quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar zij sinds de oprichting van dit topic
Niet helemaal waar ik op doel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Users die dit topic heeft geholpen met neuken als resultaat.
Door dit topic succesquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Lokasenna
Axel
Newbie
Nou niet zo'n moeilijk lijstje denk ik.
Ook niet.quote:
Ja omdat ik er niet om geef en er mensen mee wou helpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Je vermeldde het zelf.![]()
Welke stoornis heb ik? Narcisme ofzo? Ik zal het aan een psycholoog voorleggen en kijken of het ook echt vastgesteld kan worden.
Gewoon dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verslag gedaan van hun ontmaagding?
Users die maagd waren toen ze hier begonnen met posten, maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
Oh ja Lant moet ook op die lijst besef ik me nu dus.
Lant
Lokasenna
Axel
Newbie
Voor de rest zou ik het echt niet weten wie er bij moest.
graag!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ok niemand raadt mijn lijstje meer, dan zal ik het maar verklappen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ok niemand raadt mijn lijstje meer, dan zal ik het maar verklappen.
Mensen die makkelijk praten over veel geld uitgeven en het blijkbaar ook tot hun beschikking hebben.quote:
Ik gebruik het niet tegen je, het is meer een vraag aangezien je zo praat over andere mensen terwijl je zelf zo'n 8 á 9 diagnoses hebt, die krijg je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja omdat ik er niet om geef en er mensen mee wou helpen
het zegt nog het meest over jou dat je denkt dat je dat nou tegen me kunt gebruiken
maar blijf maar doen hoor
vooral als dat het enige is dat je kunt bedenken
ooh patsers!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk praten over veel geld uitgeven en het blijkbaar ook tot hun beschikking hebben.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog een lijstje!
Jellybeans
kookboek van bugermeester
zwitsal
tropico 4
jurkjes
haarspeldjes
Serieus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan Soit op dat lijstje, die was in het begin van deze reeks ook maagd.
je boodschappen oid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog een lijstje!
Jellybeans
kookboek van bugermeester
zwitsal
tropico 4
jurkjes
haarspeldjes
dan val Ik sowieso af. Ben al paar jaar geen maagd meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Users die maagd waren toen ze hier begonnen met posten, maar nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |