Zijn er genoeg te vinden via google, maar de meesten zijn te duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!
Boondock Saints zat er niet eens tussen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.
Leuke vraag.
Ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was, maar door de gezichten was het wel meteen duidelijk om welke film het ging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
Voor straf (nou ja... straf) moet je The Godfather I en II maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat is de Butch Cassidy waarvan ik zelf dacht dat het Boondock was en die ook door Pico genoemd werd.
Heel lekker, want ik vond die linker legopop op plaatje vier niet eens op een vrouw lijken (in plaats van Butch Cassidy zat ik in gedachten bij Bonnie & Clyde).quote:
Dat is voor mij inderdaad een straf.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij inderdaad een straf.
Als film is ie verder prima, t.o.v. die andere 2 valt ie toch tegen.quote:
Over straf gesproken... Wat mij vandaag is overkomen..quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wij er niet naar vragen, ga je het niet vertellen?
Gezien mijn postuur en dito gejank, kan ik zo als vrouw doorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Misschien wil Robby je wel vragen wat je is overkomen, hij zit er al op te wachten.
Geen dank, ik doe het graag voor mijn medemens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Robby87 het volgende:
Bedankt dat je mij hebt geclassificeerd als een man met vrouwelijke kanten wyccie.
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
Dan was je boete in ieder geval gratis en heb je niet hoeven werken.
Wat voor boete was dat, dat ze je daarvoor in een busje hebben gegooid?
Je bent gewoon een crimineelquote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.
Ik denk dat ze wat zochten om mij te pakken, want ik had even daarvoor een boete van 180 euro gekregen voor niet-handsfree bellen, en daar was ik op z'n zachts gezegd niet blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |