daarom stond je op mijn lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij denken wel hetzelfde over mensen
ik vond het maar een suggestief lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Dat is liefquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
daarom stond je op mijn lijstje
mensen die ik echt sympathiek vind haha
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereld die enkel om hun draait?
Advies geven, ten minste daar moest ik meteen aan denken, maar klopt niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
Nu snap ik er geen moer meer van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik vul bij deze m'n lijstje aan met kree en dawg.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat dit direct een wijze les zijn. Het leven draaid ook om je zelf. Je leeft voor je zelf en niemand anders!
Dat houd niet in dat je dierbaren niet moet helpen indien nodig en waar dit kan.
Discussie laten voorbij gaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog nooit gedaan in deze reeks?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
je moet wel even lijstjes toelichten (cactusje!) anders is er niks aan.
mijne raden jullie niet.
Vind jij hem ook zo ergerlijk soms?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij ook_gek in het lijstje? Jezus.
Dan zit je er naast, want het punt als, de hele wereld draaid om hun zelf zie ik als geen kritiek. Want dat klopt ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat mensen hier moeite hebben met kritiek om gaan maar kritiek over jezelf omdraaien in een of andere vage levensles zodat je er niet mee om hoeft te gaan is toch wel nieuw voor me
whahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(in jouw ogen) geestelijk niet helemaal in orde?
trollen/fakers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |