quote:
Dat zei ik ook altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
En morgen begin ik weer met gezond eten.
maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Les 1: Als je langer dan 1 maand contact met een vrouw hebt via internet / whatsapp / whatever, vraag haar dan een keer om iets te gaan drinken ergens.
Misschien kom je er dan ook een keer achter
special p0wers!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waarom zijn die van jou groen?
wel manlijk
ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijftquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had daarnet serieus m'n jas al aan en het geld in m'n zakken om weer iets te halen. Toch maar niet gedaan.
Nu eet ik gewoon heel saai brood.
Worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik het liefst elke dag halen. Worstenbroodjes bij Panos.1.80 per stuk. Ik koop er altijd twee.
Puddingbuks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je me nou dik?Heb ik een drilkont ofzo?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je me nou dik?Heb ik een drilkont ofzo?
Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat je beter wat lekkers (maar gezonds kunt eten) en daardoor sneller van de ongezonde zooi af blijft
dus ik heb net een pizzapuntje op met veel groenten en daarnaast nog 2 boterhammen
Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een hongergevoel gelijk ga associëren aan ''makkelijk'' en lekker voedsel, wat ik dus kant-en-klaar ergens koop. Daar moet ik vanaf. Als ik vanaf nu wanneer ik honger heb, steeds brood eet, of zoiets, dan ga ik het na een tijdje daarmee associeren en dan is m'n verslaving hopelijk voorbij.
Dat is even m'n plan van aanpak.
puddingbuks is een eufemisme voor piemelquote:
Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
maand vind ik nog lang. maar ik ben niet zo verlegen etc, en mensen ontmoeten is sowieso leuk.
Is er ook zeker, maar niet als je steeds zoals ik blijf terugvallen bij hongerige momenten op bepaalde broodjes enzovoort. Dan zit dat gewoon in je systeem en grijp je daar als eerste naar. Dat moet ik dus wijzigen door andere dingen te eten die ik gewoon in huis heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar er is toch ook genoeg makkelijk gezond voer?
mijn pizzapuntje kwam van een pizza uit de koeling bij de appie
kant en klare salades, sushi etc
Jij altijd met je seksquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
puddingbuks is een eufemisme voor piemel
en pudding kun je dan zelf wel raden haha
sorry flauw grapje
Oh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
puddingbuks is een eufemisme voor piemel
en pudding kun je dan zelf wel raden haha
sorry flauw grapje
Ik ben nogal verslaafd aan alles waar saté in of bij zitquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij altijd met je saté
ok, best lekkeh
zo zie ik dat niet, als verspilling. als het geen leuke praatjes zijn zou ik ook niet vragen of ze wat wil gaan doen met me.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik vind het de laatste tijd ook lang worden. Want als de ontmoeting tegenvalt, dan heb je in principe al die tijd verspild met mailen / chatten / etc.
Maar goed.. tijd gaat voor mijn gevoel echt erg snel. Een maand is bij mij zo voorbij.. dat heb ik amper nog door. Ik werd laatst ook weer wakker, en toen zag ik ineens dat het december was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |