abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 15:59:22 #1
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_89098030

"We judge ourselves by what we feel ourselves capable of doing, while others judge us by what we have already done"

Een quote die nogmaals zeer toepasselijk is in deze tijd van het jaar. Het jaar nadert namelijk rap weer zijn einde en dus is het weer eens tijd voor de bij sommige gehate en andere geliefde FOK! FTR Awards. Twee jaar geleden hadden we de moed opgegeven, vorig jaar weer een poging gedaan en dit jaar zijn ze weer terug.

De tijd van het jaar waar je eindelijk eens openlijk je liefdes- en/of haat gevoelens tegenover je mede-FTRertjes kan uiten. De tijd van het jaar dat we elkaar weer eens incesteuze schouderklopjes kunnen geven. De tijd van het jaar, waar je afwezigheid gedurdende het jaar kan goed maken door heel hard te smeken of iedereen astjeblieft op jou wil stemmen. De tijd waar je kan zien hoe de rest jouw daden van dit jaar beoordeelt.

"First things first" zei een wijs man ooit. Een minder wijs man zei: "First things second." Maar die man was dan ook minder wijs dan de wijze man van de eerste quote. Daar was die man het eigenlijk niet mee eens. En wat volgde was een lang en bloederig verhaal over rivaliteit en vriendschap. Ik zal jullie met dit verhaal echter niet vervelen.

Het eerste is de organisatie. Ik wil mezelf best opofferen, (in figuurlijke zin dan niet in letterlijk zin, jullie hoeven niet mijn hart levend er uit tesnijden en op te offeren aan de grote FTR god), als organisatie van dit fenomeen. En de puntentelling etc. voor mijn rekening nemen. Mijn paint en photoshop skills (voor het ontwerpen van de awards) zijn echter even groot als mijn ikea-dingen-in-elkaar-zetten-skills, nauwelijks aanwezig dus. Dus als iemand anders dat zou willen doen, zijn we je erg dankbaar. Briggy?

:) In dit topic kunnen we de komende week de namen en categorieën bespreken. :)

En andere zaken die van belang zijn. De stemronde gaat dan volgende week woensdag open. En blijft open tot 31 december 2010 23.59u. Nadat ik dan hersteld ben van mijn nieuwjaarskater zal ik de resultaten posten.

(Met dank aan Lonewolf !)

De categorieën zoals ze vorig jaar waren:

1. IMDB-Award - User met de meeste filmkennis in FTR

2. Golden Raspberry Award - Voor de meest omsympathieke user

3. Academy Award - Meest Populairste FTR-user

4. People's Choice Award - Meest Sympathieke FTR-user

5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR

6. Emmy Award - Grootste tv kijker van FTR

7. Golden Globe Award - Meest ondergewaardeerde FTR-user

8. Criterion Award - Grootste DVD/Blu Ray Fanaat van FTR

9. Sokolsky Award - Grootste filmsnob van FTR

10. Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt

11. Walt Disney Award - Grootste Animatiefan van FTR

12. Terry Gilliam Award - Meest creatieve FTR-user

13. Bruce Almighty Award - Beste Moderator van FTR

14. Russel Crowe Award - Meest opvliegende FTR-user

15. David Hasselhoff Award - User die het meeste onzin uitkraamt wel of niet onder invloed.

16. Hans Teeuwen Award - Grappigste FTR-user

17. McDreamy Award - FTR-Hunk

18. Evangeline Lilly Award - FTR-Babe

19. Christina Applegate Award - Liefste FTR-user

20.Mickey Rourke Award - Beste Comeback in FTR

21. Bert & Ernie Award - Het Grootste FTR-Duo

22.Matthijs van Nieuwkerk Award - Beste topic- opener van FTR

23. Samuel L. Jackson Award - Meest veelzijdige FTR-user (die in vrijwel elk topic opduikt)

24. Wall-E Award - FTR-user die de meeste hulp biedt.

25. Martijn Lakemeier Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR

Moeten er Awards af?
Moeten er Awards bij?
Moeten er Awards aangepast worden?

Linkjes naar de vorige Awards-topics, vindt je onder het kopje 'zoeken'.
:)
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_89103564
Dat zijn nogal wat awards. Ik zal eens na gaan denken
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 24 november 2010 @ 18:19:18 #3
22457 Patch
pi_89103716
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
Dat zijn nogal wat awards. Ik zal eens na gaan denken
Het Stem-Topic komt pas volgende week.

Maar ben benieuwd of de Awards-titels nog wel up to date zijn.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 25 november 2010 @ 09:57:45 #4
22457 Patch
pi_89126905
10. Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt > Spoorloos of Opsporing Verzocht-Award?

16. Hans Teeuwen Award - Grappigste FTR-user > Andre van Duin-Award?

17. McDreamy Award - FTR-Hunk > Arie Boomsma-Award?

18. Evangeline Lilly Award - FTR-Babe > Jessica Rabbit-Award?

19. Christina Applegate Award - Liefste FTR-user > Emma Watson-Award?

20.Mickey Rourke Award - Beste Comeback in FTR > Indiana Jones-Award?

21. Bert & Ernie Award - Het Grootste FTR-Duo > Is deze Award nog nodig? Anders> Laurel&Hardy-Award?

25. Martijn Lakemeier Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR > MaDiWoDoVrijdag-Award? :)
  donderdag 25 november 2010 @ 10:20:07 #5
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_89127469
Ik vind het allemaal goed. Het gaat toch meer om de betekenis dan de naam :P

Meer dan genoeg awards btw imho
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_89137343
Ik vind het best zolang nr. 9 maar blijft als hornage, ehhh hommage.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:27:31 #7
22457 Patch
pi_89374303
FOK! FTR-AWARDS 2010 - stemmen maar!

Daar verder, hier mag een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')