Hij kijkt nu hoopvol om.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij nog een verlate surprise boor heloef geregeld?
Mannen die te vol zijn van zichzelf!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb er nog 1![]()
ook_gek
soit
Wauw
Cathbert
Flepke
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen die te vol zijn van zichzelf!
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Ik maak echt te makkelijke lijstjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden.
Mensen met teveel zelfmedelijden die zeggen dat ze nooit een vriendin zullen krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Muur vast in denk patroon?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
Dit jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
Ik richt me enkel op realistische theorieen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ze nu naakt op je bed ligt zou je haar de deur uit zetten?
Aangezien de meeste lijstjes niet positief zijn kan je maar beter blij zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben te nieuw om op lijstjes te staan.
En je gaat cactus wel neuken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik richt me enkel op realistische theorieen.
Dat zou nooit gebeuren namelijk.
Tja uhmquote:
mensen die je niet mag?quote:
Je neemt me te serieus jij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
Ik vind het wel een eerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
En je gaat cactus wel neuken?
mega realistisch
potentiële seriemoordenaars!quote:
nee soit is mrk.n of zoietsquote:
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Hier nog één dan:
Heloef
MLIG
benzin
Heloef
Kree
Richard_prf
Misschien Tijnbrein ook
oh sorryquote:
En dubbel, toe maar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Twee keer zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En ook helemaal bovenaan, ik ben vereerd.
Mensen die jij wil versierenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
mijn lijstje:
cactusje
cactusje
cactusje
oh en cactusje.
Dubbel?quote:
die is al lang geradenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar cactus1 lijstje.
Wil nu wel weten om welke reden ik er in staan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Degene van wie je mega nieuwsgierig bent hoe ze eruit ziet, omdat je dr niet kan plaatsen
mannen van jou leeftijd?quote:
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dubbel?
Hoezo verdomme dubbel, ik eis uitleg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik weet hem!
mensen die op een lijstje wilde
Happy singles.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Deze zal niemand raden. Het moet echt spot-on zijn.
mensen die niet vaak mee posten over het huidige onderwerp maar altijd binnen vallen met een verhaal dat om hen draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Onterecht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wilde je er zelfs drie keer op zetten.
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Pics?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben een kwartet gehad, heb ik vernomen
Ja sorry al gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is al lang geraden
beetje mee blijven doen
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te startenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeuj bijna 5 uur.Ik lijk wel een ambtenaar.
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk een date hebben gehad de afgelopen twee maanden?
Nee, niet direct.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je naar huis, om daar weer Fok op te starten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb je in het vorige topic nog gezegd.
Ze houden van de smurfen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Oh ja kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan moet ik Keyos en nog 10 anderen toevoegen.
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Moet ik dan ook niet op die lijst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Komen binnenvallen met verhalen over zichzelf?
Haters van juiste interpunctie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Waar ik nu zo op kan komen althans.
Users die niet tegen kritiek kunnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Formerjellybean
ook_gek
Soit
Den Wauwelaar
Nou ik ben benieuwdquote:
Heequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die zwelgen in zelfmedelijden. Of aandachtshoeren.
hmmm deze vind ik lastig en ik sta er nog wel zelf op....quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
25+quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
Gebruiken geen hoofdletters?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
rhubarbje
mlig
formerjellybean
dawg
ook_gek
kree
fout!quote:
nice haha precies wat ik zeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
Je staat op een lijstje.quote:
fuck dat doet pijn om dat zo zwart op wit te zienquote:
whaha klopt welquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje niet gemaakt.
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt er enigzins in de buurt, maar dit is het niet.
oh ja ook! maar niet wat ik bedoeldequote:
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die vaak praten/opscheppen over hosselprestaties?
daadwerkelijk versiertips gegeven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
Anderen helpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |