"We judge ourselves by what we feel ourselves capable of doing, while others judge us by what we have already done"Een quote die nogmaals zeer toepasselijk is in deze tijd van het jaar. Het jaar nadert namelijk rap weer zijn einde en dus is het weer eens tijd voor de bij sommige gehate en andere geliefde FOK! FTR Awards. Twee jaar geleden hadden we de moed opgegeven, vorig jaar weer een poging gedaan en dit jaar zijn ze weer terug.
De tijd van het jaar waar je eindelijk eens openlijk je liefdes- en/of haat gevoelens tegenover je mede-FTRertjes kan uiten. De tijd van het jaar dat we elkaar weer eens incesteuze schouderklopjes kunnen geven. De tijd van het jaar, waar je afwezigheid gedurdende het jaar kan goed maken door heel hard te smeken of iedereen astjeblieft op jou wil stemmen. De tijd waar je kan zien hoe de rest jouw daden van dit jaar beoordeelt.
"First things first" zei een wijs man ooit. Een minder wijs man zei:
"First things second." Maar die man was dan ook minder wijs dan de wijze man van de eerste quote. Daar was die man het eigenlijk niet mee eens. En wat volgde was een lang en bloederig verhaal over rivaliteit en vriendschap. Ik zal jullie met dit verhaal echter niet vervelen.
Het eerste is de
organisatie. Ik wil mezelf best opofferen, (in figuurlijke zin dan niet in letterlijk zin, jullie hoeven niet mijn hart levend er uit tesnijden en op te offeren aan de grote FTR god), als organisatie van dit fenomeen. En de
puntentelling etc. voor mijn rekening nemen.
Mijn paint en photoshop skills (voor het ontwerpen van de awards) zijn echter even groot als mijn ikea-dingen-in-elkaar-zetten-skills, nauwelijks aanwezig dus. Dus als iemand anders dat zou willen doen, zijn we je erg dankbaar. Briggy?

In dit topic kunnen we de komende week de namen en categorieën bespreken.

En andere zaken die van belang zijn. De stemronde gaat dan volgende week woensdag open. En blijft open tot 31 december 2010 23.59u. Nadat ik dan hersteld ben van mijn nieuwjaarskater zal ik de resultaten posten.
(Met dank aan Lonewolf !)
De categorieën zoals ze vorig jaar waren:1. IMDB-Award - User met de meeste filmkennis in FTR
2. Golden Raspberry Award - Voor de meest omsympathieke user
3. Academy Award - Meest Populairste FTR-user
4. People's Choice Award - Meest Sympathieke FTR-user
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR
6. Emmy Award - Grootste tv kijker van FTR
7. Golden Globe Award - Meest ondergewaardeerde FTR-user
8. Criterion Award - Grootste DVD/Blu Ray Fanaat van FTR
9. Sokolsky Award - Grootste filmsnob van FTR
10. Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt
11. Walt Disney Award - Grootste Animatiefan van FTR
12. Terry Gilliam Award - Meest creatieve FTR-user
13. Bruce Almighty Award - Beste Moderator van FTR
14. Russel Crowe Award - Meest opvliegende FTR-user
15. David Hasselhoff Award - User die het meeste onzin uitkraamt wel of niet onder invloed.
16. Hans Teeuwen Award - Grappigste FTR-user
17. McDreamy Award - FTR-Hunk
18. Evangeline Lilly Award - FTR-Babe
19. Christina Applegate Award - Liefste FTR-user
20.Mickey Rourke Award - Beste Comeback in FTR
21. Bert & Ernie Award - Het Grootste FTR-Duo
22.Matthijs van Nieuwkerk Award - Beste topic- opener van FTR
23. Samuel L. Jackson Award - Meest veelzijdige FTR-user (die in vrijwel elk topic opduikt)
24. Wall-E Award - FTR-user die de meeste hulp biedt.
25. Martijn Lakemeier Award - Nieuwste Aanwinst voor FTRMoeten er Awards af?
Moeten er Awards bij?
Moeten er Awards aangepast worden?Linkjes naar de vorige Awards-topics, vindt je onder het kopje 'zoeken'.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *