zeg het gewoon, moeilijke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Focus op die twee inderdaad. Dan heb je het antwoord voor de anderen ook.
Online iemand versieren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nah. Dan moet ik het echt uitbreiden naar mezelf ook, denk ik.
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon meequote:
ik quote jou niet. lees zelf eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een deel 2 van dat lijstje gepost. Doe eens niet zo obsessief en lees gewoon mee
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dingen afmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zelfde vader?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben former en soit nog meer gemeen...hmm.
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoorquote:
Serieuze relaties komen er nooit van bij de mensen op dat lijstje volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
potverdorie mijn kat laat stink scheetjes
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde reactie van je gequote. Sloeg op dat ik het nog eens moest zeggen, reactie daarvoor
hebben een verstoord vrouwbeeld?quote:
Zet me maar op een lijstje, stalkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
je kunt je ook enorm opwinden natuurlijk.
Dan had ik er ook op moeten staanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een frustraties.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zet me maar op een lijstje, stalker
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben een verstoord vrouwbeeld?
Het vermogen zich te kunnen binden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik bij mijn vorige post ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vermogen zich te kunnen binden?
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
Zou goed kunnen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
IK WEET HET!!!!!!
DIE LEZEN NOOIT TERUG
die van mij doet dat ook. Stink beestquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft nog meer katten die stinkende scheten laat? Hebben we gelijk een nieuwe lijst.
Damn, supersoeps lijst is makkelijk zou je denken..
Nieuw lijstje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
die van mij doet dat ook. Stink beest
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
die van mij doet dat ook. Stink beest
ooh nee dan gaat die van mij echt zoooo doodquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
das zielig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schop m naar buiten de regen in, dat zal ze leren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bericht van Supersoep, want zijn internet is "weg":
"'Humorlozen die nooit een (succesvolle) grap (willen/kunnen) maken".
Ik had iets heftigers verwacht. Maar blij dat ik blijkbaar niet humorloos ben, dat had er nog bij moeten komen zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Gebrek aan humor, briljant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Aha.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
dat vond ik dan wel een goede grapquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wat toevallig dat nu net zijn internet eruit ligt.
Goeiequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Bij deze een nieuw lijstje:quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
ik vind het eerder triest. supersoep dan. maar soit ook, cactus ook af en toe (nee, niet nu ineens), loka ook, net als stefanhaan, en wauwel. misschien dat ik nog even iemand vergeten ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vond ik dan wel een goede grap
Hahahahaha hahagahahahaha vet grappig, waarom sta jij toch op die lijst, dijekletsertquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]als bemoeien in een user zijn/haar prive leven onder geslaagde grap valt.
Verschillen we inderdaad van humor. Geef ik bij deze toen
die van mij over het vrouwbeeld was niet goed?quote:
zo ook eens wat te eten klaarmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen heb me weer goed kunnen vermaken met jullie.
Maar ga jullie nu verlaten, effe wat afmaken en dan naar huis
Faalt in comebacks op kritiek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Draait alle kritiek om naar schouderklopjes richting zich zelf?
Betrekt elke reactie op zichzelf of neemt altijd het verhaal over met een voorbeeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij deze een nieuw lijstje:
ook_gek
Hoeveel diagnoses heb jij ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dawg er nou niet op stond zou ik zeggen: geestelijk niet helemaal in orde/persoonlijkheidsstoornis
maar die lijst hadden we ook al gehad toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |