Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.quote:

als je zo'n teen hebt is dat anders best een dramaquote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet elke keer zo'n drama van maken.

Ik zit ziek thuis.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ach, Pico is vast door z'n baas op z'n nummer gezet, omdat ie weer aan 't facebooken was, terwijl ie bezig moest zijn met de gay-sectie.

Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werkenquote:

Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou me ook ziek melden als ik aan zo'n project moest werken

hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je teveel in de spelonken van de gay-sectie van pico's rukcentrale, dat klinkt als een nichtenfilm.
Niet goed dus.

Je bent er in ieder geval niet ziek van.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
Dat project is inmiddels alweer uitgesteld, maar zoveel maakt het me niet uit.

Dat is juist, en geen Dark Night.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen

Dan krijg je ook geen puntenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hier maar verder, maar ik weet toch bijna zeker dat dit Dark Knight is, wilde nml geen nieuw topic openen

quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
Maar ik vind dat mij beroep wel weer belachelijk genoeg is gemaakt nu.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet zo'n drama van maken.

Komt door onze afgunst.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:

Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:

Nee, geen Godfather vragen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef RanTheMan het volgende:
mag ik ook een wyccie onvriendelijke vraag stellen, of moet ik die ff bewaren voor het dubbele punten topic?

is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Gillingham het volgende:
Dan vergeet je Njosnavelin. Maar ga vooral je gang.

Ik ben eigenlijk ook een vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag

Good for You!quote:

Mandarijnentijd !quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef picodealion het volgende:
Ach ja. Herinnert me er tenminste weer eens aan om wat fruit te eten.

Ik post niet voor niks mijn watchlistquote:Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef RanTheMan het volgende:
the Lincoln lawyer al gezien?
en download anders the walking dead

Ik vind het een van de makkelijkste films van hemquote:Op donderdag 8 december 2011 17:20 schreef picodealion het volgende:
Serieus? Want de rest van Lynch zou ik niet zomaar opzetten als ik me zo voel.

quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat ook een vrouw? maar nee ik bewaar m voor het dubbele punten topic net als mn badkamer vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |