ja precies, ik schop je wel wanneer er wat moet gebeurenquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.

Ik denk dat je het aantal te tellen stemmen overschatquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het op de juiste momenten actie ondernemen belangrijk is. Zoals op tijd de stemmen tellen.

Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jahquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, zal ik Patch er dan nog even over PM'en of gaan we gewoon van start?

Of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan uiteraard altijd Patch ff PM'en jah

Tja..quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
Ah, ik zie dat Mainport ieder jaar glansrijk de "asshole" award wint. Ben ik toch niet de enige die hem een ongelooflijke eikel vind

'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat we even wachten op Patch z'n reactie

dat heb je snel gevondenquote:

haha je had ook gewoon kunnen vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk de vis ook gevonden. Leuk ding, hoeveel kostte het?

De Godfather of Trivia is Gorroquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
'...en de Award voor beste Godfather of Trivia, die ondanks z'n absentie nog altijd grenzeloos respect geniet, gaat naar...'

Zo, die heb ik lang niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.

Miep is foetsie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Godfather of Trivia is Gorro.
En de Godmother is/was mamamiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'

Gefeliciteerd mensen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.

Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel toevallig bestaat FMT vandaag 9 jaar.
Nou ja, niet echt toeval, het begon nu eenmaal op 6 december.

Weinig veranderd dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Grappig! Het duurde 133 topics voordat ik het doorhad, en één topic langer voordat ik m'n eerste vraag goed beantwoordde. En moet je me nu eens zien

Inderdaad ja... Volgens mij ben ik zelfs degene met de meeste deelnames (in aantal maanden dat ik een punt heb gehaald). Ik zal de statistieken eens bijwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |