Hij kijkt nu hoopvol om.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij nog een verlate surprise boor heloef geregeld?
Mannen die te vol zijn van zichzelf!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen die te vol zijn van zichzelf!
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Ik maak echt te makkelijke lijstjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden.
Mensen met teveel zelfmedelijden die zeggen dat ze nooit een vriendin zullen krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Muur vast in denk patroon?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Dit jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
Ik richt me enkel op realistische theorieen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Aangezien de meeste lijstjes niet positief zijn kan je maar beter blij zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben te nieuw om op lijstjes te staan.
En je gaat cactus wel neuken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik richt me enkel op realistische theorieen.
Dat zou nooit gebeuren namelijk.
Tja uhmquote:
mensen die je niet mag?quote:
Je neemt me te serieus jij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
Ik vind het wel een eerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
potentiële seriemoordenaars!quote:
nee soit is mrk.n of zoietsquote:
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
oh sorryquote:
En dubbel, toe maar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Twee keer zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Mensen die jij wil versierenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Dubbel?quote:
die is al lang geradenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar cactus1 lijstje.
Wil nu wel weten om welke reden ik er in staan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsen
mannen van jou leeftijd?quote:
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dubbel?
Hoezo verdomme dubbel, ik eis uitleg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik weet hem!
mensen die op een lijstje wilde
Happy singles.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Deze zal niemand raden. Het moet echt spot-on zijn.
mensen die niet vaak mee posten over het huidige onderwerp maar altijd binnen vallen met een verhaal dat om hen draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Onterecht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Pics?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomen
Ja sorry al gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is al lang geraden
beetje mee blijven doen
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te startenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeuj bijna 5 uur.Ik lijk wel een ambtenaar.
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?
Nee, niet direct.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te starten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb je in het vorige topic nog gezegd.
Ze houden van de smurfen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Oh ja kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Moet ik dan ook niet op die lijst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?
Haters van juiste interpunctie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Waar ik nu zo op kan komen althans.
Users die niet tegen kritiek kunnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Nou ik ben benieuwdquote:
Heequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
hmmm deze vind ik lastig en ik sta er nog wel zelf op....quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
25+quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Gebruiken geen hoofdletters?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
fout!quote:
nice haha precies wat ik zeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
Je staat op een lijstje.quote:
fuck dat doet pijn om dat zo zwart op wit te zienquote:
whaha klopt welquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje niet gemaakt.
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
oh ja ook! maar niet wat ik bedoeldequote:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?
daadwerkelijk versiertips gegeven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
Anderen helpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
daarom stond je op mijn lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij denken wel hetzelfde over mensen
ik vond het maar een suggestief lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Dat is liefquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?
Advies geven, ten minste daar moest ik meteen aan denken, maar klopt niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu snap ik er geen moer meer van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik vul bij deze m'n lijstje aan met kree en dawg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!
Dat houd niet in dat je dierbaren niet moet helpen indien nodig en waar dit kan.
Discussie laten voorbij gaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
je moet wel even lijstjes toelichten (cactusje!) anders is er niks aan.
mijne raden jullie niet.
Vind jij hem ook zo ergerlijk soms?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
Dan zit je er naast, want het punt als, de hele wereld draaid om hun zelf zie ik als geen kritiek. Want dat klopt ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
whahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?
trollen/fakers?
Een discussie gewonnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
De meisjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
het zijn allemaal vrouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Ze zijn tot nu toe allemaal geraden. Wel oplettenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
je moet wel even lijstjes toelichten (cactusje!) anders is er niks aan.
mijne raden jullie niet.
Deze weet ik nog niet, ik ken Eldinosaur amper en weet niet wat ik hetzelfde doe/ben als dawg en Mystikvmquote:
Hebben geneukt dit jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Vrouwen in deze reeks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
rhubarbje
-strawberry-
Myraela
Moneyfornothing
Formerjellybean
Cactus1
lanterfanteraar
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Sinji het volgende:
Supersoep, altijd reageren zodra hun naam voorbijkomt?
heb je toevallig een centimeter bij de hand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zit je er naast, want het punt als, de hele wereld draaid om hun zelf zie ik als geen kritiek. Want dat klopt ook inderdaad
Het leven draaid om mij. Dus geen kritiek, het klopt!
Supertof zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze weet ik nog niet, ik ken Eldinosaur amper en weet niet wat ik hetzelfde doe/ben als dawg en Mystikvm
Welke was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel je staat bewust niet op mijn lijstjeAlhoewel het steeds beter gaat
niet wit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
( ok flauw, maar ik weet niks)
Aziaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
niet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zijn tot nu toe allemaal geraden. Wel opletten
Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
Keep_Walking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |