Je kan er dood aan gaan, dat begrijp je? Want het feit is nu eenmaal dat jij en die hoer alles behalve monogaam zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
alleen voor de duidelijkheid en omdat het niet klopt:
[..]
nee. het is andersom. anderen/jullie neuken/gaan-neuken zonder condoom, en daarom moet ik dat ook om meer gerust gesteld te worden.
lanterfanteraar heeft het ook dat ze minder goed kan functioneren zonder seks. het is normaal.
Je moet mensen gaan ontmoeten. Dan heb je wel kansen op contact met meisjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. het is andersom. anderen/jullie neuken/gaan-neuken zonder condoom, en daarom moet ik dat ook om meer gerust gesteld te worden.
lanterfanteraar heeft het ook dat ze minder goed kan functioneren zonder seks. het is normaal.
[..]
ja duh! ik wil dat ook wel hebben hoor.
maar dat kan niet, het enig wat ik kan krijgen is een prostituee. en dat heb ik niet alleen over even nu, maar ook op langere termijn.
als ik garantie op iets had, had ik daar heel veel voor over, of kan ik wel wachten.
maar de uitzichten zijn ook gewoon belabberd.
[..]
ja. ik ben FUCKING JAREN bezig geweest aan proberen om "het" 1 keer zonder condoom te doen, 1 keer weten hoe het voelt of weet ik veel.
nooit lukte het. dat heeft me obsessed ermee gemaakt dat ik liever niet meer "terugwil".
en dan vordat ik weer een hufter wordt genoemdik heb ruim een jaar geen seks gehad, en heb me halverwege laten testen. kostte me gvd ook nog 70 euro ofzo aan eigen risico!
en nu moet ik dus (van mezelf want niemand die het controleert) bij 1 hoer blijven. kan ik me niet schuldig gaan voelen over iets versprijden ofzo.
dus stop met dingen gaan zeggen dat ik een viespeuk ben, want ik zou het graag anders willen hebben.
en als ik 80 was en nog maagd? (uitgezonderd dat ik dan helemaal vervelend ben voor de prostituee).quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet helemaal NIKS. Jij kiest ervoor om naar de hoeren te gaan. Er zijn genoeg mensen die pas op hun 23e/24e voor het eerst seks hebben gehad en nooit naar de hoeren zijn geweest. Jij maakt zelf die keuze.
Cry me a fucking river. Groei een paar ballen en zet eens wat stappen. Ik hoor je alleen maar klagen en vooral NIKS ondernemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en als ik 80 was en nog maagd? (uitgezonderd dat ik dan helemaal vervelend ben voor de prostituee).
ik vind het nogal stom van je dat je weer me punt voorbij gaat DAT HET ER OOK ZO UITZIET DAT HET NOOIT VOOR MIJ "GRATIS" ZAL GEBEUREN.
als je zo blijft denken gaat het inderdaad nooit gebeuren. hoevaak wil je dit nog horen voordat je eens luistert?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en als ik 80 was en nog maagd? (uitgezonderd dat ik dan helemaal vervelend ben voor de prostituee).
ik vind het nogal stom van je dat je weer me punt voorbij gaat DAT HET ER OOK ZO UITZIET DAT HET NOOIT VOOR MIJ "GRATIS" ZAL GEBEUREN.
Je weet nu hoe het is zonder condoom, nergens voor nodig om dat morgen weer te doen met alle risico's van dien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nogmaals , ik kan niet beter krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan er dood aan gaan, dat begrijp je? Want het feit is nu eenmaal dat jij en die hoer alles behalve monogaam zijn.
precies; dat was het ook een tijd lang; maar ben langzaam aan toch steeds meer voor haar gaan voelen. eerst van; ow, gewoon leuke meid; lekkere seks; we hebben een leuke tijd maar meer ook niet. En nu is het zo van dat ik ook echt wel een relatie met haar wil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hoe voel jij het?
want de laatste keer dat ik je 'sprak' was je nog een beetje van nah ik weet niet we zien wel
Jawel, het kan best dat het nog eens gebeurt, maar niet als je dit soort dingen denkt en zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat een onzinquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een viespeuk bent, alles behalve zelfs, ik denk dat je iets zoekt bij een hoer wat ze je gewoon niet kan geven. Jij kan wel bij 1 hoer blijven, maar zij neukt met lijsten mannen, jij bent misschien schoon, maar van haar weet je het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
maar dat kan niet, het enig wat ik kan krijgen is een prostituee. en dat heb ik niet alleen over even nu, maar ook op langere termijn.
als ik garantie op iets had, had ik daar heel veel voor over, of kan ik wel wachten.
[..]
ja. ik ben FUCKING JAREN bezig geweest aan proberen om "het" 1 keer zonder condoom te doen, 1 keer weten hoe het voelt of weet ik veel.
nooit lukte het. dat heeft me obsessed ermee gemaakt dat ik liever niet meer "terugwil".
en dan vordat ik weer een hufter wordt genoemdik heb ruim een jaar geen seks gehad, en heb me halverwege laten testen. kostte me gvd ook nog 70 euro ofzo aan eigen risico!
en nu moet ik dus (van mezelf want niemand die het controleert) bij 1 hoer blijven. kan ik me niet schuldig gaan voelen over iets versprijden ofzo.
dus stop met dingen gaan zeggen dat ik een viespeuk ben, want ik zou het graag anders willen hebben.
En zij heeft geleefd van zonlicht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nogmaals , ik kan niet beter krijgen.
oh en ik ben wel monogaam naar haar. dus ik zie niet in wat ik fout zou doen dat jullie mij gaan uitschelden. heb zelfs maandenlang geen seks gehad tussentijd.
Maar zij niet naar jou, dat is geen 'gezonde' relatie Greyquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en ik ben wel redelijk monogaam naar haar. dus ik zie niet in wat ik fout zou doen dat jullie mij gaan uitschelden.
ja omdat dat een meisje is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
een vriendin van me heeft zuurstof te kort gehad bij haar geboorte en is mentaal 12 en heeft een vriend waarmee ze heel veel sex heeft (wat ze in geuren en kleuren verteld omdat ze weinig remmingen heeft op dat gebied en dat niet in kan schatten door die afwijkingbest schattig)
dan valt er voor jou ook wel ergens wat te neuken hoor
Wat je fout doet is onveilige seks met iemand die allerlei SOA's kan hebben, die jij kan oplopen en die heel ernstig voor jouw gezondheid kunnen zijn. En het feit dat je je laat bestelen en geen ruggengraat hebt. Zij is niet monogaam.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en ik ben wel monogaam naar haar. dus ik zie niet in wat ik fout zou doen dat jullie mij gaan uitschelden. heb zelfs maandenlang geen seks gehad tussentijd.
zij is een hoerquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en ik ben wel monogaam naar haar. dus ik zie niet in wat ik fout zou doen dat jullie mij gaan uitschelden. heb zelfs maandenlang geen seks gehad tussentijd. en moet ik veranderen dan moet het weer(als ik mezelf niet schuldig wil voelen, allemaal gedoe)
Elke sinterklaas is het ook weer raak, dan heb ik weer een gedicht waar over gegrapt wordt of ik misschien homo benquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Keyos het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik er geheimzinnig om doe allemaal waarom ik condooms via internet zou kopen en niet in de winkel, ik breng mijzelf emotioneel op slot (komt misschien ook omdat ik zo onzeker ben omtrent sex/relaties en het thuis ook nooit over deze onderwerpen gaat, mijn ma zit dan gelijk te giechelen) .
Wordt maar eens tijd dat ik het taboe uit mijn systeem ga werken, sowieso alle taboes. Enkele vrienden en familieleden dachten zelfs dat ik homo was, ik keek nooit naar vrouwen , was er nooit mee bezig etc.......
Jij zit gewoon vol met schaamte. Met alles. Condooms kopen, vrouwen aanspreken, zoenen, praten over seks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef Keyos het volgende:
Is het eigenlijk fout als ik mijzelf heel erg moeilijk kan laten gaan als het om intiem contact gaat met een vrouw en het mijzelf moeilijk maakt in mijn hoofd? Ik ben absoluut niet aangetrokken tot mannen, maar het maakt mij toch wel zorgen dat ik het moeilijk vind mij los te voelen terwijl er enkelingen denken dat ik homo zou zijn. Want ik heb écht nooit meiden nagekeken op straat, love at first sight etc. Ook heb ik vrijwel nooit dat ik een meid zie en denk van " damn, wat een hottie, die moet ik even volblaffen" , het is alsof ik mijzelf dat niet laat denken.
oooh wat cute!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
precies; dat was het ook een tijd lang; maar ben langzaam aan toch steeds meer voor haar gaan voelen. eerst van; ow, gewoon leuke meid; lekkere seks; we hebben een leuke tijd maar meer ook niet. En nu is het zo van dat ik ook echt wel een relatie met haar wil.
haar vriend is toch een kerel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja omdat dat een meisje is.
voor een meisje is "een relatie" of "contacten" willen hebben genoeg om dat te krijgen van het andere geslacht.
Ik zag op tv een keer een mentaal gehandicapte jongen van 21 die vader was geworden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja omdat dat een meisje is.
voor een meisje is "een relatie" of "contacten" willen hebben genoeg om dat te krijgen van het andere geslacht.
Haha, flauw.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Elke sinterklaas is het ook weer raak, dan heb ik weer een gedicht waar over gegrapt wordt of ik misschien homo ben
Absoluut niet, maar ik heb wel heel erg lang dat ik mij kapot schaam, en dat langdurig, als ik iets doe waar ik spijt van heb. Het zit gewoon tussen de oren, en ik wil er vanaf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij zit gewoon vol met schaamte. Met alles. Condooms kopen, vrouwen aanspreken, zoenen, praten over seks.
Ben je erg beschermd opgevoed?
Ik wel, ik heb er alleen daardoor iets teveel schijt aan gekregenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij zit gewoon vol met schaamte. Met alles. Condooms kopen, vrouwen aanspreken, zoenen, praten over seks.
Ben je erg beschermd opgevoed?
wat heeft dat met homo te maken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef Keyos het volgende:
Is het eigenlijk fout als ik mijzelf heel erg moeilijk kan laten gaan als het om intiem contact gaat met een vrouw en het mijzelf moeilijk maakt in mijn hoofd? Ik ben absoluut niet aangetrokken tot mannen, maar het maakt mij toch wel zorgen dat ik het moeilijk vind mij los te voelen terwijl er enkelingen denken dat ik homo zou zijn. Want ik heb écht nooit meiden nagekeken op straat, love at first sight etc. Ook heb ik vrijwel nooit dat ik een meid zie en denk van " damn, wat een hottie, die moet ik even volblaffen" , het is alsof ik mijzelf dat niet laat denken.
En heb je al geprobeerd om het gewoon niet te doen? Om impulsiever te handelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik heb wel heel erg lang dat ik mij kapot schaam, en dat langdurig, als ik iets doe waar ik spijt van heb. Het zit gewoon tussen de oren, en ik wil er vanaf.
Nouja, niemand houd je tegen om hoeren te neuken zonder condoom, maar als je een indrukwekkende lijst met soa's hebt is het alleen maar moeilijker om iemand te vinden die seks met je wil hebben, en dan laat ik de gezondheidsrisico's nog achterwege (want op de één of andere manier denk ik dat dat eerste argument meer effect op jou heeftquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik heb wel heel erg lang dat ik mij kapot schaam, en dat langdurig, als ik iets doe waar ik spijt van heb. Het zit gewoon tussen de oren, en ik wil er vanaf.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb er alleen daardoor iets teveel schijt aan gekregen
Er word nu trouwens onder mijn oud-klasgenoten geroddeld over dat ik geen maagd meer ben en nu zijn ze allemaal fucking geschokt
Het is echt droevig gesteld daar.
Elke keer als ik dat wil gaan doen, doe ik het uiteindelijk niet, vorige week heb ik zelfs bijna een blunder gemaakt niet naar die date te gaan door naar excuses te zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En heb je al geprobeerd om het gewoon niet te doen? Om impulsiever te handelen?
serieus. als een vrouw kans wil hebben op een relatie dan is dat genoeg om dat ook te hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een viespeuk bent, alles behalve zelfs, ik denk dat je iets zoekt bij een hoer wat ze je gewoon niet kan geven. Jij kan wel bij 1 hoer blijven, maar zij neukt met lijsten mannen, jij bent misschien schoon, maar van haar weet je het niet.
Je krijgt geen garantie op een relatie, ik heb ook geen garantie op een relatie. Je krijgt ook geen garantie op seks, die heb ik ook niet, die had ik zeker een paar terug niet. Toen dacht ik ook dat ik de 30 als maagd zou halen en dan maar een klooster in zou gaan.
Dat je seks wilt is normaal, ik veroordeel het niet eens dat je naar een hoer gaat. Maar wel dat je het accepteert dat ze je besteelt. Je betaald haar al veel te veel en dan gaat ze er ook nog eens met je spullen vandoor en alsnog ga je weer terug naar haar, dat is gewoon niet verstandig.
Nogmaals, de wereld staat voor je open er zijn genoeg mensen die met je willen afspreken, met je om willen gaan, maar je moet er zelf voor openstaan en niet van te voren al afsluiten omdat jij niet gelooft dat het echt kan.
Minder nadenken en meer doen. Bij veel dingen maakt het niet uit wat mensen over je denken. Langzaam aan jezelf uit de comfortzone trekken. Ga gewoon naar de drogist en vraag een medewerker waar de condooms staan... dan ervaar je zelf wel dat daar niet raar op geageerd wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
En hun vrienden dan, die hebben toch ook seks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus. als een vrouw kans wil hebben op een relatie dan is dat genoeg om dat ook te hebben
als een vrouw kans op seks wilt hebben dan is dat ook genoeg om seks te hebben. ze hoeven het alleen maar even te willen
By the grace of the women.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hun vrienden dan, die hebben toch ook seks?
Bij vrouwen voel ik mij inderdaad vaak niet goed genoeg, dan denk ik van " waarom zou ik daar een kans bij hebben" , buiten vrouwen om doe ik juist het tegenovergestelde en ben ik een perfectionist waar ik gek van wordt. Mijn brein zoekt altijd naar de winst, ik wil in alles en overal goed zijn, dat zie ik als een sociale handicap.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar komt dat vandaan?
ik heb daar ook veel last van (en voel mij snel schuldig) omdat ik diep van binnen altijd zoiets had van ik ben niet goed genoeg en doe het allemaal toch fout
als dat bij jou is moet je eerst van dat laatste af, dan komt de rest vanzelf
Als er nu een meisje op je afstapt en eens met je wilt afspreken, zeg je dan ja of..?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus. als een vrouw kans wil hebben op een relatie dan is dat genoeg om dat ook te hebben
als een vrouw kans op seks wilt hebben dan is dat ook genoeg om seks te hebben. ze hoeven het alleen maar even te willen en dat is dan genoeg.
Herkenbaar. Ik durf op de één of andere manier ook nooit toe te geven dat ik meisjes leuk vind. Waarschijnlijk omdat ik dan denk dat ze out of my leage is ofzo, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat wil gaan doen, doe ik het uiteindelijk niet, vorige week heb ik zelfs bijna een blunder gemaakt niet naar die date te gaan door naar excuses te zoeken.
dan moet je voor jezelf opzoek gaan naar bewijzen waarom je wel goed genoeg bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij vrouwen voel ik mij inderdaad vaak niet goed genoeg, dan denk ik van " waarom zou ik daar een kans bij hebben" , buiten vrouwen om doe ik juist het tegenovergestelde en ben ik een perfectionist waar ik gek van wordt. Mijn brein zoekt altijd naar de winst, ik wil in alles en overal goed zijn, dat zie ik als een sociale handicap.
Zelfs als vrouwen op datingsites heb een bericht sturen dat ze graag contact met hem willen negeert hij het, omdat hij 'te lui' is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er nu een meisje op je afstapt en eens met je wilt afspreken, zeg je dan ja of..?
Als ik thuiszit komen de mannen ook niet voor mijn deur staan om me te neuken hoor. En een relatie krijgen is al helemaal niet makkelijk.
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als vrouwen op datingsites heb een bericht sturen dat ze graag contact met hem willen negeert hij het, omdat hij 'te lui' is.
Hij negeert mij ook als ik het vraag, maar hij klaagt wel dat niemand hem wilt zien. Dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als vrouwen op datingsites heb een bericht sturen dat ze graag contact met hem willen negeert hij het, omdat hij 'te lui' is.
Daarom denk ik ook dat ik los kan worden als ik eenmaal een relatie heb, dan weet ik wat ik kan, hoe een vrouw in elkaar steekt, waar je niet bang voor hoeft te zijn. Het is altijd taboe voor mij geweest. Ben gewoon bang voor het nieuwe en voor veranderingen, daar moet ik mij aan overgeven zodat ik los kan komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je voor jezelf opzoek gaan naar bewijzen waarom je wel goed genoeg bent
en verder: niet iedereen kan perfect zijn
ik heb daar ook een beetje moeite mee maar juist door het streven naar perfectie ben ik 'minder' perfect
daarmee bedoel ik dat doordat ik daar zo mee bezig ben ik krampachtig word en dan dingen juist minder goed doe
en je moet je ook gaan beseffen dat ook al ben je niet perfect, je bent nog steeds echt gewoon goed en goed genoeg
Het is een drempel waar je overheen moet. Je loopt er nu continue tegen aan te hikken, maar als je er eenmaal over bent gestapt is het allemaal niet meer zo eng.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ik los kan worden als ik eenmaal een relatie heb, dan weet ik wat ik kan, hoe een vrouw in elkaar steekt, waar je niet bang voor hoeft te zijn. Het is altijd taboe voor mij geweest.
Irrationele sociale angstenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij negeert mij ook als ik het vraag, maar hij klaagt wel dat niemand hem wilt zien. Dat klopt gewoon niet.
Gaat je echt niet lukken om hem daarvan te overtuigen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij negeert mij ook als ik het vraag, maar hij klaagt wel dat niemand hem wilt zien. Dat klopt gewoon niet.
Wat mij wel veel geholpen heeft inzien dat mensen om mij heen ook fouten maken. Als je erop gaat letten dan zie je dat ook gladde versierders lang niet bij iedere meid succes hebben. Als je erop gaat letten zie je dat de meeste ook maar gewoon wat proberen en het ook allemaal niet weten (hoe overtuigd ze ook van zichzelf zijn)... ze zijn niet meer of minder dan jou.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij vrouwen voel ik mij inderdaad vaak niet goed genoeg, dan denk ik van " waarom zou ik daar een kans bij hebben" , buiten vrouwen om doe ik juist het tegenovergestelde en ben ik een perfectionist waar ik gek van wordt. Mijn brein zoekt altijd naar de winst, ik wil in alles en overal goed zijn, dat zie ik als een sociale handicap.
Edit:
Wil hieraan toevoegen, omdat ik wss niet de beste ben in hosselen denk ik dat mijn brein zegt van " je kan het niet" , waardoor ik mijzelf omlaag haal en denk dat ik er geen kloot van kan bij vrouwen.
Het is echt alleen een relatie ding, buiten dat om in mijn eigen comfortzone voel ik mij de man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |