quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
No lifers allemaal.Who that guy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man mag best wel in de OP trouwens![]()
Doet me denken aan deze dude.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Ik herinner me nog zo'n sweater die mijn moeder had gekocht way back
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
African childquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Haha, Coogi. Mislukte poging van mij om 'm te promoten laatst @ Prijzige Noorse wollen wintertruien razend populair in ons landquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Die roodoranje linksboven is tofquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Sri Lankaanse Lady Gagaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
lloyd banks tok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Doe normaalquote:
Volgens mij was het niet intentional.quote:
Hahahaha Africa Face.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door mijn reactie moest ik aan deze film denken, dat stukje blijft geniaal
Nee sorry ik dacht echt dat het Lloyd wasquote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet intentional.
Die Chinees tegenover het station waar vooral veel Chinezen komen, ik weet de naam niet eik. M'n pa kent de eigenaar, (ze hebben ook een toko in Tilburg), we bestellen niks, hij maakt gewoon een shitload goed voer en we zijn de hele avond zoet.quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice, waar?
Ja Tilburg was wel nice, wel rustig maar was te verwachten op een woensdag
Hier werden die dingen vooral gedragen door kampers. Stiekem vind ik ze wel tof, als je ermee weg kan komen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
First I was like
[ afbeelding ]
But then I was like
[ afbeelding ]
Deze is ook lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef krioro het volgende:
Hangt ervan af naar welk werk van Bassnectar je luistert, heeft meer dan alleen dubstep.
Mjah, ik zou van die track zeggen een mix tussen breakbeat, glitch(hop) en dubstep. Eigenlijk kun je het niet in één genre stoppen. Als je het maar leuk vindt toch.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze is ook lekkerMaar dan bijvoorbeeld deze
Ook dubstep? Daar twijfelde ik namelijk zo over
Ik.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?
Who dat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?
Niet echt mijn stijl, maar ik vind het op de een of andere manier wel dopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |