Ik ben een level 86 grootpik. Kom vechten dan, noob.quote:
Eu Aegwynnquote:
haha PvP win je niet van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben een level 86 grootpik. Kom vechten dan, noob.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha PvP win je niet van mij
Deze meidquote:
quote:
Huh, wat doe jij nou weer hier? Ga uit jijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze meid
Bassnectar, luister het al zoooo lang en wordt het zoooo niet zatik heb zelfs mijn pa aan de Bassnectar gekregen
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterrenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze meid
Bassnectar, luister het al zoooo lang en wordt het zoooo niet zatik heb zelfs mijn pa aan de Bassnectar gekregen
Deze manquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterren
Deze dame, mooiquote:
Ga weg als je niets nuttigs in te brengen hebtquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk... kan je beter skrillex luisterren
Wow, trouw met me. Figurequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ga weg als je niets nuttigs in te brengen hebtGrapje, ieder is hier welkom
Maarreeee.. Skrillex was wel nice hoor, heeft wel harde drops maar nee, Baasnectar wint.
Wel wil ik je aanraden om Figure - Aliens en Werewolf op te zoekenVolume voluit anders voel je die essentie niet.
Met deze wijze raad verlaat ik jullie.
Zal ik doen, toedelsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maarreeee.. Skrillex was wel nice hoor, heeft wel harde drops maar nee, Baasnectar wint.
Wel wil ik je aanraden om Figure - Aliens en Werewolf op te zoekenVolume voluit anders voel je die essentie niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik hou meer van rustig muziek, ben ik ziek?
Aldus de Queen of Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Heee ouwe manquote:
Mattiee wat was je doen in eindje??quote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
Zo, alweer thuis uit Nijmegen en Eindhoven. Echte Chinese food met kilo's naar binnen gewerkt nomnom.Smaak van durian die ik van die Chinees moest eten hangt nu nog in m'n bakkes, da's iets minder.
[..]
Niet even laten weten dat je in mijn hometown was.quote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
Zo, alweer thuis uit Nijmegen en Eindhoven. Echte Chinese food met kilo's naar binnen gewerkt nomnom.Smaak van durian die ik van die Chinees moest eten hangt nu nog in m'n bakkes, da's iets minder.
[..]
Eten.quote:
Jamaar ik was met m'n ouders op bezoek bij m'n zus, beetje awkward om jou dan daar in de slaapkamer uit te wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 07:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet even laten weten dat je in mijn hometown was.
En daar vloog mijn ontbijt over het beeldschermquote:Op zondag 4 december 2011 08:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Eten.Hoe was het in Tilburg vandeweek?
[..]
Jamaar ik was met m'n ouders op bezoek bij m'n zus, beetje awkward om jou dan daar in de slaapkamer uit te wonen.
Haha nice, waar?quote:Op zondag 4 december 2011 08:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Eten.Hoe was het in Tilburg vandeweek?
Ben je wel eens naar het gala in Manhattan geweest? Ik wilde dit jaar gaan, maar ik hoorde net van een collega dat Zanger Rinus komt optreden daarquote:Op zondag 4 december 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daar vloog mijn ontbijt over het beeldscherm![]()
quote:
Euhm volgens mij wel, al lang niet meer uitgeweest in Arnhem, meestal wat drinken bij habanna. Zanger rinus, daar wil ik wel heenquote:Op zondag 4 december 2011 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar het gala in Manhattan geweest? Ik wilde dit jaar gaan, maar ik hoorde net van een collega dat Zanger Rinus komt optreden daar
Ah oké. Meh, door Zanger Rinus komen opeens allemaal van die blije 16-jarigen enzo denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euhm volgens mij wel, al lang niet meer uitgeweest in Arnhem, meestal wat drinken bij habanna. Zanger rinus, daar wil ik wel heen
Ik ben bang van welquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Meh, door Zanger Rinus komen opeens allemaal van die blije 16-jarigen enzo denk ik
SlappeJoez heeft me nogsteeds niet geacceptquote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben bang van weldaarom snel een fok meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |