quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
Het vermogen zich te kunnen binden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.
Dat bedoelde ik bij mijn vorige post ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vermogen zich te kunnen binden?
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
Zou goed kunnen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
die van mij doet dat ook. Stink beestquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Nieuw lijstje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
die van mij doet dat ook. Stink beest
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
die van mij doet dat ook. Stink beest
ooh nee dan gaat die van mij echt zoooo doodquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
das zielig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bericht van Supersoep, want zijn internet is "weg":
"'Humorlozen die nooit een (succesvolle) grap (willen/kunnen) maken".
Ik had iets heftigers verwacht. Maar blij dat ik blijkbaar niet humorloos ben, dat had er nog bij moeten komen zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Gebrek aan humor, briljant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Aha.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |