Nee, die gaat op standby.quote:
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat weinig![]()
Ik moet minstens 8u slapen om te kunnen functioneren.
Ik heb wel een wekker nodigquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.
Nope.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet niet.
Jij kan als lid van de filmredactie toch de TT veranderen?
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.
Volgens mij ben je net zo'n denker als ikquote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.
Is 't nog steeds zo erg?quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.
Ik ook, maar ik functioneer dan ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet minstens 8u slapen om te kunnen functioneren.
Af en aan. Ik heb wel het idee dat ik er minder last van heb, van het weinige slapen.quote:
Veel minder dan eerst, gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 01:25 schreef wyccie het volgende:
Geen problemen met wakker blijven op je werk, met dingen onthouden?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n piekeraar, ik heb vooral de neiging om dingen weg te stoppen. Ik herken stress niet goed bij mezelf, heb ik inmiddels wel geleerd.quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net zo'n denker als ik
Ik heb van het weekend eerst de oude nog een keer gekeken en daarna de nieuwe. De nieuwe is ook wel prima vermaak, vooral door de links met de oudequote:
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
Ik bedoelde inderdaad zeker recenter dan dat en The Faculty.
Laatst werd er bij zo'n vraag soundcloud ofzo gebruikt.quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is tegenwoordig de beste plek om audio te uploaden (en ook meteen te streamen)?
Heel, heel, heel lang geleden was dat putfile, maar dat is dood en ik heb het sindsdien niet meer gebruikt, maar had nu een idee voor een vraag (maar heb nu maar eerst iets ander gevraagd).
Inddquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef picodealion het volgende:
Goede avond om Sint te gaan kijken.
Sgoed.quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef hornage het volgende:
@picodealion
Jow, zal ik ff een nieuw topic voor de meet maken met daarin als definitieve datum 28 januari?
Je heb wel een mooie bos met harenquote:
Beetje wel ja. Vraag me af hoe je daar nou bij komt, maar ik heb al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, je lijkt een beetje op die dweeb van die kinderprogramma's die ik elke dag kijk:
[ afbeelding ]
Asap, Lonewolf (3 minuten).quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie was er allemaal bij de vorige meet?
Hornage, pico, Firefox1.. en wie nog?
Asap, Mike en Lonewolf2003 heel evenquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen vrouwen dan iig.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb je gegoogledquote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef picodealion het volgende:
Beetje wel ja. Vraag me af hoe je daar nou bij komt, maar ik heb al zo'n vermoeden.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
Als ik google op picodealion dan krijg ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit op je Ipad héquote:
Dat was eerst mijn fotoboek fotoquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/author.php?author=picodealion
En dit ben jij?
Dacht eerst dat het de uitleg van je naam was.
Meer Nederlandse films kijken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef picodealion het volgende:
Jongens, Sint is echt de beste Nederlandse film die ik heb gezien.
Ik doe niet aan meets.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kom jij ook op de met SOK? Of is je dat te ver weg?
Inderdaad, goede filmquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef lamers het volgende:
Vond Leef! met Monique Hendricks ook goed.
Als er ook een "grootste lul van FMT award" bijzit, wel ik het best organiserenquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef hornage het volgende:
Euj tis trouwens ook weer tijd voor de FTR awards!
Patch organiseerde dit de afgelopen keren, maar hij is al een tijdje minder actief.... Iemand zin om dat te organiseren?
Jammer.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets.
Geheel los daarvan kan ik je qua Vlaamse films Dirty Mind aanraden als je Ex-Drummer goed vond.
18 cmquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er ook een "grootste lul van FMT award" bijzit, wel ik het best organiseren
De bedoeling is ansich dat er elk jaar weer een paar awards uit gaan en dat er nieuwe worden geintroduceerd.quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er ook een "grootste lul van FMT award" bijzit, wel ik het best organiseren
poeh, ik wil er wel een oogje op houden, maar jij mag de OP's makenquote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef picodealion het volgende:
Doen we 't samen? Gaat met de meet ook prima.
Doorsnee balquote:
23, neger jwzquote:
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellenquote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef hornage het volgende:
[..]
poeh, ik wil er wel een oogje op houden, maar jij mag de OP's maken
ja precies, ik schop je wel wanneer er wat moet gebeurenquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.
Ik denk dat je het aantal te tellen stemmen overschatquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.
Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jahquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, zal ik Patch er dan nog even over PM'en of gaan we gewoon van start?
Of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jah
Tja..quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
Ah, ik zie dat Mainport ieder jaar glansrijk de "asshole" award wint. Ben ik toch niet de enige die hem een ongelooflijke eikel vind
'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat we even wachten op Patch z'n reactie
dat heb je snel gevondenquote:
haha je had ook gewoon kunnen vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk de vis ook gevonden. Leuk ding, hoeveel kostte het?
De Godfather of Trivia is Gorroquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'
Zo, die heb ik lang niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.
Miep is foetsie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Gefeliciteerd mensen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.
Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.
Weinig veranderd dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zien
Inderdaad ja... Volgens mij ben ik zelfs degene met de meeste deelnames (in aantal maanden dat ik een punt heb gehaald). Ik zal de statistieken eens bijwerken.quote:
Ach, je staat nog achter mij in de overall standquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Niet lang meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, je staat nog achter mij in de overall stand
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.quote:
SOK nog veel meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Ja, maar die was al gevestigdquote:
Die Russell is net als een Ratner ik herken zijn stijl absoluut nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, het niveau is gedaaldEen jaar geleden werd mijn huidige vraag nog binnen 2 minuten goed beantwoord.
Hij weet gewoon veel, maar er waren altijd wel users die veel wisten, maar Sands weet wel heeeeel veel....quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Wat leuk om te horen, ik heb een aanbidderquote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...
Van het ene jaar niks op het andere jaar 17e in de overall stand. Denk dat dat wel een record is.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Dat maakte hem wat mij betreft juist bonafide, van bepaalde andere genres weet hij véél minder.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.
Ik geef gewoon feedback zodat mijn aanbidders mij kunnen blijven volgen, ik las de paniek die zich in je post (tussen de regels) bevond en wilde je gewoon geruststellen, want je aanhang, daar doe je 't voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Mainport het volgende:
Oe heeft meneer een ochtendhumeurtje?
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
Had het ook tegen mezelf, want ik stond op het punt weer geïrriteerd te reagerenquote:
Nou Ik heb t toch weer goed gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, maar ik hunker nog wel eens terug naar de tijden van de gewone Hollywood-vragen...![]()
Ah, daar dacht ik al aan, maar leek me wat vergezocht.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt de leukste Belg die ik 'ken'.
Toen was jij nog RanTheBoy.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef RanTheMan het volgende:
potverdikkie, hadden jullie mij in 2006 niet ff kunnen bellen? Zie dat er in post 83 van dat topic al naar mij werd gevraagd.....
Toen was ik ongeveer net zo oud als jij nu, dus daarmee noem je jezelf ook indirect een jochiequote:
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButtonquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En over tien jaar RanTheOldboy?
Dan ga ik wel met Lara Croft op zoek naar the fountain of youth op een gegeven momentquote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButton
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.quote:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
Zijn er genoeg te vinden via google, maar de meesten zijn te duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!
Boondock Saints zat er niet eens tussen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.
Leuke vraag.
Ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was, maar door de gezichten was het wel meteen duidelijk om welke film het ging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
Voor straf (nou ja... straf) moet je The Godfather I en II maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat is de Butch Cassidy waarvan ik zelf dacht dat het Boondock was en die ook door Pico genoemd werd.
Heel lekker, want ik vond die linker legopop op plaatje vier niet eens op een vrouw lijken (in plaats van Butch Cassidy zat ik in gedachten bij Bonnie & Clyde).quote:
Dat is voor mij inderdaad een straf.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij inderdaad een straf.
Als film is ie verder prima, t.o.v. die andere 2 valt ie toch tegen.quote:
Over straf gesproken... Wat mij vandaag is overkomen..quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wij er niet naar vragen, ga je het niet vertellen?
Gezien mijn postuur en dito gejank, kan ik zo als vrouw doorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Misschien wil Robby je wel vragen wat je is overkomen, hij zit er al op te wachten.
Geen dank, ik doe het graag voor mijn medemens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Robby87 het volgende:
Bedankt dat je mij hebt geclassificeerd als een man met vrouwelijke kanten wyccie.
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
Dan was je boete in ieder geval gratis en heb je niet hoeven werken.
Wat voor boete was dat, dat ze je daarvoor in een busje hebben gegooid?
Je bent gewoon een crimineelquote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.
Ik denk dat ze wat zochten om mij te pakken, want ik had even daarvoor een boete van 180 euro gekregen voor niet-handsfree bellen, en daar was ik op z'n zachts gezegd niet blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door The_Substitute op 07-12-2011 19:56:50 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Met die wenkbrouwen bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik eerst dacht dat Clooney Martin Scorsese moest voorstellen.
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Gillingham het volgende:
Waarom wordt Serenity door zo veel mensen gewaardeerd?
Heb überhaupt niks met die hele Whedon.
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Oeps, was ik even aan het kijken in welke slechte films SMG dan heeft gespeeld, zie ik per ongeluk de film uit de vraag.
Pico, dat gaat niemand raden. Het boek zelf is al niet eens zo bekend.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.
Ik zal voortaan oppassen met mijn opmerkingenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Robby87 het volgende:
Had jij niet een vuurwapen in huis Fox?
Dat was het cancellen van Arrested Development naturlijk al.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk eerder dat Firefly wordt gewaardeerd en dat men dan hetzelfde doet met de extra lange aflevering die Serenity is.
Ik vind Firefly zelf ook heel leuk, maar nu ook weer niet "Beste serie ooit! Het cancellen van Firefly is het grootste schandaal uit de TV-geschiedenis!![]()
![]()
![]()
"
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Gillingham het volgende:
Waarom wordt Serenity door zo veel mensen gewaardeerd?
Ik roep dat wel regelmatig, maar meen het natuurlijk ook niet zo sterk. Wat mij betreft had de serie wel enorm veel potentie, en zag ik behoorlijk wat creatieve storytelling in die paar afleveringen die gemaakt zijn. Sterk aan de serie vond ik hoe constant genretropes op de hak genomen werden, sommige wat subtieler dan andere. De "banter" tussen de acteurs vond ik erg geestig, maar dat vind ik over het algemeen wel van Whedons dialogen. Ik snap best dat die love it or hate it zijn, overigens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk eerder dat Firefly wordt gewaardeerd en dat men dan hetzelfde doet met de extra lange aflevering die Serenity is.
Ik vind Firefly zelf ook heel leuk, maar nu ook weer niet "Beste serie ooit! Het cancellen van Firefly is het grootste schandaal uit de TV-geschiedenis!![]()
![]()
![]()
"
Er komt wel een nieuw seizoen en een filmquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was het cancellen van Arrested Development naturlijk al.![]()
![]()
Ook nog nooit van gehoord, maar heb dan ook een hekel aan Coelho. Nou ja, hekel, ik ben nooit verder gekomen dan het afgrijselijke De Alchemist.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.
Ik was bang dat hij te onbekend was, want maar 2000 votes op imdb. Maar blijkbaar nietquote:
Prima film inderdaad, met een sterke Malkovich.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was bang dat hij te onbekend was, want maar 2000 votes op imdb. Maar blijkbaar niet
Mooie en goede film is het, ik zou het boek ook moeten lezen.
In de serie zag ze er ook meer zo uit:quote:
koekiemonster??quote:
In Homeland vind ik het wel echt een mooie vrouw, ondanks het korte haar.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In de serie zag ze er ook meer zo uit:
[ afbeelding ]
Helaas heeft ze zich tegenwoordig tot de pittige kapsels gewend,
Eigenlijk zou Asap dan een nieuwe vraag moeten stellen, al kan ik me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk dat als je het antwoord afkeurt, het topic nóg langzamer gaat waardoor we terug in de tijd gaan met z'n allen. Ik weet daar wel een paar leuke vragen voor, ook omdat ik net Back To The Future Trilogy (HD) heb gedownload, maar ik denk niet dat het topic daar baat bij heeft.
Omdat ik puur en alleen maar aan het gokken was op basis van woord referentie ipv mijn film kennis, en dan komt er een boel onzin uit, waar verveolgens opeens toevallig een juiste titel in is verwerkt, maar als ik dan lukraak wat ga posten dan voelt t aan als een vorm van irritante slowchat, en dat vind ik dan ook weer mega irritant,e n och ik geef het nu aan maar zie het wel vaker langs komen, maar volgende keer doe ik wel 3 aparte posts oke, zijn we allemaal sneller bij het dubbele punten topicquote:Op donderdag 8 december 2011 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Asap dan een nieuwe vraag moeten stellen, al kan ik me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.
Maar meerdere gokken in één post mag natuurlijk niet en als je het zelf al weet, waarom doe je het dan (RanTheMan dus)?
Bij een opsomvraag mag het uiteraard, maar bij een specifieke titel niet. En je mag ook maar twee keer raden achter elkaarquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Omdat ik puur en alleen maar aan het gokken was op basis van woord referentie ipv mijn film kennis, en dan komt er een boel onzin uit, waar verveolgens opeens toevallig een juiste titel in is verwerkt, maar als ik dan lukraak wat ga posten dan voelt t aan als een vorm van irritante slowchat, en dat vind ik dan ook weer mega irritant,e n och ik geef het nu aan maar zie het wel vaker langs komen, maar volgende keer doe ik wel 3 aparte posts oke, zijn we allemaal sneller bij het dubbele punten topic
Ow ik d8 3, maar het is 2 idd, maar goed dat mn 2e antwoord goed was, maar heb t aantal replies alweer recht gezet door mn laatste poste te quoten ipv de vorige te bewerken met de tussenstandquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij een opsomvraag mag het uiteraard, maar bij een specifieke titel niet. En je mag ook maar twee keer raden achter elkaar
Laat mij toch lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef picodealion het volgende:
Man, lul toch niet zo slap. Volgende keer weer gewoon max 2 gokken, zand erover, klaar.
Beloofd, ik zal er niks meer over schrijven, maarquote:Op donderdag 8 december 2011 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niks meer over je kalknagels horen.
Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.quote:
als je zo'n teen hebt is dat anders best een dramaquote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet elke keer zo'n drama van maken.
Ik zit ziek thuis.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.
Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werkenquote:
Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werken
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je teveel in de spelonken van de gay-sectie van pico's rukcentrale, dat klinkt als een nichtenfilm.
Niet goed dus.
Je bent er in ieder geval niet ziek van.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.
Dat is juist, en geen Dark Night.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen
Dan krijg je ook geen puntenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet zo'n drama van maken.
Komt door onze afgunst.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Nee, geen Godfather vragen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef RanTheMan het volgende:
mag ik ook een wyccie onvriendelijke vraag stellen, of moet ik die ff bewaren voor het dubbele punten topic?
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Gillingham het volgende:
Dan vergeet je Njosnavelin. Maar ga vooral je gang.
Ik ben eigenlijk ook een vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag
Good for You!quote:
Mandarijnentijd !quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef picodealion het volgende:
Ach ja. Herinnert me er tenminste weer eens aan om wat fruit te eten.
Ik post niet voor niks mijn watchlistquote:Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef RanTheMan het volgende:
the Lincoln lawyer al gezien?
en download anders the walking dead
Ik vind het een van de makkelijkste films van hemquote:Op donderdag 8 december 2011 17:20 schreef picodealion het volgende:
Serieus? Want de rest van Lynch zou ik niet zomaar opzetten als ik me zo voel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag
Zo, dit klinkt interessant.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar van borsten heb ik ook wel verstand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |