Ik ben sowieso geen Aziaat en anders moet Sinji op die lijst, dus we zijn vast allebei zwart.quote:
ik heb er een:quote:
Oh ja. En in die van mlig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je stond in mijn eerste lijstje, lieverd.
Iemand anders gelijk geven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nope.
Het zal nooit geraden worden denk ik.
Het lijstje:
Formerjellybean
Soit
ook_gek
Den Wauwelaar
Kree
Dawg
Hints:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks? Wat kunnen ze dus niet? Anderen misschien ook niet, maar bij deze groep valt het op.
Ze zullen het er zelf totaal niet mee eens zijn.
Inlevingsvermogen is het niet.
Soms heel soms vind ik je echt schattig. Zoals nu.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je toevallig een centimeter bij de hand?
ik ben ondertussen wel benieuwd naar de dikte van die plaat voor je kop
Tering.quote:
Kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nah. Dan moet ik het echt uitbreiden naar mezelf ook, denk ik.
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2quote:
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijzequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
jaaaaaaaaaaaaaquote:
Dan moet Loka erbij. Ik denk dat het gaat over vrouwen met dikke tieten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2
[..]
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijze
Oh gemist. Oke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik al gezegd. opmerkelijk fok!repertoire op de een of andere manier.
Monogaam zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nope.
Het zal nooit geraden worden denk ik.
Het lijstje:
Formerjellybean
Soit
ook_gek
Den Wauwelaar
Kree
Dawg
Hints:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks? Wat kunnen ze dus niet? Anderen misschien ook niet, maar bij deze groep valt het op.
Ze zullen het er zelf totaal niet mee eens zijn.
Inlevingsvermogen is het niet.
Sorry dat ik zo soft ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die opmerking maakte over dat ze niet op een lijstjes stonden, deel 2
[..]
Vrouwen die recht voor zijn raap zeggen hoe ze erover denken en niet altijd op lieve wijze
Ik zat te twijfelen over Loka idd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet Loka erbij. Ik denk dat het gaat over vrouwen met dikke tieten.
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik al gezegd. opmerkelijk fok!repertoire op de een of andere manier.
Focus op die twee inderdaad. Dan heb je het antwoord voor de anderen ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.
waarom zijn die makkelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Terwijl als former en soit erbij staan moet het toch niet heel moeilijk zijn.
zeg het gewoon, moeilijke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Focus op die twee inderdaad. Dan heb je het antwoord voor de anderen ook.
Online iemand versieren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon meequote:
ik quote jou niet. lees zelf eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon mee
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dingen afmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zelfde vader?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoorquote:
Serieuze relaties komen er nooit van bij de mensen op dat lijstje volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
potverdorie mijn kat laat stink scheetjes
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoor
hebben een verstoord vrouwbeeld?quote:
Zet me maar op een lijstje, stalkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.
Dan had ik er ook op moeten staanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een frustraties.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zet me maar op een lijstje, stalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |