Ik geef gewoon feedback zodat mijn aanbidders mij kunnen blijven volgen, ik las de paniek die zich in je post (tussen de regels) bevond en wilde je gewoon geruststellen, want je aanhang, daar doe je 't voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Mainport het volgende:
Oe heeft meneer een ochtendhumeurtje?
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 05:26 schreef Mainport het volgende:
Robby87 zoekt alles op, ik weet het zeker. Die gast komt in februari 2011 opduiken, plaatst net als firefox1 behalve domme opmerkingen nooit een stukje in het recensietjestopic of ook maar ergens anders iets over film, en weet op de meest bizarre vragen meteen het antwoord. Ik vind dat er een groot onderzoek moet komen
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke zoekmachine hij gebruikt, waardoor ie zo vaak binnen 8 sec antwoord geeft.
Had het ook tegen mezelf, want ik stond op het punt weer geïrriteerd te reagerenquote:
Nou Ik heb t toch weer goed gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, maar ik hunker nog wel eens terug naar de tijden van de gewone Hollywood-vragen...![]()
Ah, daar dacht ik al aan, maar leek me wat vergezocht.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt de leukste Belg die ik 'ken'.
Toen was jij nog RanTheBoy.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef RanTheMan het volgende:
potverdikkie, hadden jullie mij in 2006 niet ff kunnen bellen? Zie dat er in post 83 van dat topic al naar mij werd gevraagd.....
Toen was ik ongeveer net zo oud als jij nu, dus daarmee noem je jezelf ook indirect een jochiequote:
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButtonquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En over tien jaar RanTheOldboy?
Dan ga ik wel met Lara Croft op zoek naar the fountain of youth op een gegeven momentquote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of als het de andere kant op gaat RanjaminButton
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.quote:
Zijn er meer van dat soort vragen? Ik vond ze echt tof!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
Ik wist alleen 1 en 2 en Boondock Saints, maar 3-5 heb ik ook nooit gezien. Al had ik The Addams Family wel gewoon moeten herkennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef The_Substitute het volgende:
Jammer dat er weinig subtiliteit zit in die plaatjes. Ze zijn eigenlijk te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |