SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030UTREGGGGBRAPPPsorry:P
Mooi stukje proza wel dit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef Phantomesse het volgende:
Dit is Hertog Jan, en dit is Grants. Ik was hier eerst! riep Hertog Jan. Jamaar ik own jou keihard, riep Grants. Grants won, Hertog Jan faalt.
Ik wacht ook al een tijdje op m'n bestellingquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
Beter schiet asos even op met het verzenden.
dan moet je niet zo baat doen op app.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef Phantomesse het volgende:
Akelige leegte hier, eenzaamheid steigt per seconde.
Deze manquote:
Aah, sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dan moet je niet zo baat doen op app.
Goodnight Jumin!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wacht ook al een tijdje op m'n bestelling![]()
En nu ga ik gamen. Goodnight y'all
tliquote:
De ene keer heb ik het binnen een paar dagen, de andere keer duurt het 2 weken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wacht ook al een tijdje op m'n bestelling![]()
En nu ga ik gamen. Goodnight y'all
Ik wacht nu al sinds 17 novemberquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De ene keer heb ik het binnen een paar dagen, de andere keer duurt het 2 weken.![]()
Game ze babe!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:19 schreef Ouqz het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dit een slowchat om... een blikje drinken? Hoezo viral marketing op FOK!!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit is je aller Fernandeste SC, waar wij liefde, voedsel, muziek en style ideeen wisselen.
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Ouqz het volgende:
Viral marketing dus. Waar kan je dat drinken kopen?
De hunebedden in Drenthe. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag eh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegen?
www.google.nlquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Ouqz het volgende:
Bij elke supermarkt of toko.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
leuken topic, doen jullie aan tinychat?
Niet zo breed doenquote:
Hallon neen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
leuken topic, doen jullie aan tinychat?
Ah, jammer zou wel leuk zijnquote:
Een ware tragedie ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ah, jammer zou wel leuk zijn
Heb je iets beters als voorstel?quote:
Spacen op dubstep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je iets beters als voorstel?
Deze manquote:
Chillen, beetje gamen met kneetjes. Muziek ha'ht want ouders pleite.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deze man![]()
Wat doen jullie allemaal thuis op zaterdagavond eigenlijk?
Nahquote:
quote:
Welke gamesquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chillen, beetje gamen met kneetjes. Muziek ha'ht want ouders pleite.
Zometeen naar een mattie toe, hij moet nog even werken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deze man![]()
Wat doen jullie allemaal thuis op zaterdagavond eigenlijk?
Naissss. Ga ik zo ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chillen, beetje gamen met kneetjes. Muziek ha'ht want ouders pleite.
Sowieso keer Meet Lan met knetters & consoles. Gore bedoeling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Naissss. Ga ik zo ook maar eens doen.
LvL 85 Paladin hier :3quote:
Ik ben een level 86 grootpik. Kom vechten dan, noob.quote:
Eu Aegwynnquote:
haha PvP win je niet van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben een level 86 grootpik. Kom vechten dan, noob.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha PvP win je niet van mij
Deze meidquote:
quote:
Huh, wat doe jij nou weer hier? Ga uit jijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze meid
Bassnectar, luister het al zoooo lang en wordt het zoooo niet zatik heb zelfs mijn pa aan de Bassnectar gekregen
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterrenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze meid
Bassnectar, luister het al zoooo lang en wordt het zoooo niet zatik heb zelfs mijn pa aan de Bassnectar gekregen
Deze manquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterren
Deze dame, mooiquote:
Ga weg als je niets nuttigs in te brengen hebtquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterren
Wow, trouw met me. Figurequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ga weg als je niets nuttigs in te brengen hebtGrapje, ieder is hier welkom
Maarreeee.. Skrillex was wel nice hoor, heeft wel harde drops maar nee, Baasnectar wint.
Wel wil ik je aanraden om Figure - Aliens en Werewolf op te zoekenVolume voluit anders voel je die essentie niet.
Met deze wijze raad verlaat ik jullie.
Zal ik doen, toedelsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maarreeee.. Skrillex was wel nice hoor, heeft wel harde drops maar nee, Baasnectar wint.
Wel wil ik je aanraden om Figure - Aliens en Werewolf op te zoekenVolume voluit anders voel je die essentie niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik hou meer van rustig muziek, ben ik ziek?
Aldus de Queen of Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Heee ouwe manquote:
Mattiee wat was je doen in eindje??quote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
Zo, alweer thuis uit Nijmegen en Eindhoven. Echte Chinese food met kilo's naar binnen gewerkt nomnom.Smaak van durian die ik van die Chinees moest eten hangt nu nog in m'n bakkes, da's iets minder.
[..]
Niet even laten weten dat je in mijn hometown was.quote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
Zo, alweer thuis uit Nijmegen en Eindhoven. Echte Chinese food met kilo's naar binnen gewerkt nomnom.Smaak van durian die ik van die Chinees moest eten hangt nu nog in m'n bakkes, da's iets minder.
[..]
Eten.quote:
Jamaar ik was met m'n ouders op bezoek bij m'n zus, beetje awkward om jou dan daar in de slaapkamer uit te wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 07:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet even laten weten dat je in mijn hometown was.
En daar vloog mijn ontbijt over het beeldschermquote:Op zondag 4 december 2011 08:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Eten.Hoe was het in Tilburg vandeweek?
[..]
Jamaar ik was met m'n ouders op bezoek bij m'n zus, beetje awkward om jou dan daar in de slaapkamer uit te wonen.
Haha nice, waar?quote:Op zondag 4 december 2011 08:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Eten.Hoe was het in Tilburg vandeweek?
Ben je wel eens naar het gala in Manhattan geweest? Ik wilde dit jaar gaan, maar ik hoorde net van een collega dat Zanger Rinus komt optreden daarquote:Op zondag 4 december 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daar vloog mijn ontbijt over het beeldscherm![]()
quote:
Euhm volgens mij wel, al lang niet meer uitgeweest in Arnhem, meestal wat drinken bij habanna. Zanger rinus, daar wil ik wel heenquote:Op zondag 4 december 2011 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar het gala in Manhattan geweest? Ik wilde dit jaar gaan, maar ik hoorde net van een collega dat Zanger Rinus komt optreden daar
Ah oké. Meh, door Zanger Rinus komen opeens allemaal van die blije 16-jarigen enzo denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euhm volgens mij wel, al lang niet meer uitgeweest in Arnhem, meestal wat drinken bij habanna. Zanger rinus, daar wil ik wel heen
Ik ben bang van welquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Meh, door Zanger Rinus komen opeens allemaal van die blije 16-jarigen enzo denk ik
SlappeJoez heeft me nogsteeds niet geacceptquote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben bang van weldaarom snel een fok meet
Kopen dan! Hele dag al aan het no lifenquote:Op zondag 4 december 2011 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Vannacht bij een mattie MW3 zitten spelen, eerste potje COD sinds een jaar en ik was fucking aaaaaan gek.
Ik heb een Xbox maar ik heb een hekel aan geld neerleggen voor Xbox Live Gold, en al mijn matties hebben die game voor de PS3.quote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kopen dan! Hele dag al aan het no lifen
Dan kom ik wel een keer bij jou gamenquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox maar ik heb een hekel aan geld neerleggen voor Xbox Live Gold, en al mijn matties hebben die game voor de PS3.
Deal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een keer bij jou gamen
Wel je type 95 graagquote:Op zondag 4 december 2011 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hoeft geen joystick mee te nemen [ afbeelding ].
Is goed, ben alleen wel pas prestiged (dus toch lvl 80quote:Op zondag 4 december 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel je type 95 graag
28 -7 ik kan het wel. Zo weer?
Chinees wapengerei, veel te klein die shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Deze moet ze nog leren kennen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze weet wel van m'n Stinger.
[ afbeelding ]
Weet niet of je ook van losse flodders houdt, tliciouz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chinees wapengerei, veel te klein die shit.
Gewoon deze gebruiken.Ik bedoel dwc zijn eigen type 95SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All good things are wild and free.
dWc is toch ook 1/8e Chinees of zo?quote:
Net een potlood.quote:Op zondag 4 december 2011 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet in dat opzicht.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Juminelle het volgende:
Als een bikkel over de Waalbrug gefietst, en nu zijn m'n oren bevrorenIn nijmegen ja? Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Bij Hypebazaar ofzo, toffe winkel welquote:
Is die nieuw? Waar zit die?quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij Hypebazaar ofzo, toffe winkel wel
Volgens mij wel, zit in de Ziekerstraat. Ze verkopen Armani en Guess enzo, maar ook gewoon pumps voor 40 euroquote:
Inderdaad. Daarnaast moeten er ook meer mannelijke eyecandies in de OP komen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Heuj maar waarom hebben we eyecandies gepost als het niet in de OP komt?![]()
Trouwens, Omdatappel is er ook al een paar topics lang niet geweest
Inderdaad. Wie is die 3e eigenlijk? He's cute as hellquote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast moeten er ook meer mannelijke eyecandies in de OP komen.
Gewoon een random gast van Tumblr geloof ik. Die eerstequote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie is die 3e eigenlijk? He's cute as hell
Omdat ik toen MW3 aan het doen was met tliciouzquote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Heuj maar waarom hebben we eyecandies gepost als het niet in de OP komt?![]()
Neequote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik toen MW3 aan het doen was met tliciouz. Doe niet alsof het voor niks was, jullie hebben wel gesopt
.
He wat, welke grap en waarom heeft dit ermee te makenquote:Op zondag 4 december 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha, bij die vorige edities in de OP heeft ze bij 030 een fa2 gemaakt, doet me denken aan:!!!
Doe jij 's zo'n filmpje danquote:Op zondag 4 december 2011 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Is wel leuk ik doe dat ook altijd op liedjes
Nu vraag ik mij af of dit mensen zijn die ooit in een vorig topic hier hebben gepost of dit daadwerkelijk op volg hebben staan.quote:Dit topic heeft 59 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Neeinnjohhquote:
zullen we nooit weten ehquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Even de volgteltool op Fernandes gebruikt.
[..]
Nu vraag ik mij af of dit mensen zijn die ooit in een vorig topic hier hebben gepost of dit daadwerkelijk op volg hebben staan.
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Is wel leuk ik doe dat ook altijd op liedjes
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk het 1e. Had jij nou ook ooit die reeksstats gepost? Met username + posts in deze reeks? Volgens mij sta ik ziek hoog
.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Dat was ik niet, zoek die tool anders even op!
Heb ze allemaal geprobeerd al, maar zijn ze nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
forumvriendjes, spytool, usercsstool, volgteltool, sessietool, diagnosticstool, myattool, reekstool
te bereiken via http://www.fok.nl/gm/-naam van tool-.php
Waarom maak jij niet een filmpje daarvan, Vaseline_ is te pussy, en bij singstar zit geen beeldmateriaalquote:
Hell naw.quote:Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom maak jij niet een filmpje daarvan, Vaseline_ is te pussy, en bij singstar zit geen beeldmateriaal.
Inderdaad, beter om niet met zulke cijfers geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Heb ze allemaal geprobeerd al, maar zijn ze niet. Was in één van de eerdere topics gepost, die lijst. Ga het niet terugzoeken though. Misschien maar beter ook
.
Ik wil je pijn doen... Dit wilde ik niet zien.quote:Op zondag 4 december 2011 18:46 schreef Juminelle het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)12-2011&c_reeks=2218
Of je keek gewoon nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil je pijn doen... Dit wilde ik niet zien.
Moois 5e plaatsquote:Op zondag 4 december 2011 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben veel te nieuwsgierig om dan niet te klikken, het zit in mijn aard.quote:
2 Pussy's voor dWc_Puffrijderquote:Op zondag 4 december 2011 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell naw.
Daarnaast heb ik een brak en make-uploos hoofd + geen cam.
Lol best sad, zit er pas net bij.quote:Op zondag 4 december 2011 18:46 schreef Juminelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man mag best wel in de OP trouwens
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
No lifers allemaal.Who that guy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man mag best wel in de OP trouwens![]()
Doet me denken aan deze dude.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Ik herinner me nog zo'n sweater die mijn moeder had gekocht way back
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
African childquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Haha, Coogi. Mislukte poging van mij om 'm te promoten laatst @ Prijzige Noorse wollen wintertruien razend populair in ons landquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Die roodoranje linksboven is tofquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Sri Lankaanse Lady Gagaquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
lloyd banks tok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Doe normaalquote:
Volgens mij was het niet intentional.quote:
Hahahaha Africa Face.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door mijn reactie moest ik aan deze film denken, dat stukje blijft geniaal
Nee sorry ik dacht echt dat het Lloyd wasquote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet intentional.
Die Chinees tegenover het station waar vooral veel Chinezen komen, ik weet de naam niet eik. M'n pa kent de eigenaar, (ze hebben ook een toko in Tilburg), we bestellen niks, hij maakt gewoon een shitload goed voer en we zijn de hele avond zoet.quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice, waar?
Ja Tilburg was wel nice, wel rustig maar was te verwachten op een woensdag
Hier werden die dingen vooral gedragen door kampers. Stiekem vind ik ze wel tof, als je ermee weg kan komen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Deze is ook lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef krioro het volgende:
Hangt ervan af naar welk werk van Bassnectar je luistert, heeft meer dan alleen dubstep.
Mjah, ik zou van die track zeggen een mix tussen breakbeat, glitch(hop) en dubstep. Eigenlijk kun je het niet in één genre stoppen. Als je het maar leuk vindt toch.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze is ook lekkerMaar dan bijvoorbeeld deze
Ook dubstep? Daar twijfelde ik namelijk zo over
Ik.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?
Who dat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?
Niet echt mijn stijl, maar ik vind het op de een of andere manier wel dopequote:
Roni Size is ook weer zo'n artiest die verschillende stijlen doet, maar die Britse dingen als grime / 2step / UK garage zijn wel tof ja. Grime kan ook weer van rustig tot harder, hier een paar voorbeelden:quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wauw, dikke kenner. Kriorio, mi mang, ken jij een beetje nummers als deze? Van die grimey UK shit
.
Is grime/garage/drum 'n bass geloof ik ofzo?
SPOILER: zomaar een voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: toffe beatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: iets rustigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: deze kent iedereen vastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: deze moet iedereen luisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 04-12-2011 21:53:52 ]full stops and exclamation marks![]()
Wiley, Skepta, Ghetts, Giggs, sommige track van Devlin, oude Dizzee shit, etc. Sowieso is die BBK groep wel tof vind ik. Kijk ook eens op dat YouTube channel van timwestwoodtv, moet je wel veel meuk filteren maar daar komt regelmatig ook wel vette freestyle grime etc.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij dit, anders? [Fernandes #30] Ass 'n tittiez![]()
Joe Santagatoquote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie is die 3e eigenlijk? He's cute as hellMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Joe SantagatoMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
Holy fuck a duckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben verliefd
![]()
Doet me weinig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?Mijn oude hersenen hebben wat tijd nodig hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij dit, anders? [Fernandes #30] Ass 'n tittiezMhmm, daar maakte je me enthousiast mee op FOK! toen het laatste album uitkwam.quote:SPOILER: MindKillaaaaaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
[..]
Joe SantagatoMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
WauuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een bummer die buik en borst![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Zonde maarja, zou wat zijn he, zo'n gezicht en dan ook nog een geyl lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een bummer die buik en borst![]()
Haha no spang, 2 weten meer dan 1 natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef krioro het volgende:
Mijn oude hersenen hebben wat tijd nodig hoor.. Thanks, ATOMIC_FUUU ook. Wiley, Ghetto, Dizzee, Bizzle, Kano enz. ken ik natuurlijk, de rest zoek ik even op
.
![]()
wacht welke piste heb jij het overquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
morgen gwn weer op de piste om half 8![]()
jouw piste dus watch itquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wacht welke piste heb jij het over![]()
Zou ik beiden keihard doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nigga look like a light skinned version of J-Kwon.
[ afbeelding ]
Ik heb net patatjes gesneden, niets behalve raspatat is beter dan home made patatjes.
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaag![]()
![]()
ik weet oprecht niet wat je bedoelt met dezequote:fatty cheeks!quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou ik beiden keihard doen
Ik heb net patatjes gesneden, niets behalve raspatat is beter dan home made patatjes.
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaag![]()
![]()
wat denkte gequote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik weet niet oprecht wat je bedoelt met deze
g-town ofc![]()
[..]
Me gusta... I'm in love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahahahahaha, lekker zacht en knijpbaarquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat je bedoelt met deze
[..]
fatty cheeks!![]()
Raspatat, ik snap het niet. Nooit gehad ook verder.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou ik beiden keihard doen
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaagfull stops and exclamation marks![]()
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoelaat welke spot ik zie je alquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik draag een rode trui en een gele hoed nou pas op ok![]()
Vinny is ook wel een schatje thoquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens![]()
Ja he, maar dan toch wel beterquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens
Zou Vinnie ook wel doen tho![]()
Hehe de eyecandy in de OP zou toch geupdate worden trouwens? Wat is met dat plan gebeurd?
(geen zin om terug te lezen nee)![]()
Eerder man.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
uh rond 10 ben ik daar denk ik, jij?![]()
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe de eyecandy in de OP zou toch geupdate worden trouwens? Wat is met dat plan gebeurd?
(geen zin om terug te lezen nee)![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzo
tsk tsk tsk
Nog steeds verliefd ladies?![]()
![]()
jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
[ afbeelding ]
Nog steeds verliefd ladies?![]()
![]()
![]()
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij dan met je Vasje de hele tijd
creooltje!
Spreek jij eigenlijk Sranan?full stops and exclamation marks![]()
Ikke wel
Echter ik heb echt geen fut om de OP bij te werken (geen zin ook, heb vannacht niet geslapen en de hele dag op pad geweest) dus dat mag de volgende doen![]()
![]()
Nee ik probeer het te lerenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.
Spreek jij eigenlijk Sranan?![]()
![]()
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.Ik weet niet zo goed wat een Brabo accent is maar het zal vast wel vreemd klinken ja. Forceer een surinaams accent dan
![]()
![]()
Negers die Duits praten ofzo is ook echt niet om aan te horenquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.![]()
![]()
Hardquote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik schuif zo een bordje door je brievenbus! Hard of zacht gebakken?![]()
Maar ik ben weg, gamenight houden met vriendenGoodnight y'all!
Nice, hard zijn het lekkerst inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hard![]()
Maar ik ben weg, gamenight houden met vriendenGoodnight y'all!
is alleen wel kut omdat ik het dan 3 keer op moet bakken voor ze hard zijn
Veel plezier!![]()
Hard en kut in 1 zinquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice, hard zijn het lekkerst inderdaadis alleen wel kut omdat ik het dan 3 keer op moet bakken voor ze hard zijn
Veel plezier!Hihih.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard en kut in 1 zinHihih.
Het eerste wat ik me opkwam: "You dirty minded little slut." ghehehehe,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had gewoon een hele rare associatiequote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me opkwam: "You dirty minded little slut." ghehehehe,![]()
![]()
Nou ik praat iig niet zo plat als die Braboneger. En ik probeer wat meer accentloos te praten de laatste tijd ja, alleen kan ik de R niet echt uitspreken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik weet niet zo goed wat een Brabo accent is maar het zal vast wel vreemd klinken ja. Forceer een surinaams accent dan
Nooit op gelet eigenlijk, maar ik vind het sowieso not done voor zwarten om een Europese taal te spreken behalve Engels, Nederlands, Frans en Portugees.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Negers die Duits praten ofzo is ook echt niet om aan te horen
Heuj. Ik kan Duitsquote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik praat iig niet zo plat als die Braboneger. En ik probeer wat meer accentloos te praten de laatste tijd ja, alleen kan ik de R niet echt uitspreken.
[..]
Nooit op gelet eigenlijk, maar ik vind het sowieso not done voor zwarten om een Europese taal te spreken behalve Engels, Nederlands, Frans en Portugees.![]()
Oh ik ook, en Frans en Spaans (allemaal een beetjequote:), maar da's anders want wij zijn sowieso al van hier en niet echt blaka.
Yeah moksiquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ik ook, en Frans en Spaans (allemaal een beetje), maar da's anders want wij zijn sowieso al van hier en niet echt blaka.
![]()
![]()
Nu heb ik zin in eendquote:
E lopen hier in de buurt 2 van die joekels al een paar jaar maar niemand eet ze gewoon op, wonderbaarlijk.![]()
Damn!! Dat is nog eens tofquote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Meti.
http://www.bitterzoet.com/#/agenda/1174
Sranan leren bij het uitgaan.![]()
Helaas al geweest.
Wtf did I just read..Zou jij eens kunnen eten als je het levend hebt gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in eend
E lopen hier in de buurt 2 van die joekels al een paar jaar maar niemand eet ze gewoon op, wonderbaarlijk.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in eend
E lopen hier in de buurt 2 van die joekels al een paar jaar maar niemand eet ze gewoon op, wonderbaarlijk.Hier lopen er 214535315612 want heel veel grote vijvers in de wijk, maar die smaken niet denk ik hoor.
Goeie fail als je iets eerder naar huis gaat als je vriendin, en als ze je dan een uur later wakker maakt voor porno dat je na 5 minuten moet stoppen omdat 't alles draait en je bijna moet nekken.
Hhuhuhuuhuhhuhuuhhu. Hierom drink ik dus niet meer
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Je kunt niet handelenquote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef Jajong het volgende:
Goeie fail als je iets eerder naar huis gaat als dan je vriendin, en als ze je dan een uur later wakker maakt voor porno dat je na 5 minuten moet stoppen omdat 't alles draait en je bijna moet nekken.
Hhuhuhuuhuhhuhuuhhu. Hierom drink ik dus niet meer![]()
Minder wel voor je, kusje erop![]()
![]()
Nee als ik ergens niet tegen kan is het wel drank. Maarja we deden ook het wodka-water spel en dat is ook het ziekste spel wat er is.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Toedels jongedame!quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
ff gamen en dan slapen, toedels Fernandes!![]()
![]()
Vodka en water killen???quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Jajong het volgende:
Nee als ik ergens niet tegen kan is het wel drank. Maarja we deden ook het wodka-water spel en dat is ook het ziekste spel wat er is.
Welk 13jarige heeft die bedacht dan
Niet raar dat je daarvan gaat kotsen![]()
![]()
Ik snap je post niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vodka en water killen???
Welk 13jarige heeft die bedacht dan
Niet raar dat je daarvan gaat kotsen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fail ja, wtf, je had die trut moeten bitchslappen de seconde dat ze je wakker maakte. Slaap = heilig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef Jajong het volgende:
Goeie fail als je iets eerder naar huis gaat als je vriendin, en als ze je dan een uur later wakker maakt voor porno dat je na 5 minuten moet stoppen omdat 't alles draait en je bijna moet nekken.
Hhuhuhuuhuhhuhuuhhu. Hierom drink ik dus niet meerSlaap zacht Vasje.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
ff gamen en dan slapen, toedels Fernandes!
quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Fail ja, wtf, je had die trut moeten bitchslappen de seconde dat ze je wakker maakte. Slaap = heilig.
[..]
Slaap zacht Vasje.![]()
![]()
M'n ex werd wel altijd boos als ik 'm 's nachts wakker maakte voor seks. Maar dan moest hij ook vroeg op in de ochtend om te gaan werken blabla boeiend.![]()
Mannen moeten altijd kunnen.
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk en in wat voor gehucht woon je?quote:
Vodka en water killen... killen is het achteroverslaan en in 1 keer opdrinken van je drank. Niet iets wat een drankexpert zou bedenken, tenzij ze Russisch zijn ofzo. Water en sterke drank is een kotsneiging opwekkende combinatie.![]()
![]()
Je hebt geen idee wat het inhoudt, dus waarom maak je zulke domme aannames? Honestly.quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk en in wat voor gehucht woon je?
Vodka en water killen... killen is het achteroverslaan en in 1 keer opdrinken van je drank. Niet iets wat een drankexpert zou bedenken, tenzij ze Russisch zijn ofzo. Water en sterke drank is een kotsneiging opwekkende combinatie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Herkenbaar :pquote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
M'n ex werd wel altijd boos als ik 'm 's nachts wakker maakte voor seks. Maar dan moest hij ook vroeg op in de ochtend om te gaan werken blabla boeiend.![]()
Gelukkig deed 'ie het wel dan, en bij het wakker worden weer![]()
![]()
Kunnen is wat anders dan willen, prioriteiten hè. Slapen > eten > seks > de rest.quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben weg, morgen vroeg opNaar de tandarts om verstandskies 1 te laten trekken.
Fijne nacht y'all en lief zijn tegen elkaar Jj en P.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Herkenbaar :p
Gelukkig deed 'ie het wel dan, en bij het wakker worden weerJa dat wel. Maar dan kreeg ik overdag wel een preekje dat ik het niet meer moest doen omdat hij de dag niet doorkwam.
![]()
Ik negeer haar gewoon vanaf nu. Ze is echt gewoon te dom voor woorden.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oehquote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Kunnen is wat anders dan willen, prioriteiten hè. Slapen > eten > seks > de rest.
Ik ben weg, morgen vroeg opNaar de tandarts om verstandskies 1 te laten trekken.
Fijne nacht y'all en lief zijn tegen elkaar Jj en P. [ afbeelding ]sterkte.
Post pics van je hamsterwangetje hier dan ok?![]()
![]()
Sorry, wie?quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Kunnen is wat anders dan willen, prioriteiten hè. Slapen > eten > seks > de rest.
Fijne nacht y'all en lief zijn tegen elkaar Jj en P. [ afbeelding ]![]()
Succes bij de tandarts morgen en sterkte voor de popeyelook periode erna.Slaap lekker!
Zegt hij met een van de meest lelijke grammaticafalen ooitquote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
Ik negeer haar gewoon vanaf nu. Ze is echt gewoon te dom voor woorden.![]()
Daarnaast, doe gewoon normaal of ga naar een andere SC, je gehaat wordt niet echt geappricieerd hier.![]()
Ghehehe minder. Hij had weinig te zeggen daarover bij mij want hij wou op zndagochtenden terwijl ik half kokhalzend van de whisky in bed verrot lag te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ja dat wel. Maar dan kreeg ik overdag wel een preekje dat ik het niet meer moest doen omdat hij de dag niet doorkwam.
![]()
Kunnen jullie elkaar niet gewoon ignoren, dat je elkanders posts gewoon niet kan zien.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wat bazel jij? Serieus waar. Ik begin over iets en jij begint te PMSen over hoe oud en ik ben en dat ik uit een gehucht zou komen en dat allemaal andere domme aannames. En begin aub niet over grammatica als je zelf twijfelt of je fucking hbo wel aan kan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sorry, wie?![]()
Succes bij de tandarts morgen en sterkte voor de popeyelook periode erna.Slaap lekker!
[..]
Zegt hij met een van de meest lelijke grammaticafalen ooit![]()
Daarnaast, doe gewoon normaal of ga naar een andere SC, je gehaat wordt niet echt geappricieerd hier.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Deze vind ik wel ironisch.quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zegt hij met een van de meest lelijke grammaticafalen ooit![]()
Daarnaast, doe gewoon normaal of ga naar een andere SC, je gehaat wordt niet echt geappricieerd hier.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, ik vind het wel leuk om te lezen hoe hij zichzelf geweldig vind terwijl hij zijn eigen falen nieteens doorheeftquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon ignoren, dat je elkanders posts gewoon niet kan zien.![]()
![]()
Ja echt. Dat kind is echt hinderlijk dom en ziet fouten waar er geen fouten zijn en dient mij dan van repliek met dit soort ironische bullshit.quote:Pot > Ketel.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel leuk om te lezen hoe hij zichzelf geweldig vind terwijl hij zijn eigen falen nieteens doorheeft[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ook al ben ik bruin als karamel ik meen het wel goed.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En het is vindt. Met dt. En niet eens zijn dus twee woorden. Maar ga vooral verder met jezelf voor schut zetten hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel leuk om te lezen hoe hij zichzelf geweldig vind terwijl hij zijn eigen falen nieteens doorheeft[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat zijn geen aannames, dat zijn vragen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bazel jij? Serieus waar. Ik begin over iets en jij begint te PMSen over hoe oud en ik ben en dat ik uit een gehucht zou komen en dat allemaal andere domme aannames. En begin aub niet over grammatica als je zelf twijfelt of je fucking hbo wel aan kan.![]()
Daarnaast weet ik dat ik het aankan, of ik het kan en wil betalen was de kwestie, niet alles gaan verdraaien nu he?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja echt. Dat kind is echt hinderlijk dom en ziet fouten waar er geen fouten zijn en dient mij dan van repliek met dit soort ironische bullshit.
[..]
Pot > Ketel.Dit is juist, wilde je stellen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef Jajong het volgende:
Hhuhuhuuhuhhuhuuhhu. Hierom drink ik dus niet meer
Maargoed, ik ben weg hier want ik vind deze SC niet meer leuk![]()
![]()
Het zal mij echt aan mn reet roesten hoe mijn grammatica is op een internetforum lieve schat, maar als jij mij gaat verbeteren en vervolgens nog veel ergere fouten maakt dan wil ik best al jouw posts gaan corrigeren hoor, geen punt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja, het is goed met jequote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook al ben ik bruin als karamel ik meen het wel goed..
Goeienacht allen.![]()
Goeienacht is ook geen woord, doei.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hè wat gezellig weer, je had nog zo belooft om niet te baggeren/ruziën JajongThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zij begon. Met haar domme gelul over LOL DAT DOE JE TOCH OOK NIET EN HOE OUD BEN JE EN JE MOET VODKA OOK NIET 'KILLEN' EN WTF LOL GRAMMATICA.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hè wat gezellig weer, je had nog zo belooft om niet te baggeren/ruziën Jajong
Als dat domme wijf een flamewar wil is 't fine by me. Dat win ik toch.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Want je kan die flamewar niet gewoon lekker buiten Fernandes houden?quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zij begon. Met haar domme gelul over LOL DAT DOE JE TOCH OOK NIET EN HOE OUD BEN JE EN JE MOET VODKA OOK NIET 'KILLEN' EN WTF LOL GRAMMATICA.
Als dat domme wijf een flamewar wil is 't fine by me. Dat win ik toch.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg dat tegen haar dan. Zij komt toch dom praten. Dan reageer ik ja. Simpel.quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Want je kan die flamewar niet gewoon lekker buiten Fernandes houden?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: