Nee, die gaat op standby.quote:
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat weinig![]()
Ik moet minstens 8u slapen om te kunnen functioneren.
Ik heb wel een wekker nodigquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.
Nope.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet niet.
Jij kan als lid van de filmredactie toch de TT veranderen?
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 5u. Dan wordt ik (vóór de wakker afgaat) automatisch wakker.
Volgens mij ben je net zo'n denker als ikquote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.
Is 't nog steeds zo erg?quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik vijf uur slaap heb ik een erg goede nacht gehad.
Ik ook, maar ik functioneer dan ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet minstens 8u slapen om te kunnen functioneren.
Af en aan. Ik heb wel het idee dat ik er minder last van heb, van het weinige slapen.quote:
Veel minder dan eerst, gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 01:25 schreef wyccie het volgende:
Geen problemen met wakker blijven op je werk, met dingen onthouden?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n piekeraar, ik heb vooral de neiging om dingen weg te stoppen. Ik herken stress niet goed bij mezelf, heb ik inmiddels wel geleerd.quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net zo'n denker als ik
Ik heb van het weekend eerst de oude nog een keer gekeken en daarna de nieuwe. De nieuwe is ook wel prima vermaak, vooral door de links met de oudequote:
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
Ik bedoelde inderdaad zeker recenter dan dat en The Faculty.
Laatst werd er bij zo'n vraag soundcloud ofzo gebruikt.quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is tegenwoordig de beste plek om audio te uploaden (en ook meteen te streamen)?
Heel, heel, heel lang geleden was dat putfile, maar dat is dood en ik heb het sindsdien niet meer gebruikt, maar had nu een idee voor een vraag (maar heb nu maar eerst iets ander gevraagd).
Inddquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef picodealion het volgende:
Goede avond om Sint te gaan kijken.
Sgoed.quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef hornage het volgende:
@picodealion
Jow, zal ik ff een nieuw topic voor de meet maken met daarin als definitieve datum 28 januari?
Je heb wel een mooie bos met harenquote:
Beetje wel ja. Vraag me af hoe je daar nou bij komt, maar ik heb al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, je lijkt een beetje op die dweeb van die kinderprogramma's die ik elke dag kijk:
[ afbeelding ]
Asap, Lonewolf (3 minuten).quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie was er allemaal bij de vorige meet?
Hornage, pico, Firefox1.. en wie nog?
Asap, Mike en Lonewolf2003 heel evenquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen vrouwen dan iig.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb je gegoogledquote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef picodealion het volgende:
Beetje wel ja. Vraag me af hoe je daar nou bij komt, maar ik heb al zo'n vermoeden.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
Als ik google op picodealion dan krijg ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit op je Ipad héquote:
Dat was eerst mijn fotoboek fotoquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/author.php?author=picodealion
En dit ben jij?
Dacht eerst dat het de uitleg van je naam was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |