Ach, je staat nog achter mij in de overall standquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Niet lang meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, je staat nog achter mij in de overall stand
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste vraag was dit jaar. Toch al aardig snel opgeklommen.
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.quote:
SOK nog veel meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Ja, maar die was al gevestigdquote:
Die Russell is net als een Ratner ik herken zijn stijl absoluut nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, het niveau is gedaaldEen jaar geleden werd mijn huidige vraag nog binnen 2 minuten goed beantwoord.
Hij weet gewoon veel, maar er waren altijd wel users die veel wisten, maar Sands weet wel heeeeel veel....quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Wat leuk om te horen, ik heb een aanbidderquote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Sands, jij maakt de grootste sprong ooit in de historie van FMT zo ongeveer.
Natuurlijk ook genoeg gezeik gehad toen je begon natuurlijk.
Zoveel kan iemand nooit echt weten.... dachten we toenMaar voor zover ik weet ben jij furreal
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat was vreemd inderdaad, die verdachtmakingen. Alsof de grootste filmkenners op fok zitten en meedoen aan FMT...
Van het ene jaar niks op het andere jaar 17e in de overall stand. Denk dat dat wel een record is.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Hoe sprong, Sands wist altijd al belachelijk veel. Of wil je daarmee zeggen dat Sands het niveau omhoog heeft getrokken?
Dat maakte hem wat mij betreft juist bonafide, van bepaalde andere genres weet hij véél minder.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, er kwam nog eens bij dat hij ook zo enorm veel weet over animatie en oude musicals, dat zijn van de meesten hier toch niet hun sterke punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |