dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben altijd aan het schipperen tussen al mijn activiteiten.
Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen en heb het dus best druk. Zodra ik dan speciaal tijd maak om met iemand te mailen of te chatten, gaat het dus altijd ten koste van iets. En dan is het zonde als ik daar te lang mee bezig ben.
Om die reden mail ik ook vooral met mensen ipv dat ik chat. Want dan kan ik iets sturen wanneer dat mij uitkomt.
nog nooit een opquote:
Wel met zo'n dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geheim zit in de deeg die het extra smeuig maakt.
Die dingen van de supermarkt, dat noemen ze gewoon bapao's. Het lef![]()
echt totaal geen behoefte uitquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt totaal geen behoefte uit
ze zien er uit als een veel te witte kont
er zit dan toch nog even veel in?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter.
Barbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Maar met een beetje franse mayo, seriously franse mayo is veel lekkerder. Is dat deeg ook lekker.
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
dat begrijp ik nou nooit. je bent toch niet dag in dag uit bezig met dingen die zo belangrijk zijn dat ze niet even kunnen wachten? tenzij je 60+ uur per week werkt, maar dat zou sowieso niet iemand voor mij zijn.
ik hou ook van spontaan dingen doen, dus als er nooit tijd is gaat dat ook over. nah, niks voor mij dus.
Nee man, dan zijn ze niet meer luchtig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet ze soms een beetje platslaan, dan is de vulling/deeg verhouding beter.
Bij de meeste toko's zijn ze ook wel te krijgen (vers!) en die zijn echt lekker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zit dan toch nog even veel in?
naja ik maak sowieso liever dingen zelf dan uit zo'n verpakking
maar je zit nu toch ook hier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prioriteiten
Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.
Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".
Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.
Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf
nouja, dat is alleen maar goed natuurlijk, je eigen ding doen en een eigen leven hebben. ik bedoel alleen maar dat je toch wel met iemand moet ouwehoeren voordat je tot een date komt. daar ontkom je gewoon niet aan in principe, daarom vind ik het per definitie geen verspilling van tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prioriteiten
Het is niet zo dat ik dag in dag uit met erg belangrijke dingen bezig ben. Maar wel met dingen die ik leuk vind om te doen bijvoorbeeld.
Als ik dan leuk heb gemaild met iemand, maar het in werkelijkheid tegenviel dan denk ik weleens bij mezelf "ik had die tijd ook aan gitaar spelen kunnen besteden of lekker een filmpje kunnen kijken".
Voor de rest ben ik wel vrij druk. Ik werk sowieso 36 uur per week (vaak wel iets meer, ook vanaf thuis), ben standaard 2 avonden per week weg en zaterdagochtend ook. Dan blijven er dus 3 avonden en een deel van het weekend over om spontane dingen te doen. Hoewel dan ook nog het huishouden, boodschappen en dat soort ongein moet gebeuren.
Dus als ik voor mijn gevoel eindelijk vrije tijd heb en lekker tot rust kom, dan besteed ik die graag zo prettig mogelijk voor mezelf
Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat mij wel veel geholpen heeft inzien dat mensen om mij heen ook fouten maken. Als je erop gaat letten dan zie je dat ook gladde versierders lang niet bij iedere meid succes hebben. Als je erop gaat letten zie je dat de meeste ook maar gewoon wat proberen en het ook allemaal niet weten (hoe overtuigd ze ook van zichzelf zijn)... ze zijn niet meer of minder dan jou.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar je zit nu toch ook hier?
dan kun je toch ook iemand mailen?
Ik doe dat ook wel hoor, met mensen mailen etc. Het is meer dat ik achteraf weleens denk dat het zonde was van mijn tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
uit een date hoeft ook niet altijd iets te komen. als er geen klik is kan het nog wel leuk zijn.
Ik hoef niets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.
Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?
vrije dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?
Slaat ook op mezelf natuurlijk, ik ben ziek. een beetje
Werk, 2 schermen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
een afwijzing zie ik niet als persoonlijk. min of meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zit met zeer grote regelmaat aan de telefoon. Dus ondertussen zit ik op fok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat laatste, gadverdamme.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bevalt dat of verveel je je te pletter?
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben?
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is
niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk
Iedereen voelt zich betrapt en gaat ineens nuttig doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben?
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is
Nog een uurtje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag
Van mij toch niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
Ik ben weer lekker thuisquote:
Klinkt alsof je in ieder geval begint met stappen maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).
Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.
Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusiequote:
Ik bedoel dat ik waarschijnlijk op mijn eigen vraag ook had geantwoord dat ik druk was met een practicumquote:
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
Jij kan net zo lang piekeren over hetzelfde onderwerp dat zelfs ik er onrustig van word. En ik ben iemand die lang kan piekeren over dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
hoe oud was jij nou ook al weer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).
Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.
Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
hoe lang zit je er nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker thuis![]()
Voor het eerst dat ik mijn nieuwe app, thuis noem. Zou het eindelijk gaan wennen dan?
Ik laat het hier misschien wat minder maken maar ik er een beetje angstig om geweest, ik wist er niet mee om te gaan met de situatie, ik begin gewoon steeds meer mijn denken te veranderen en mij langzaam over te geven eraan, ik ben bijna nog nooit verliefd geweest namelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfs
1 maandquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zit je er nu?
bij mij duurde het 3 kwart jaar of zo?
maar ik hou ook gewoon niet zo van veranderingen
Zo klonk het bijna welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
Verkering vragen? Ze zijn geen 11.
ja verkering vragen voor het tongen nog welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
Verkering vragen? Ze zijn geen 11.
oooowquote:
Ja, dat welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
oooow
haha dan duurt het vast nog wel ff
naja alles is nog wel lekker schoon en vers nu
Gequotequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfant Lant Lanterfanteraar Lantje Lanter Fantje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Viesbah.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik stond op MLiG's lijstje van slettebakken die neuken zonder condoom
Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom wasquote:
Wat aardig van hem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
de eerste dagen durfde ik niet te eten omdat ik dan alles vies maaktequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar het voelt nog steeds een beetje als een vakantiehuisje
Ik vind dat zalig dat gevoel van sperma wat je vagina uitloopt terwijl je met X-benen naar de wc waggelt na de sexquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
Je moet het zaad in je kunnen voelen sproeien, anders kan je net zo goed niet neuken. Toch?
Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh moet je alsnog hebben? heeft geen nut. maar goed zie daar dus!
en dan jij met dat je weer onzin vertelt tegen me enzo.
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Snapt iemand deze post:
[..]
Gevonden met spytool net, maar ik snap het niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken met condoom is dat ja. Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer met condoom was
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Opgelet als mensen iets posten wat daarover ging denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oké, vermoedde ik al naar aanleiding van jouw post. Maar hoe weet hij dat allemaal dan?
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Of dat, kan ook. Al kan ik me niet herinneren dat Lant zoiets gepost heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Af en toe komt zoiets voorbij in een opmerking en hij noteert dat allemaal. Een proces van informatie vergaren dat maandenlang kan duren.
omg wat een inteelt roddelkliek is het hier tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, denk door msn gesprekken. Met wie zal ik even in het midden laten.
Jij dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee. Dat zou een beetje stom zijn.
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.quote:
21quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud was jij nou ook al weer?
Voelde het vertrouwd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
Zo word ik echt al mijn hele leven genoemd.
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan er geen seconde om wakker liggen. Ik sta tenminste op een lijstje
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblocktquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zomaar een lijstje, MLIG's lijstje.
Soort van, doet me denken aan toen ik twaalf was en toen mijn moeder me nog zo noemde.quote:
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar het merendeel door het topic. Ik heb er ook geregeld opmerkingen over voorbij zien komen.
Ja, spelletjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan hem quoten, maar ik sta kennelijk bij haar geblockt
Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan meequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel dingen niet weten die zich achter de schermen afspelen.
Ik neuk achter de schermen helemaal niet, hihi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Moneyfornothingquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post er nog eens een, dan raden wij wat het doel van de lijst was.
Allemaal mensen die je nog nooit irl hebt gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Ik kan een paar mensen missen, maar toch.
Ik mis het verband.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Lanterfanteraar
MLIG
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Echte incrowd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ik doe er ook wel eens aan mee
Huh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:
Nee nee, haal MLIG en Lanter maar weg.
Users met een hekel aan Soit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ging laatst een condoom omdoen voor de grap, want die had ik nog over. Maar toen scheurde hij zo van de piemel af.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users met een hekel aan Soit?
je kerstlijstje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moneyfornothing
Lokasenna
Supersoep
Strawberry
Cactus1
Sinji
Kutkloon
Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-postquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mijn-vriendje-groot-geschapen-zijn-hihi-post.
Ik doe niks achter de schermen op wat pm berichten na soms, heb geen geheimen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zetquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee als Lant zoekt op haar naam komt ze alsnog jouw post tegen.
Die is leuker ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of verkapte-kijk-mij-een-vorige-scharrel-met-miniscule-penis-gehad-hebben-post
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Lol, en wat als ik nou haar naam in me sign zet
Vrouwen die jou niet willen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Nou waar denken jullie dat deze lijst over gaat?
Als we de users niet kennen, is het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Lekkere FOK!wijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Inderdaad vrouwen die ik zou doen, maar mij niet.quote:
Lekkere chickiesquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Okee mijn lijstje.
Myraela
Omdatappel
Cactus1
Phantonogwat
Guanabana
Of met haar tanden, omdat ze een stiekem een naughty tramp is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:
Of verkapte-ik-kan-niet-fatsoenlijk-een-condoom-omdoen-en-scheur-ze-kapot-met-mijn-nagels-post
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faye staat er niet in, dat brengt me in de war.
Die vind jij iriquote:
Irritante mannen.quote:
zou je haar al niet meer doen?quote:
Had je kunnen weten met m'n user namequote:
Ze heeft mijn tere hartje gebroken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je haar al niet meer doen?
damn dat gaat snel
Dit dacht ik dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen met kinderlijke of irritante posts die zich niet kunnen inleven in een ander denkpatroon.
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou als het vrouwen zijn die je zou willen doen, maar zij jou niet, dan hoort zij er toch in?
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.
Leugens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil der niet meer doen dus hoort ze niet op de lijst.
Betweters.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Mensen die hier niet thuis horen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
Heb jij nog een verlate surprise voor heloef geregeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Moeilijk omdat Cathbert erbij staat. Hm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |