quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
laat ik dan maar beginnen met zeggen dat het de briljant piano spelende adrian brody is, de film geen idee, maar op basis van de hint, lying in the leaves?
quote:
quote:
quote:
De titel zit er wel in bij de laatste zin van Ran en natuurlijk Adrien idd.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik mag nog 1x gokken:
The man who wrecked his car against a tree, opened his car door and was lying in the leaves with one eye open..
zie dat maar eens op een dvd cover te proppen
Eigenlijk mag het niet, maar goed het was Wreckedquote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
als ik het plot vergelijk met mijn zin en ik mag 3x gokkendan gok ik op:
Car
Wrecked
of
Wrecked Car
Ik weet het mag eigenlijk maar 1x gokken in 1 post, maar patch is hier toch al ff niet gespot
Dat betekent niet dat het nu opeens wel magquote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
als ik het plot vergelijk met mijn zin en ik mag 3x gokkendan gok ik op:
Car
Wrecked
of
Wrecked Car
Ik weet het mag eigenlijk maar 1x gokken in 1 post, maar patch is hier toch al ff niet gespot
Nu gaat het ook langzaam...quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk dat als je het antwoord afkeurt, het topic nóg langzamer gaat waardoor we terug in de tijd gaan met z'n allen. Ik weet daar wel een paar leuke vragen voor, ook omdat ik net Back To The Future Trilogy (HD) heb gedownload, maar ik denk niet dat het topic daar baat bij heeft.
Vraag komt er aan, sommige mensen lunchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |