Roni Size is ook weer zo'n artiest die verschillende stijlen doet, maar die Britse dingen als grime / 2step / UK garage zijn wel tof ja. Grime kan ook weer van rustig tot harder, hier een paar voorbeelden:quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wauw, dikke kenner. Kriorio, mi mang, ken jij een beetje nummers als deze? Van die grimey UK shit
.
Is grime/garage/drum 'n bass geloof ik ofzo?
SPOILER: zomaar een voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: toffe beatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: iets rustigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: deze kent iedereen vastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: deze moet iedereen luisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 04-12-2011 21:53:52 ]full stops and exclamation marks![]()
Wiley, Skepta, Ghetts, Giggs, sommige track van Devlin, oude Dizzee shit, etc. Sowieso is die BBK groep wel tof vind ik. Kijk ook eens op dat YouTube channel van timwestwoodtv, moet je wel veel meuk filteren maar daar komt regelmatig ook wel vette freestyle grime etc.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij dit, anders? [Fernandes #30] Ass 'n tittiez![]()
Joe Santagatoquote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie is die 3e eigenlijk? He's cute as hellMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Joe SantagatoMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
Holy fuck a duckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben verliefd
![]()
Doet me weinig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die J. Cole kunnen waarderen?Mijn oude hersenen hebben wat tijd nodig hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij dit, anders? [Fernandes #30] Ass 'n tittiezMhmm, daar maakte je me enthousiast mee op FOK! toen het laatste album uitkwam.quote:SPOILER: MindKillaaaaaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
[..]
Joe SantagatoMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
WauuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een bummer die buik en borst![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Zonde maarja, zou wat zijn he, zo'n gezicht en dan ook nog een geyl lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een bummer die buik en borst![]()
Haha no spang, 2 weten meer dan 1 natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef krioro het volgende:
Mijn oude hersenen hebben wat tijd nodig hoor.. Thanks, ATOMIC_FUUU ook. Wiley, Ghetto, Dizzee, Bizzle, Kano enz. ken ik natuurlijk, de rest zoek ik even op
.
![]()
wacht welke piste heb jij het overquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
morgen gwn weer op de piste om half 8![]()
jouw piste dus watch itquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wacht welke piste heb jij het over![]()
Zou ik beiden keihard doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nigga look like a light skinned version of J-Kwon.
[ afbeelding ]
Ik heb net patatjes gesneden, niets behalve raspatat is beter dan home made patatjes.
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaag![]()
![]()
ik weet oprecht niet wat je bedoelt met dezequote:fatty cheeks!quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou ik beiden keihard doen
Ik heb net patatjes gesneden, niets behalve raspatat is beter dan home made patatjes.
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaag![]()
![]()
wat denkte gequote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik weet niet oprecht wat je bedoelt met deze
g-town ofc![]()
[..]
Me gusta... I'm in love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahahahahaha, lekker zacht en knijpbaarquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat je bedoelt met deze
[..]
fatty cheeks!![]()
Raspatat, ik snap het niet. Nooit gehad ook verder.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou ik beiden keihard doen
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaagfull stops and exclamation marks![]()
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
hoelaat welke spot ik zie je alquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik draag een rode trui en een gele hoed nou pas op ok![]()
Vinny is ook wel een schatje thoquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens![]()
Ja he, maar dan toch wel beterquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens
Zou Vinnie ook wel doen tho![]()
Hehe de eyecandy in de OP zou toch geupdate worden trouwens? Wat is met dat plan gebeurd?
(geen zin om terug te lezen nee)![]()
Eerder man.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
uh rond 10 ben ik daar denk ik, jij?![]()
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe de eyecandy in de OP zou toch geupdate worden trouwens? Wat is met dat plan gebeurd?
(geen zin om terug te lezen nee)![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzo
tsk tsk tsk
Nog steeds verliefd ladies?![]()
![]()
jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
[ afbeelding ]
Nog steeds verliefd ladies?![]()
![]()
![]()
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij dan met je Vasje de hele tijd
creooltje!
Spreek jij eigenlijk Sranan?full stops and exclamation marks![]()
Ikke wel
Echter ik heb echt geen fut om de OP bij te werken (geen zin ook, heb vannacht niet geslapen en de hele dag op pad geweest) dus dat mag de volgende doen![]()
![]()
Nee ik probeer het te lerenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.
Spreek jij eigenlijk Sranan?![]()
![]()
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.Ik weet niet zo goed wat een Brabo accent is maar het zal vast wel vreemd klinken ja. Forceer een surinaams accent dan
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: