Hahahahahahahahaha, lekker zacht en knijpbaarquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat je bedoelt met deze
[..]
fatty cheeks!
Raspatat, ik snap het niet. Nooit gehad ook verder.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou ik beiden keihard doen
Ik heb net patatjes gesneden, niets behalve raspatat is beter dan home made patatjes.
Lekker smikkelen zo, tweede keer patat vandaag
quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Joe SantagatoMaakt ook youtube filmpjes en is helemaal niet bijzonder grappig maar oh so sweet on the eyes
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
hoelaat welke spot ik zie je alquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik draag een rode trui en een gele hoed nou pas op ok
Vinny is ook wel een schatje thoquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens
Ja he, maar dan toch wel beterquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Vinny trouwens
Eerder man.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
uh rond 10 ben ik daar denk ik, jij?
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe de eyecandy in de OP zou toch geupdate worden trouwens? Wat is met dat plan gebeurd?
(geen zin om terug te lezen nee)
quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja duffryder was te druk met gamen met tliciouz en toen was het topic alweer vol dus kon ie niet meer editten ofzo
jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
[ afbeelding ]
Nog steeds verliefd ladies?![]()
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij dan met je Vasje de hele tijd
creooltje!
Nee ik probeer het te lerenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Vaseline_ is te lang om te typen voor een luie Surinamer.
Spreek jij eigenlijk Sranan?
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahhh, ik ook. Met Brabants accent erbij klinkt het alleen niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |