ja precies, ik schop je wel wanneer er wat moet gebeurenquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.
Ik denk dat je het aantal te tellen stemmen overschatquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.
Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jahquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, zal ik Patch er dan nog even over PM'en of gaan we gewoon van start?
Of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jah
Tja..quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
Ah, ik zie dat Mainport ieder jaar glansrijk de "asshole" award wint. Ben ik toch niet de enige die hem een ongelooflijke eikel vind
'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat we even wachten op Patch z'n reactie
dat heb je snel gevondenquote:
haha je had ook gewoon kunnen vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk de vis ook gevonden. Leuk ding, hoeveel kostte het?
De Godfather of Trivia is Gorroquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'
Zo, die heb ik lang niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.
Miep is foetsie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Gefeliciteerd mensen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.
Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.
Weinig veranderd dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zien
Inderdaad ja... Volgens mij ben ik zelfs degene met de meeste deelnames (in aantal maanden dat ik een punt heb gehaald). Ik zal de statistieken eens bijwerken.quote:
Ach, je staat nog achter mij in de overall standquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Niet lang meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, je staat nog achter mij in de overall stand
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.quote:
SOK nog veel meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Ja, maar die was al gevestigdquote:
Die Russell is net als een Ratner ik herken zijn stijl absoluut nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, het niveau is gedaaldEen jaar geleden werd mijn huidige vraag nog binnen 2 minuten goed beantwoord.
Hij weet gewoon veel, maar er waren altijd wel users die veel wisten, maar Sands weet wel heeeeel veel....quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Wat leuk om te horen, ik heb een aanbidderquote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...
Van het ene jaar niks op het andere jaar 17e in de overall stand. Denk dat dat wel een record is.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Dat maakte hem wat mij betreft juist bonafide, van bepaalde andere genres weet hij véél minder.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.
Ik geef gewoon feedback zodat mijn aanbidders mij kunnen blijven volgen, ik las de paniek die zich in je post (tussen de regels) bevond en wilde je gewoon geruststellen, want je aanhang, daar doe je 't voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Mainport het volgende:
Oe heeft meneer een ochtendhumeurtje?
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
Had het ook tegen mezelf, want ik stond op het punt weer geïrriteerd te reagerenquote:
Nou Ik heb t toch weer goed gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, maar ik hunker nog wel eens terug naar de tijden van de gewone Hollywood-vragen...![]()
Ah, daar dacht ik al aan, maar leek me wat vergezocht.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt de leukste Belg die ik 'ken'.
Toen was jij nog RanTheBoy.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef RanTheMan het volgende:
potverdikkie, hadden jullie mij in 2006 niet ff kunnen bellen? Zie dat er in post 83 van dat topic al naar mij werd gevraagd.....
Toen was ik ongeveer net zo oud als jij nu, dus daarmee noem je jezelf ook indirect een jochiequote:
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButtonquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En over tien jaar RanTheOldboy?
Dan ga ik wel met Lara Croft op zoek naar the fountain of youth op een gegeven momentquote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButton
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.quote:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
Zijn er genoeg te vinden via google, maar de meesten zijn te duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!
Boondock Saints zat er niet eens tussen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.
Leuke vraag.
Ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was, maar door de gezichten was het wel meteen duidelijk om welke film het ging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Gillingham het volgende:
Boondock Saints zat er niet eens tussen.
Voor straf (nou ja... straf) moet je The Godfather I en II maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat is de Butch Cassidy waarvan ik zelf dacht dat het Boondock was en die ook door Pico genoemd werd.
Heel lekker, want ik vond die linker legopop op plaatje vier niet eens op een vrouw lijken (in plaats van Butch Cassidy zat ik in gedachten bij Bonnie & Clyde).quote:
Dat is voor mij inderdaad een straf.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij inderdaad een straf.
Als film is ie verder prima, t.o.v. die andere 2 valt ie toch tegen.quote:
Over straf gesproken... Wat mij vandaag is overkomen..quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wij er niet naar vragen, ga je het niet vertellen?
Gezien mijn postuur en dito gejank, kan ik zo als vrouw doorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Misschien wil Robby je wel vragen wat je is overkomen, hij zit er al op te wachten.
Geen dank, ik doe het graag voor mijn medemens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Robby87 het volgende:
Bedankt dat je mij hebt geclassificeerd als een man met vrouwelijke kanten wyccie.
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
Dan was je boete in ieder geval gratis en heb je niet hoeven werken.
Wat voor boete was dat, dat ze je daarvoor in een busje hebben gegooid?
Je bent gewoon een crimineelquote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met zwartrijden ofzo. Best wel opmerkelijk, want ik ben al een jaar of 5 niet meer met het openbaar vervoer geweest.
Ik denk dat ze wat zochten om mij te pakken, want ik had even daarvoor een boete van 180 euro gekregen voor niet-handsfree bellen, en daar was ik op z'n zachts gezegd niet blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |