Ik niet. Ik vind jou niet triestquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik kan hem alleen maar gelijk geven dan.
Nopequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
die van mij over het vrouwbeeld was niet goed?
posten onbegrijpelijke zooi?
Jij moet ook eens ruzie maken of conflictje hebben met iemand, dan kom je de volgende keer op veel meer lijstjesquote:
Ik ben maar selectief stekelig en moment gebonden, maar nooit blijvend en altijdquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Wat lief
Je zou niet zeggen dat je stekelig was.
nee, ik vind dat soort kwalificaties triest. zoals nu die van soit richting rhutje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dawg vindt je triest blijkbaar?
Zoek je ruzie ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet ook eens ruzie maken of conflictje hebben met iemand, dan kom je de volgende keer op veel meer lijstjes
neequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Niemand meer een idee voor:
ook_gek
mlig
soit
hebben een verkering?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Nou niet zo'n moeilijk lijstje denk ik.
Users die onlogisch redeneren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Niemand meer een idee voor:
ook_gek
mlig
soit
Users die dit topic heeft geholpen met neuken als resultaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Die lijst is te kort.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Dan kunnen er nog wel een paar bijquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben onderdrukte homo-erotische gevoelens.
Je vermeldde het zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wist het
dat is echt het enige dat je hebt over mij he?
jammer want het doet me echt niks of ik nou wel of niet een labeltje heb
het maakt me alleen maar tot de sprankelende persoon die ik ben
als jij je persoonlijkheidsstoornis nou ook eens zou omarmen zou je daar misschien een stuk aangenamer door worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |