een relatie is geen medicijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ik los kan worden als ik eenmaal een relatie heb, dan weet ik wat ik kan, hoe een vrouw in elkaar steekt, waar je niet bang voor hoeft te zijn. Het is altijd taboe voor mij geweest. Ben gewoon bang voor het nieuwe en voor veranderingen, daar moet ik mij aan overgeven zodat ik los kan komen.
Sommige vrouwen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een relatie is geen medicijn
als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je
vrouwen willen niet je fix zijn
plus door een vrouw zijn je problemen niet magisch opgelost
het probleem zit in jou
en wat ga je doen als het over is dan? dan ben je nog precies op dezelfde plek
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je je relatie op die manier benaderd zal ie nooit stand houden dat beloof ik je
het probleem zit in jou
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is een drempel waar je overheen moet. Je loopt er nu continue tegen aan te hikken, maar als je er eenmaal over bent gestapt is het allemaal niet meer zo eng.
Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat je echt niet lukken om hem daarvan te overtuigen.
ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal okequote:
ik denk dat ie dan nog steeds zit met zichzelf en het perfecte daarin etcquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.
Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het probleem zit in jou
Helpen kan altijd, maar echt veranderen kan iemand alleen zelf doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iemand helpen zijn problemen te fixen, maar niet binnen een relatie.
Ja, dat zijn dan van die vrouwen die vallen op een foute man omdat ze denken hem te kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die zijn dan zelf ook niet helemaal oke
dat is een relatie gebaseerd op een fundering die kapot is
die gaat vanzelf instorten
of niet maar dan maakt het wel alles in het huis kapot (dus de mensen in de relatie)
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik meteen, maar hoe ga jij met hem om dan. Accepteer jij alles wat hij zegt maar gewoon? Praat je met hem mee? Waarom kan die met jou wel afspreken? Waarom kan die wel naar een meet?
Ik snap het gewoon niet, want ik vind hem wel schattig in zijn doen en laten, maar dat enorme bord voor zijn kop is gewoon vermoeiend.
ik denk dat het dieper zit hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een relatie zorgt er wel voor dat het 'perfecte' beeld uit zijn hoofd verdwijnt. Straks weet hij ook dat meisjes gewoon scheten laten en er niet altijd perfect uit zien.
Dat wel, maar niet dat je relatie erop gebaseerd is dat je iemand aan het handje meehelpt alles te doen. Zoals een moeder of psycholoog zou doen. Dat is niet gezond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik weet dat dat niet de basis van de relatie is, zou ik dat wel kunnen denk ik.
Tsja, laat ik jou dan meteen maar vertellen dat als je ervaring hebt met 1 vrouw, dat het niet automatisch betekent dat het met een andere vrouw dan makkelijker wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
Klopt, maar zoals ik hiervoor heb aangegeven, mijn probleem zit met name in angst om iets te doen wat ik niet ken of niet goed in ben, als je weet wat zoenen is, als je weet wat seksen is, hoe je een vrouw moet behandelen, moet ik mij over de drempel gezet hebben. Ik ben gewoon bang voor het onbekende.
Dat soort dingen dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd dat alle meiden het wel konden waarderen om wakker gebeft te worden; maar dat blijkt dus niet zo te zijn... ik heb er eentje met een ochtendhumeur te pakken.
Ik denk inderdaad dat het argument van 'als je een soa hebt kan je geen seks meer hebben' dan beter aankomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
En dan in zijn gezicht pissenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me fucking raar en ik zou me heel even een ongeluk schrikken
Het probleem is dat ik waarschijnlijk veel overeenkomsten heb, maar toch totaal anders in het leven sta. Daarom botst het zo in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer met argumenten te komen die hem wel zullen raken, omdat al die dingen over zijn gezondheid hem echt niet boeien omdat hij gedeprimeerd en wanhopig op zoek is naar aandacht van anderen. Veel van zijn redenaties zijn te begrijpen als je het ongeluk hebt je in zijn gevoel te kunnen verplaatsen door overeenkomsten in het leven enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |