quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bericht van Supersoep, want zijn internet is "weg":
"'Humorlozen die nooit een (succesvolle) grap (willen/kunnen) maken".
dat vond ik dan wel een goede grapquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.
Goeiequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bericht van Supersoep, want zijn internet is "weg":
"'Humorlozen die nooit een (succesvolle) grap (willen/kunnen) maken".
Bij deze een nieuw lijstje:quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vond ik dan wel een goede grap
Hahahahaha hahagahahahaha vet grappig, waarom sta jij toch op die lijst, dijekletsertquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
die van mij over het vrouwbeeld was niet goed?quote:
zo ook eens wat te eten klaarmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen heb me weer goed kunnen vermaken met jullie.
Maar ga jullie nu verlaten, effe wat afmaken en dan naar huis
Faalt in comebacks op kritiek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?
Betrekt elke reactie op zichzelf of neemt altijd het verhaal over met een voorbeeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
Hoeveel diagnoses heb jij ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornis
maar die lijst hadden we ook al gehad toch?
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.
oooh maar dan mis je er nogal wat hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faalt in comebacks op kritiek.
Rhu heeft wel humorquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?
ik dacht echt die gaan ooit daten
Huh, ik sta in een lijst bij Soit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.
Nah, die post was een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh maar dan mis je er nogal wat hoor!
nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom vinden jij en cactus elkaar niet briljant?
ik dacht echt die gaan ooit daten
Dawg vindt je triest blijkbaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, ik sta in een lijst bij Soit?
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoeveel diagnoses heb jij ook alweer?
Ik dacht dat echt!quote:
Ach, ik kan hem alleen maar gelijk geven dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dawg vindt je triest blijkbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |