Kopen dan! Hele dag al aan het no lifenquote:Op zondag 4 december 2011 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Vannacht bij een mattie MW3 zitten spelen, eerste potje COD sinds een jaar en ik was fucking aaaaaan gek.
Ik heb een Xbox maar ik heb een hekel aan geld neerleggen voor Xbox Live Gold, en al mijn matties hebben die game voor de PS3.quote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kopen dan! Hele dag al aan het no lifen
Dan kom ik wel een keer bij jou gamenquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox maar ik heb een hekel aan geld neerleggen voor Xbox Live Gold, en al mijn matties hebben die game voor de PS3.
Deal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een keer bij jou gamen
Wel je type 95 graagquote:Op zondag 4 december 2011 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hoeft geen joystick mee te nemen [ afbeelding ].
Is goed, ben alleen wel pas prestiged (dus toch lvl 80quote:Op zondag 4 december 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel je type 95 graag
28 -7 ik kan het wel. Zo weer?
Chinees wapengerei, veel te klein die shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Deze moet ze nog leren kennen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze weet wel van m'n Stinger.
[ afbeelding ]
Weet niet of je ook van losse flodders houdt, tliciouz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chinees wapengerei, veel te klein die shit.
Gewoon deze gebruiken.Ik bedoel dwc zijn eigen type 95SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All good things are wild and free.
dWc is toch ook 1/8e Chinees of zo?quote:
Net een potlood.quote:Op zondag 4 december 2011 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet in dat opzicht.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Juminelle het volgende:
Als een bikkel over de Waalbrug gefietst, en nu zijn m'n oren bevrorenIn nijmegen ja? Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Bij Hypebazaar ofzo, toffe winkel welquote:
Is die nieuw? Waar zit die?quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij Hypebazaar ofzo, toffe winkel wel
Volgens mij wel, zit in de Ziekerstraat. Ze verkopen Armani en Guess enzo, maar ook gewoon pumps voor 40 euroquote:
Inderdaad. Daarnaast moeten er ook meer mannelijke eyecandies in de OP komen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Heuj maar waarom hebben we eyecandies gepost als het niet in de OP komt?![]()
Trouwens, Omdatappel is er ook al een paar topics lang niet geweest
Inderdaad. Wie is die 3e eigenlijk? He's cute as hellquote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast moeten er ook meer mannelijke eyecandies in de OP komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |