SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door The_Substitute op 07-12-2011 19:56:50 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Met die wenkbrouwen bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik eerst dacht dat Clooney Martin Scorsese moest voorstellen.
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Gillingham het volgende:
Waarom wordt Serenity door zo veel mensen gewaardeerd?
Heb überhaupt niks met die hele Whedon.
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Oeps, was ik even aan het kijken in welke slechte films SMG dan heeft gespeeld, zie ik per ongeluk de film uit de vraag.
Pico, dat gaat niemand raden. Het boek zelf is al niet eens zo bekend.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt. Ik dacht van wel.
Ik zal voortaan oppassen met mijn opmerkingenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Robby87 het volgende:
Had jij niet een vuurwapen in huis Fox?
Dat was het cancellen van Arrested Development naturlijk al.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk eerder dat Firefly wordt gewaardeerd en dat men dan hetzelfde doet met de extra lange aflevering die Serenity is.
Ik vind Firefly zelf ook heel leuk, maar nu ook weer niet "Beste serie ooit! Het cancellen van Firefly is het grootste schandaal uit de TV-geschiedenis!![]()
![]()
![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |