vind ik zooooo lekker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, maar ik ben altijd aan het schipperen tussen al mijn activiteiten.

Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen en heb het dus best druk. Zodra ik dan speciaal tijd maak om met iemand te mailen of te chatten, gaat het dus altijd ten koste van iets. En dan is het zonde als ik daar te lang mee bezig ben.

Om die reden mail ik ook vooral met mensen ipv dat ik chat. Want dan kan ik iets sturen wanneer dat mij uitkomt.
dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.

ik hou ook van spontaan dingen doen, dus als er nooit tijd is gaat dat ook over. nah, niks voor mij dus. :P
pi_105253384
Ik ben trouwens wel echt een hartige eter. Zoet trekt me niet zo.
pi_105253394
quote:
nog nooit een op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nog nooit een op
Ga eens snel doen dan.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:08:35 #155
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

}:|
Wel met zo'n ding

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheim zit in de deeg die het extra smeuig maakt.

Die dingen van de supermarkt, dat noemen ze gewoon bapao's. Het lef :(
pi_105253415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga eens snel doen dan.
echt totaal geen behoefte uit
ze zien er uit als een veel te witte kont
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nog nooit een op
pi_105253435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt totaal geen behoefte uit
ze zien er uit als een veel te witte kont
_O-
pi_105253460
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mis je niks aan.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:10:35 #160
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105253492
Zie je, daar gaat de reputatie van de Bapao. Stomme ketens ;(
pi_105253516
Ik vind het vooral vaak te veel deeg.
pi_105253536
Maar met een beetje franse mayo, seriously franse mayo is veel lekkerder. Is dat deeg ook lekker. :9
pi_105253537
ik heb ook nog nooit zo'n ding op. lijkt me echt niks. :X
pi_105253571
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral vaak te veel deeg.
Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter. :Y
pi_105253618
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter. :Y
er zit dan toch nog even veel in?

naja ik maak sowieso liever dingen zelf dan uit zo'n verpakking
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253620
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Maar met een beetje franse mayo, seriously franse mayo is veel lekkerder. Is dat deeg ook lekker. :9
Barbaar. :{w
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:14:28 #167
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105253631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.

ik hou ook van spontaan dingen doen, dus als er nooit tijd is gaat dat ook over. nah, niks voor mij dus. :P
Prioriteiten :)

Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.

Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".

Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben daarnaast standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.

Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf :)
pi_105253645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee man, dan zijn ze niet meer luchtig.
pi_105253666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er zit dan toch nog even veel in?

naja ik maak sowieso liever dingen zelf dan uit zo'n verpakking
Bij de meeste toko's zijn ze ook wel te krijgen (vers!) en die zijn echt lekker. :9~
pi_105253725
Koffie met appelflap! :9
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105253753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.

Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".

Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.

Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf :)
maar je zit nu toch ook hier?
dan kun je toch ook iemand mailen?

en als het dan niks word wat ben je nou daadwerkelijk kwijt?
en wel ervaring rijker
en als je nooit schiet, schiet je ook nooit raak
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.

nouja, dat is alleen maar goed natuurlijk, je eigen ding doen en een eigen leven hebben. ik bedoel alleen maar dat je toch wel met iemand moet ouwehoeren voordat je tot een date komt. daar ontkom je gewoon niet aan in principe, daarom vind ik het per definitie geen verspilling van tijd.

uit een date hoeft ook niet altijd iets te komen. als er geen klik is kan het nog wel leuk zijn.
pi_105253931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat mij wel veel geholpen heeft inzien dat mensen om mij heen ook fouten maken. Als je erop gaat letten dan zie je dat ook gladde versierders lang niet bij iedere meid succes hebben. Als je erop gaat letten zie je dat de meeste ook maar gewoon wat proberen en het ook allemaal niet weten (hoe overtuigd ze ook van zichzelf zijn)... ze zijn niet meer of minder dan jou.
Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.

Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?

Slaat ook op mezelf natuurlijk, ik ben ziek. een beetje :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:23:16 #174
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105253938
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar je zit nu toch ook hier?
dan kun je toch ook iemand mailen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
uit een date hoeft ook niet altijd iets te komen. als er geen klik is kan het nog wel leuk zijn.
Ik doe dat ook wel hoor, met mensen mailen etc. Het is meer dat ik achteraf weleens denk dat het zonde was van mijn tijd.

En dat ik hier zit, hoort eigenlijk ook niet haha :D Ik ben nu aan het thuiswerken en eigenlijk kan ik nog 100 dingen verzinnen die ik nu aan het project zou kunnen doen, maar ik ben het even zat :) Ik ga straks nog wat dingen er aan bijwerken en dan volgt de presentatie morgen. Ik heb in principe af wat ik af zou maken.

Ach ja, ik ben iig geen perfectionist :+
pi_105253952
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?
Ik hoef niets.
pi_105253998
quote:

[..]

vrije dag *O*
in combi met luiheid :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105253999
quote:

[..]

Werk, 2 schermen. :Y
pi_105254138
quote:

[..]

een afwijzing zie ik niet als persoonlijk. min of meer. :')
niet iedereen kan jou even leuk vinden natuurlijk, dat is andersom ook zo.

en beterschap. :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:32:32 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105254328
quote:

[..]

Ik zit met zeer grote regelmaat aan de telefoon. Dus ondertussen zit ik op fok.

En als ik in de avond op fok zit ben ik ondertussen druk
Met muziek downloaden / uitzoeken.
Of films en series aan het downloaden en verwerken.

In het weekend zit ik bijna niet of fok. Ben dan veel te druk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105255443
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben? :P
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105255545
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik hoef niets.
Bevalt dat of verveel je je te pletter?
pi_105255574
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Bevalt dat of verveel je je te pletter?
Dat laatste, gadverdamme.
pi_105255609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk :')
pi_105255620
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk :')
niet wat ik bedoelde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105255660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen voelt zich betrapt en gaat ineens nuttig doen. :Y
pi_105255680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet wat ik bedoelde
Tja, ik was even ergens anders op het grote internet mijn tijd aan het verspillen.
pi_105255795
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag :7
pi_105255817
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag :7
Nog een uurtje. *O*
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:07:32 #189
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105255840
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
pi_105255849
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
Van mij toch niet? ;(
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:07:49 #191
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105255850
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).

Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.

Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
pi_105255857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef ElDinosaur het volgende:

Nog een uurtje. *O*
Ik ben weer lekker thuis O+

Voor het eerst dat ik mijn nieuwe app, thuis noem. Zou het eindelijk gaan wennen dan? :o
pi_105255888
Voor de volgende keer. Lant, lant, lant :')
pi_105255920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).

Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.

Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
Klinkt alsof je in ieder geval begint met stappen maken. ^O^ Ga zo door!
pi_105255955
quote:
-knip-
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie :')
pi_105255990
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet wat ik bedoelde
Ik bedoel dat ik waarschijnlijk op mijn eigen vraag ook had geantwoord dat ik druk was met een practicum :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:12:11 #197
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105256037
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie :')
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
pi_105256098
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:

Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfs :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:14:53 #199
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105256145
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jij kan net zo lang piekeren over hetzelfde onderwerp dat zelfs ik er onrustig van word. En ik ben iemand die lang kan piekeren over dingen :P

Leef! :D Probeer dingen, denk niet zoveel na :)
pi_105256193
quote:

hoe oud was jij nou ook al weer?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256215
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben weer lekker thuis O+

Voor het eerst dat ik mijn nieuwe app, thuis noem. Zou het eindelijk gaan wennen dan? :o
hoe lang zit je er nu?
bij mij duurde het 3 kwart jaar of zo?
maar ik hou ook gewoon niet zo van veranderingen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:16:46 #202
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105256227
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfs :P
Ik laat het hier misschien wat minder maken maar ik er een beetje angstig om geweest, ik wist er niet mee om te gaan met de situatie, ik begin gewoon steeds meer mijn denken te veranderen en mij langzaam over te geven eraan, ik ben bijna nog nooit verliefd geweest namelijk.
pi_105256249
Verkering vragen? Ze zijn geen 11. :P
pi_105256267
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:

hoe lang zit je er nu?
bij mij duurde het 3 kwart jaar of zo?
maar ik hou ook gewoon niet zo van veranderingen :')
1 maand :')
pi_105256269
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zo klonk het bijna wel :P
pi_105256280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo klonk het bijna wel :P
Ja oke. :P
pi_105256342
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
ja verkering vragen voor het tongen nog wel :P

hoe is het nu met jou? is het al aan tussen jou en maanselene? :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256359
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

1 maand :')
oooow
haha dan duurt het vast nog wel ff

naja alles is nog wel lekker schoon en vers nu :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

oooow
haha dan duurt het vast nog wel ff

naja alles is nog wel lekker schoon en vers nu :P
Ja, dat wel :) Maar het voelt nog steeds een beetje als een vakantiehuisje :')
pi_105256410
Lanterfant Lant Lanterfanteraar Lantje Lanter Fantje
pi_105256418
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gequote :D
pi_105256436
quote:
pi_105256488
Ik stond op MLiG's lijstje van slettebakken die neuken zonder condoom O+
pi_105256502
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
Viesbah.
pi_105256554
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:

Viesbah.
Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom was :')
pi_105256555
quote:
Wat aardig van hem.
pi_105256556
quote:
Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?
Ron Paul 2012
pi_105256568
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, dat wel :) Maar het voelt nog steeds een beetje als een vakantiehuisje :')
de eerste dagen durfde ik niet te eten omdat ik dan alles vies maakte :')

we hebben nu een nieuwe bank en ik heb ook helemaal weer het gevoel dat het een hotelkamer is :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:

Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?
Ik vind dat zalig dat gevoel van sperma wat je vagina uitloopt terwijl je met X-benen naar de wc waggelt na de sex O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:26:30 #220
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105256620
Snapt iemand deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh moet je alsnog hebben? heeft geen nut :P . maar goed zie daar dus!
en dan jij met dat je weer onzin vertelt tegen me enzo.
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.
pi_105256636
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Snapt iemand deze post:

[..]

Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.
quote:
pi_105256644
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom was :')
:Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:27:25 #223
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105256662
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
pi_105256694
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.
Ron Paul 2012
pi_105256700
nou ik neuk toch geen mensen zonder condoom zonder een test
geen idee waar die blauwaderige yoghurtpomp allemaal geweest is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256702
quote:

Opgelet als mensen iets posten wat daarover ging denk ik.
pi_105256733
quote:

[..]

Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.
pi_105256772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.
Of dat, kan ook. Al kan ik me niet herinneren dat Lant zoiets gepost heeft.
pi_105256786
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

omg wat een inteelt roddelkliek is het hier toch :')

doe ik zelf ook aan mee hoor :P maar toch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105256813
quote:

Jij dus _O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:30:58 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105256825
Hallo lieve mensen.
C'est la vie
pi_105256826
quote:

[..]

Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.
pi_105256837
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
Hallo lieve mensen.
Hoi krullebol :*
pi_105256845
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij dus _O-
Nee. Dat zou een beetje stom zijn.
pi_105256872
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:

Nee. Dat zou een beetje stom zijn.
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstje :7
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:32:16 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105256875
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoi krullebol :*
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd. _O-
C'est la vie
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:32:35 #237
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105256889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe oud was jij nou ook al weer?
21
pi_105256901
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:

Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd. _O-
Voelde het vertrouwd? O+
pi_105256917
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstje :7
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:33:23 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105256925
quote:
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblockt :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_105256926
Is het weer tijd voor lijstjes?
Ron Paul 2012
pi_105256951
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.
Dat bedoelde ik natuurlijk O+
pi_105256956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef Supersoep het volgende:
Is het weer tijd voor lijstjes?
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:34:23 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105256971
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Voelde het vertrouwd? O+
Soort van, doet me denken aan toen ik twaalf was en toen mijn moeder me nog zo noemde. :')
C'est la vie
pi_105256972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.
pi_105256973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:

Ja, spelletjes *O*
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:35:01 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105256991
Oh lijstjes leuk even een leuk lijstje verzinnen.
C'est la vie
pi_105256995
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblockt :D
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen. :P
pi_105256997
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan mee :')
pi_105256999
quote:

Ik neuk achter de schermen helemaal niet, hihi. :')

Dus kan ik hier stoer melden dat ik het zonder condoom doe :7
pi_105257067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon

Ik kan een paar mensen missen, maar toch.
Ron Paul 2012
pi_105257094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:

Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon

Allemaal mensen die je nog nooit irl hebt gezien :7
pi_105257100
Nee nee, haal MLIG en Lanter maar weg.
Ron Paul 2012
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:37:27 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257110
quote:

[..]

Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon

Ik mis het verband.
C'est la vie
pi_105257113
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan mee :')
Echte incrowd. :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:38:05 #256
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105257139
Ik ging laatst een condoom omdoen voor de grap, want die had ik nog over. Maar toen scheurde hij zo van de piemel af.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:38:16 #257
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105257150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:
Nee nee, haal MLIG en Lanter maar weg.
Huh?
pi_105257165
quote:

[..]

Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon

Users met een hekel aan Soit?
pi_105257194
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik heb geen hekel aan hem :)
pi_105257208
Lijstjes for the sake of lijstjes?

Tevens hallo.
pi_105257210
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ging laatst een condoom omdoen voor de grap, want die had ik nog over. Maar toen scheurde hij zo van de piemel af.
Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.
pi_105257234
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_

Degenen die er in discussie mee willen gaan. MLIG en Lanter mogen hem niet, maar houden zich afzijdig van discussies.

Flauw enzo, maar een ander lijstje kon ik echt niet verzinnen. Is nog best moeilijk. In het geval dat niemand het zou kunnen raden, was m'n hint geweest: ''okay, iedereen behalve Halcon en Keyos dan". :')
Ron Paul 2012
pi_105257239
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan hem :)
Ohja.
pi_105257241
quote:

[..]

Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon

je kerstlijstje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105257257
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.
Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-post
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:30 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105257291
quote:

[..]

Ik doe niks achter de schermen op wat pm berichten na soms, heb geen geheimen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen. :P
Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zet :o
pi_105257295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-post
Die is leuker ja.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:48 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257307
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Nou waar denken jullie dat deze lijst over gaat?
C'est la vie
pi_105257317
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:

Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zet :o
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
pi_105257341
Mijn lijstje :7

Kree
Soit
ook_gek
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:42:33 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105257344
Of verkapte-ik-kan-niet-fatsoenlijk-een-condoom-omdoen-en-scheur-ze-kapot-met-mijn-nagels-post
pi_105257348
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Vrouwen die jou niet willen?
pi_105257351
quote:
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Als we de users niet kennen, is het niet zo leuk.
Ron Paul 2012
pi_105257366
quote:
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.
pi_105257376
quote:
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Lekkere FOK!wijven.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:43:15 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257382
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwen die jou niet willen?
Inderdaad vrouwen die ik zou doen, maar mij niet.
Goed geraden.
C'est la vie
pi_105257385
quote:
Okee mijn lijstje.

Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana

Lekkere chickies :D
pi_105257393
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Cactus1 het volgende:

Kree
Soit
ook_gek
Lekkere mannen
Ron Paul 2012
pi_105257395
quote:

Kree
Soit
ook_gek
Mafketels.
pi_105257398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:
Of verkapte-ik-kan-niet-fatsoenlijk-een-condoom-omdoen-en-scheur-ze-kapot-met-mijn-nagels-post
Of met haar tanden, omdat ze een stiekem een naughty tramp is.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:43:40 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.
Want? :')
C'est la vie
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:43:54 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105257416
quote:

Kree
Soit
ook_gek
Die vind jij iri *)
pi_105257429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef Supersoep het volgende:

Lekkere mannen
:') :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:44:10 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257432
quote:

Kree
Soit
ook_gek
Irritante mannen.
Al moet ik er dan ook bij staan gok ik.
C'est la vie
pi_105257443
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef heloef het volgende:

[..]

zou je haar al niet meer doen?

damn dat gaat snel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105257460
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:

Die vind jij iri *)
Dat zijn users die ik wel eens schijtirritant vind (met enige regelmaat) :7
pi_105257473
Mensen met kinderlijke of irritante posts die zich niet kunnen inleven in een ander denkpatroon.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:01 #288
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105257480
quote:

Kree
Soit
ook_gek
Veelvuldig foutief gebruik van smileys?

Ja eigen schuld, dit krijg je met kree in een lijst ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:01 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105257481
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mafketels.
Had je kunnen weten met m'n user name :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:02 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zou je haar al niet meer doen?

damn dat gaat snel
Ze heeft mijn tere hartje gebroken.
Ik laat mijn hart niet twee keer breken door dezelfde vrouw. :')
C'est la vie
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:44 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen met kinderlijke of irritante posts die zich niet kunnen inleven in een ander denkpatroon.
Dit dacht ik dus.
C'est la vie
pi_105257516
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou als het vrouwen zijn die je zou willen doen, maar zij jou niet, dan hoort zij er toch in?
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:46:19 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257545
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou als het vrouwen zijn die je zou willen doen, maar zij jou niet, dan hoort zij er toch in?
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.
C'est la vie
pi_105257563
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
pi_105257576
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Leugens!
pi_105257578
Ik heb er nog 1 *O*

ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
pi_105257605
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1 *O*

ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Betweters.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:47:25 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257607
quote:
Ik heb er nog 1 *O*

ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Mensen die hier niet thuis horen?
C'est la vie
pi_105257608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Heb jij nog een verlate surprise voor heloef geregeld?
pi_105257619
quote:
Ik heb er nog 1 *O*

ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Moeilijk omdat Cathbert erbij staat. Hm.
Ron Paul 2012
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:47:43 #301
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105257626
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat zijn users die ik wel eens schijtirritant vind (met enige regelmaat) :7
Soms heel soms nief, geniet er van want bij mij zal het zelden voor komen *)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hallo, je moet geen wonderen verwachten. In sommige gevallen valt er niks in te leven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')