abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105253998
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dit ja. Met als verschil dat ze wel altijd zelfverzekerd blijven.

Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?

Slaat ook op mezelf natuurlijk, ik ben ziek. een beetje :')
vrije dag *O*
in combi met luiheid :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105253999
quote:

[..]

Trouwens, waarom is dit topic zo actief? Moeten mensen niet werken of studeren of zit iedereen gewoon tijdens werk of studie op de computer of blackberry htc iphone te fokken?

Werk, 2 schermen. :Y
pi_105254138
quote:

[..]

een afwijzing zie ik niet als persoonlijk. min of meer. :')
niet iedereen kan jou even leuk vinden natuurlijk, dat is andersom ook zo.

en beterschap. :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:32:32 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105254328
quote:

[..]

Ik zit met zeer grote regelmaat aan de telefoon. Dus ondertussen zit ik op fok.

En als ik in de avond op fok zit ben ik ondertussen druk
Met muziek downloaden / uitzoeken.
Of films en series aan het downloaden en verwerken.

In het weekend zit ik bijna niet of fok. Ben dan veel te druk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105255443
Doet iedereen nu alsof ze wat te doen hebben? :P
de hele dag kei druk tot iemand vraagt waarom het hier zo druk is :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105255545
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik hoef niets.
Bevalt dat of verveel je je te pletter?
pi_105255574
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Bevalt dat of verveel je je te pletter?
Dat laatste, gadverdamme.
pi_105255609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk :')
pi_105255620
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Oh, voor mij is het ook zo hoor, ik fok op de een of andere manier het meest als ik eigenlijk veel moet doen. Dat heeft vooral te maken met informaticapracticums waar ik eigenlijk geen zin in heb. Wel zonde van mijn tijd eigenlijk :')
niet wat ik bedoelde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_105255660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen voelt zich betrapt en gaat ineens nuttig doen. :Y
pi_105255680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet wat ik bedoelde
Tja, ik was even ergens anders op het grote internet mijn tijd aan het verspillen.
pi_105255795
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag :7
pi_105255817
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben klaar met nuttig doen voor deze dag :7
Nog een uurtje. *O*
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:07:32 #189
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105255840
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
pi_105255849
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik volg het topic met spytool, echt handig. Dan sla ik al die posts van stefanhaan, ook_gek en dergelijke over.
Van mij toch niet? ;(
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:07:49 #191
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105255850
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).

Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.

Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105255857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef ElDinosaur het volgende:

Nog een uurtje. *O*
Ik ben weer lekker thuis O+

Voor het eerst dat ik mijn nieuwe app, thuis noem. Zou het eindelijk gaan wennen dan? :o
pi_105255888
Voor de volgende keer. Lant, lant, lant :')
pi_105255920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Keyos het volgende:
Heb net even kort een gesprek gehad met mijn beste vriend over wat dingen die in mijn hoofd spelen, ik voel mij ineens soort van bevrijd, ik denk dat ik ontcijfert heb met hem waarom ik zo denk zoals ik nu denk (wss veroorzaakt door mijn thuissituatie uit het verleden, ik ben opgegroeid en gevormd door een heeeeeele preutse moeder, vader was altijd werken).

Ik weet nu en realiseer mij eindelijk dat ik echt vreselijk verliefd ben op die meid en dat ik ervoor moet gaan. Sinds ik met haar praat en zeker sinds vrijdag ben ik mijzelf niet meer, ik kan mij niet focussen op school en schoolwerk, ik realiseer me nu echt dat het serieus aan het worden is en wat/waarom ik fouten maak.

Ik ga ervoor mannen/vrouwen, de puzzelstukjes vallen langzamerhand in elkaar. Bedankt voor alle support tot nu toe, mijn excuses als jullie moe van hetzelfde gehuil van mijn kant worden, working on it.
Klinkt alsof je in ieder geval begint met stappen maken. ^O^ Ga zo door!
pi_105255955
quote:
-knip-
Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie :')
pi_105255990
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet wat ik bedoelde
Ik bedoel dat ik waarschijnlijk op mijn eigen vraag ook had geantwoord dat ik druk was met een practicum :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:12:11 #197
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105256037
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is nou het verschil met vorige week dan? Toen was je ook al stapelverliefd op dr na jullie date. Of kom je elke dag opnieuw tot die conclusie :')
Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105256098
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:

Ik weet het niet, alsof er iets diep in het brein het een klein beetje probeerd de gevoelens te onderdrukken.
Daar is hier niks van te merken. Ik hoor je niks anders zeggen dan dat je verliefd bent en donderdag verkering gaat vragen en dr gaat zoenen. Ik heb je nergens nog horen zeggen dat je twijfelt aan je gevoel voor haar. Volgens mij zijn jullie al 50 jaar getrouwd in je hoofd zelfs :P
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:14:53 #199
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105256145
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jij kan net zo lang piekeren over hetzelfde onderwerp dat zelfs ik er onrustig van word. En ik ben iemand die lang kan piekeren over dingen :P

Leef! :D Probeer dingen, denk niet zoveel na :)
There is a long line down from heaven.
pi_105256193
quote:

hoe oud was jij nou ook al weer?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')