Wel even geswaffeld hoop ik?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel. Ik was baas.
Nee, ik zei dat ik dat niet had en roggelde in haar gezicht en veegde mijn lans af aan haar haar.
Concreter: wat zei ze, 'hoe' bracht ze het? En wat stelde ze voor om te gaan doen? En wat was haar reactie nadat je haar had afgewezen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon continu praten tegen me op Feestboek, indirect gezegd dat ze me leuk vond, gevraagd naar mijn relatiestatus en na dat alles aangestuurd om eens wat te doen.
Ja. Mij een beetje naar Facebook vragen.quote:
Maak een PentHouse, dan keuren loefje en ik het wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Een tijdschrift over mezelf maken. Kutopdracht.
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Ik moest ooit eens iets over mezelf vertellen aan de hand van een nummer uit de Top 40 dat bij je past. Niet zo handig als je geen Top 40 luistertquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.
Lijkt me best moeilijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.
Ze vroeg je hebt een vast een vriendin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Concreter: wat zei ze, 'hoe' bracht ze het? En wat stelde ze voor om te gaan doen? En wat was haar reactie nadat je haar had afgewezen?
Tja, als je iedereen afkeurt op basis van facebook wordt het lastig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Mij een beetje naar Facebook vragen.![]()
Jammer, ze was best aardig.
WTF?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Raar vind ik hem niet eigenlijk, wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
WTF?![]()
Wat is dat voor rare opdracht?
Wat maakte dan dat je het tijdschrift koos?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.
Neuh.quote:
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar vind ik hem niet eigenlijk, wat is er raar aan?
Ik doe in mijn opleiding al teveel met websites, daar zat voor mij geen uitdaging in. Een filmpje trekt me totaal niet, ik heb helemaal niets met filmen of animaties maken. Daarbij kan ik in een tijdschrift veel meer doen, zo wil ik een stripje maken, ik kan er veel foto's in stoppen en het is een leuke oefening met drukwerk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat je het tijdschrift koos?
Komt wel vaker voor helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.
Ach, ik wil eerst wat meer over haar te weten komen. Ik heb iedere keer maar 5 minuten om met haar te praten. Volgende keer dat ik haar zie eens vragen of ze een vriend heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, als je iedereen afkeurt op basis van facebook wordt het lastig tegenwoordig.
Als je d'r nou gewoon toegevoegd had dan wist je dat allemaal al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik wil eerst wat meer over haar te weten komen. Ik heb iedere keer maar 5 minuten om met haar te praten. Volgende keer dat ik haar zie eens vragen of ze een vriend heeft.
Maar dan had ik een Facebook moeten aanmaken. Dat is me teveel werk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je d'r nou gewoon toegevoegd had dan wist je dat allemaal al.
Het gaat er juist om dat je verder kijkt dan dat, ik ga echt geen interviews met mezelf plaatsen en 192 foto's van mezelf en weet ik veel wat allemaal. Het tijdschrift moet mijn visie en mijn stijl uitstralen. Het moet iets over mij vertellen, zonder letterlijk iets over mij te vertellen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.
Kan altijd gezellig zijn toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Oh godzijdank ik hoef morgen niet te helpen met verhuizen.
Maar misschien ga ik toch, thuis zitten is namelijk niet goed voor mijn humeur denk ik.
Helpen verhuizen? Gezellig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan altijd gezellig zijn toch?
Goede post, kudo's.quote:
Je weet wel waarom je het wilde afschaffen en het was niet dat je dat opeens vandaag besloot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:50 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn ex wilde mij vandaag met een kus op mijn mond begroeten ( mocht altijd van mij en ben goed bevriend met hem ), maar ik heb het sinds vandaag afgeschaft. Geen idee waarom, ik vond het gewoon tijd om dat af te schaffen. Was wel een beetje raar, alsof ik een deur in zijn gezicht dicht smeet.
Na een uurtje ergens wat drinken en praten ( het was geen date het was zowel gezellig maar ook zakelijk mbt tot iets waar we beide flinke duiten aan kunnen verdienen ) moest hij er toch over beginnen, dat ik dat zomaar had afgeschaft. Gek eigenlijk hoe zoiets kleins zo een aardverschuiving kan veroorzaken. Gelukkig kennen wij elkaar al langer dan 8 jaar en zijn we wel wat van elkaar gewend.
Ik ben zo ontzettend klaar met verhuizen. De komende 10 jaar zeker niet meer, tenzij het is om samen te wonen ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, over verhuizen gesproken.. Ik moet eerdaags ook weer aan de bak.
Morgen naar de Ikea om m'n nieuwe inboedel te kopen.. :/quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend klaar met verhuizen. De komende 10 jaar zeker niet meer, tenzij het is om samen te wonen ofzo
Goodluck op zaterdagquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen naar de Ikea om m'n nieuwe inboedel te kopen.. :/
ARgh kut, het is zaterdag ja.. Ik zie wel wat ze hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goodluck op zaterdagHeb je wel al online gecheckt of het op voorraad is?
Verslagje, ik ben benieuwd.quote:
Eh, gefeliciteerd? Ik kan het juiste woord niet vindenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Keyos het volgende:
Super xD Hebben het écht gezellig gehad, daar gegeten, naar Rotterdam gereden en de Bios gepakt, dit gaat hem worden !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef Keyos het volgende:
Het klikt dus écht vreselijk goed tussen ons, en we zijn beide precies hetzelfde, heb het met haar er gewoon direct over gehad, en we zijn beide gewoon heel chicken en onervaren met dit soort dingen, dus we gaan binnenkort wat drinken, dit zit goed xD
"Mooi dat het klikt!"quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, gefeliciteerd? Ik kan het juiste woord niet vinden
Eigenlijk heb je gelijk, ik had het gepost en ik dacht toen ook van " ik weet eigenlijk wel waarom" .quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet wel waarom je het wilde afschaffen en het was niet dat je dat opeens vandaag besloot.
Wel goede keus. Voelt het nu nog gek?
Zo'n geval ken ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
We hebben er gewoon beide omheen gedraaid alle tijd xD
Trotsquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
Eigenlijk heb je gelijk, ik had het gepost en ik dacht toen ook van " ik weet eigenlijk wel waarom" .
Hij is gewoon net iets te dichtbij, ook al is het na de break up nooit meer dan die begroetingskus geweest. Maar het is net iets te "speciaal" en ik wil dingen keihard afsluiten. Hij blijft sowieso in mijn leven en mijn toekomstige vriend moet dat gewoon accepteren, ook met het zakelijke in het vooruitzicht. Daar past dat mondgekus ook niet echt bij.
Het voelt nog steeds gek, maar ook wel goed om zo een "grote" verandering aan te brengen. Ik verwachtte ook niks anders dan begrip ( met een klein beetje tegengesputter natuurlijk )
Jeuj, goed nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
We hebben er gewoon beide omheen gedraaid alle tijd xD
Ik ken wel meer dan één gevalquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n geval ken ik.
Twee mensen die continu om elkaar heen draaien en nu samen zijn.
Helaas was ik toen de grote verliezer.
Wow! Wat gaaf, man!quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Keyos het volgende:
Super xD Hebben het écht gezellig gehad, daar gegeten, naar Rotterdam gereden en de Bios gepakt, dit gaat hem worden !
hoe is het met jou en het proces van de ex? of ben je het uit je gedachtes aan het bannen?quote:
Ik niet, maar dit was eigenlijk altijd enorm obvious maar goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan één geval
Maar laat dat de pret voor Keyos niet verpesten. Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk? Dat is me even ontschoten.
Nou, het zag er echt heel onhandig uit, we waren bij haar thuis met haar ouders, dus bij het afscheid nemen zaten we beide van "ja wat doen we", dus gewoon een grote knuffel gegeven, we gaan zeer binnenkort wat drinken, dan zijn we dat huis uit, dan nemen we die stap. We zijn beide zo onzeker als de tering, dus het is allemaal een beetje vreemd xDquote:
Je leest van opwinding gewoon over mijn vraag heenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, het zag er echt heel onhandig uit, we waren bij haar thuis met haar ouders, dus bij het afscheid nemen zaten we beide van "ja wat doen we", dus gewoon een grote knuffel gegeven, we gaan zeer binnenkort wat drinken, dan zijn we dat huis uit, dan nemen we die stap. We zijn beide zo onzeker als de tering, dus het is allemaal een beetje vreemd xD
Ik ben 21, zij is 22. Maar ze heeft in het problemen wel eens wat sociale probleempjes gehad in sommige klassen, dus ze is ook gewoon onhandig in dit soort dingen, tis echt knullig allemaal, maarja... de kop is eraf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan één geval
Maar laat dat de pret voor Keyos niet verpesten. Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk? Dat is me even ontschoten.
En ze is dan nog best onwennig met dit soort dingen? Heeft ze geen vriendinnen die ook zo zijn?quote:
Gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben 21, zij is 22. Maar ze heeft in het problemen wel eens wat sociale probleempjes gehad in sommige klassen, dus ze is ook gewoon onhandig in dit soort dingen, tis echt knullig allemaal, maarja... de kop is eraf.
Wat is er nou eigenlijk met bezin gebeurd, dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
Das toch een mooie week jongens Keyos staat aan het begin van wat moois, benzin heeft een leuke middag gehad met een meisje, ik ben gehosseld.
Keiharde resultaten.
Hij had een vriendschappelijke date.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk met bezin gebeurd, dan?
En ik heb niet zo gek veel resultaten gemerkt, hoor
Ben écht blij xD Heeft zo lang geduurd voordat ik in deze positie ben gekomen met een meid die ik ook écht leuk vind, en dat het dan ook duidelijk van twee kanten is doet mij echt goed. Misschien is het maar goed dat ze zelf ook onzeker is met dit soort dingen, is er in ieder geval een soort van begrip ipv dat je erop afgerekend wordt .quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
Man, je struikelt helemaal over je woorden.
Haha het valt te merkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben écht blij xD Heeft zo lang geduurd voordat ik in deze positie ben gekomen met een meid die ik ook écht leuk vind, en dat het dan ook duidelijk van twee kanten is doet mij echt goed.
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij had een vriendschappelijke date.
Gewoon wat doen met een meisje.quote:
Heeft ze ook meteen gezegd dat het niet romatisch dus dat is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het aan beide kanten maar duidelijk is.. Kan het tenminste nog gezellig worden.
Nee, dat hij gewoon gezellig met iemand afspreektquote:
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, dat hij gewoon gezellig met iemand afspreekt
Wil jij in mijn friendzone hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.
En wie gaf hem dat essentiele zetje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
Oh wat goed van Benzin. Komt hij eindelijk misschien eens af van het beeld dat alle meisjes gemeen zijn.
Toevallig dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.
De friendzone-man himselfquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
En wie gaf hem dat essentiele zetje?
Dank u, dank u.
He pas 1 keer he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De friendzone-man himself![]()
voor jou
Ja hoor, tis wederzijds dus dan kan da wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij in mijn friendzone hangen?
Nou kijk ze had een vriend toen was alles koel en waren we gewoon vrienden.quote:
Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1x gefriendzoned
0x relatie
dan slaat de balans toch door naar friendzone
Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.
Wat kutopmerking echt fuck off man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*
Op ieder potje past een deksel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kutopmerking echt fuck off man.
Nu vraag je om klappen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op ieder potje past een deksel.
Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?
En wat zouden jullie doen/zeggen?
Hij hangt in je friendzone, hard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?
Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar het lijkt mij dat er dan wel iets meer aan de hand is, ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus.
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?quote:
Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
Wel eens meegemaakt. Als ik diegene niet zie zitten dan ben ik er wel eerlijk over in zo een geval, en dan laat ik diegene bepalen hoe nu verder. heb je ruimte nodig? is er niks aan de hand? wil je erover praten? en ik zou dan ook even niet over andere mannen praten tegen die persoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vriendenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
Te herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..
Als je niet over andere mannen/vrouwen kan praten spelen er andere gevoelens mee. Zoals jij al aangeeft bij je ex. Op zo een wordt het lastig om een echte vriendschap met die mensen te onderhouden en zul je ze op een gegeven moment over steeds minder zaken spreken en zakken ze weg naar kennis/vage kennis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.
Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.
Ben ik nu raar?
Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendinquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vrienden
Ik zou het er gewoon niet over hebben denk ik, als diegene dat niet prettig vind.
Ik heb het in mijn eigen geval kunnen accepteren dat ze me nooit aantrekkelijk zal vinden dus er valt mee te leven als het ware.
Neuh vind ik niet raar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.
Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.
Ben ik nu raar?
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendinEn met de ander een paar maanden bevriend, maar heb maanden geleden al duidelijk gemaakt dat het vriendschap was en niks anders.
Hij dacht een backup te hebben voor als het niet werkt met z'n vriendin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.
Dan had hij daar eerlijk over moeten zijn en niet zeggen dat hij bepaalde dingen liever niet hoort. Dan moet hij maar afstand houden, want als ik eindelijk sinds eeuwen weer eens een date heb en daar semi-enthousiast over ben, dan wil ik dat kunnen delen en niet denken: oh, dat kan ik niet tegen hem zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.
Kun je dan echt bevriend blijven? Ik doe mezelf dat echt niet aan. Dat trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik praat heel graag over liefde en verliefdheid en vind het alleen maar tof als een vriend over andere meisjes verteld. Als ik het niet tof vind is het pure jaloezie, dan kan ik wel vrienden met zo iemand zijn, maar dan wil ik dat nog altijd niet horen en blijf ik stiekem toch hopen dat die uiteindelijk voor mij kiest.
Moet je voor kerst iets hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
kan hier beginnen met versieren op face book want het is nog steeds 2 december hier en heb nog wat tijd te scoren
whut?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
kan hier beginnen met versieren op face book want het is nog steeds 2 december hier en heb nog wat tijd te scoren
Zet je FB profiel maar in een linkje, dan check ik 'm wel even.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
Als mijn vriendschap met Faye ooit zo wordt maak ik er een eind aan gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik praat heel graag over liefde en verliefdheid en vind het alleen maar tof als een vriend over andere meisjes verteld. Als ik het niet tof vind is het pure jaloezie, dan kan ik wel vrienden met zo iemand zijn, maar dan wil ik dat nog altijd niet horen en blijf ik stiekem toch hopen dat die uiteindelijk voor mij kiest.
Voor 200 euro wil er vast wel iemand een kerstdiner met je uitzitten, wellicht met happy end!quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
Goed zo, want dat is geen gelijkwaardige vriendschap.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Als mijn vriendschap met Faye ooit zo wordt maak ik er een eind aan gewoon.
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je dan echt bevriend blijven? Ik doe mezelf dat echt niet aan. Dat trek ik gewoon niet.
Ik vraag 150 euro zonder happy endquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor 200 euro wil er vast wel iemand een kerstdiner met je uitzitten, wellicht met happy end!
225 eur met happy end dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag 150 euro zonder happy end
Dat is echt fucked up. Weet hij hoe jij je voelt t.o.v hem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.Of nog erger. Hij zoent wel met me, maar ik weet dat er voor de rest niets achter zit, dan raak ik in een soort dubio.
Nee, alleen op FOK!. Daarbuiten ben ik zacht en warm en knuffeligquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:55 schreef macdutch het volgende:
als de cactus maar niet te stekelig is
Godzijdank is het niet zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed zo, want dat is geen gelijkwaardige vriendschap.
Oh, doe dan maar gratiesh happy end. Scheelt weer 200 eur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
NEE, ik ben geen hoer. Of het is dus gratis happy end of geld en geen happy end
Moet je dat jezelf wel aan doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.Of nog erger. Hij zoent wel met me, maar ik weet dat er voor de rest niets achter zit, dan raak ik in een soort dubio.
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up. Weet hij hoe jij je voelt t.o.v hem?
Dat is pure zelfkwelling.. Neem dan de pijn en breek het af, dan sta je tenminste open voor nieuwe mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.
naja je kan tenminste wel de omgang (en zelfs zoenen) met hem krijgen.
ja rot is dat met kerst hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je voor kerst iets hebben?
Ach dat zoenen is ook niet zoveel waard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.
naja je kan tenminste wel de omgang (en zelfs zoenen) met hem krijgen.
Voorwaarde voor gratis happy end is dat ik je heeeeel leuk vind, maar als dat het geval is wil ik happy, maar geen endquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, doe dan maar gratiesh happy end. Scheelt weer 200 eur.
This hope is a waking dreamquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens opbiechten dan en afhankelijk van het antwoord eieren voor je geld kiezen.quote:
Pff, nu al eisen stellen enzo.. hopeloos.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voorwaarde voor gratis happy end is dat ik je heeeeel leuk vind, maar als dat het geval is wil ik happy, maar geen end
Eigenlijk niet. En dat doe ik dan ook regelmatig weer weken niet, spreek hem weer een keer, word weer enthousiast, denk dat het wel weer kan. Zie hem, voel me intens blij, krijg zo'n lach op m'n gezicht die er niet af gaat. En begin weer overnieuw.quote:
Versier een cactusquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef macdutch het volgende:
de kerstboom versieren moet nog en dan de versierde kerstboom op facebook tonen dar scoort hoog aan
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaardequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, nu al eisen stellen enzo.. hopeloos.
Dat soort 'hints' zijn gruwelijk vervelend. Wees gewoon eerlijk tegen ze en zeg dat het totaal niet helpt als ze dat soort wensen uitspreken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja rot is dat met kerst hoor.
elke kerst alleen met de ouders.
zo met ze 3en aan een tafel een stuk van elkaar af, en altijd een ruime aankondiging van te voren "dat ik wel eens iemand mee mag nemen".
vorig jaar en dit jaar weer, toen ze dachten dat ik vrienden was met iemand, wat helemaal niet zo was. heel ongemakkelijk omdat ik dan vaag moet doen.
en vervolgens weer alleen zit in enschede in huis.
goed dat het jouw dus lukt aangezien je het hebt over "nog even tijd".
Is het gelukt? Nice brahquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef Keyos het volgende:
Wil trouwens wel iedereen bedanken die mij even een tik gaf toen ik weer eens excuses zocht om niet te gaan , dat had ik écht even nodig. Had mijzelf altijd gehaat als deze dag niet zo was gelopen als deze gelopen is.
Wat is er mis met een beetje avontuur enzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaarde
Wie zegt dat het één het andere uitsluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is er mis met een beetje avontuur enzo?
Yep, volgende date gaat dit gesealed wordenquote:
Het is een vicieuze cirkel daar moet je uit breken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. En dat doe ik dan ook regelmatig weer weken niet, spreek hem weer een keer, word weer enthousiast, denk dat het wel weer kan. Zie hem, voel me intens blij, krijg zo'n lach op m'n gezicht die er niet af gaat. En begin weer overnieuw.
Dank je en iedereen maar roepen dat ik maar ja moest zeggen tegen dat meisje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaarde
maar ze brengen het altijd heel stil en open zonder "gemene" ondertoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat soort 'hints' zijn gruwelijk vervelend. Wees gewoon eerlijk tegen ze en zeg dat het totaal niet helpt als ze dat soort wensen uitspreken.
Dit jaar zal ik in m'n eentje bij m'n ouders aan tafel zitten hoor.
Beperkingen staan avontuur in de weg?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het één het andere uitsluit?
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens opbiechten dan en afhankelijk van het antwoord eieren voor je geld kiezen.
Wie zegt dat eisen altijd beperkingen zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkingen staan avontuur in de weg?
Wat een onzin zeg. Je neemt toch niet genoegen met iets wat je niet wil hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
Dank je en iedereen maar roepen dat ik maar ja moest zeggen tegen dat meisje.
Met eisen sluit je bepaalde deuren al voordat je ze binnen bent gegaan. Beperkingen dus?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat eisen altijd beperkingen zijn?
Angst voor afwijzing of wil je hem gewoon niet kwijt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met eisen sluit je bepaalde deuren al voordat je ze binnen bent gegaan. Beperkingen dus?
Zelfs ik doe dat niet, dus dat klopt welquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je neemt toch niet genoegen met iets wat je niet wil hebben?
Dat is het ook, maar dit in stand houden is zo mogelijk nog kutter. Zegt degene die dit zelf al 8 maanden volhoudtquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.
En in dit topic zit maar 1% van de vrijgezellen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef cerror het volgende:
Man, er zijn nog meer single mensen op fok dan ik dacht.
Occupy fok?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En in dit topic zit maar 1% van de vrijgezellen?
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?
Je sluit er in zekere zin bepaalde deuren mee, maar dat zin deuren die je bij voorbaat al nooit open had willen zien gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Angst voor afwijzing of wil je hem gewoon niet kwijt?
Klopt, maar als jij ongelukkig wordt van de hele tijd in bruine ogen kijkt, dan doe je jezelf toch tekort?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?
Als die goede momentjes ervoor zorgen dat je blijft hangen in je hoop om ooit bij hem te komen? Ja, dan moet je ermee stoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?
Ja, wie zegt dat een eis altijd deuren sluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?
Ja nu wordt het te ingewikkeld hoor, kan nog net foutloos typen.. dit soort diepgaande shit wordt te lastig na een paar whiskies.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij ongelukkig wordt van de hele tijd in bruine ogen kijkt, dan doe je jezelf toch tekort?
Het is een quick fix en zal je nooit blijvend gelukkig maken. Als je loslaat is het tijdelijk even echt kut, maar komt er wel weer ruimte voor een nieuw iemand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef cerror het volgende:
Voor de mensen die in de buurt van Breda en/of Hasselt België wonen: op 16 december speel ik in Breda en de 17e in Hasselt. Gewoon komen. Bitpop. <3
Drink die meuk dan ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja nu wordt het te ingewikkeld hoor, kan nog net foutloos typen.. dit soort diepgaande shit wordt te lastig na een paar whiskies.
Godverdomme, m'n toetsenbord doet raar. :Squote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?
Vooral hipstervolk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?
ja het is wel zo dat als je hem uit je leven haalt dat je sneller ineens dat gevoel terugkrijgt bij iemand die misschien wel beschikbaar is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een quick fix en zal je nooit blijvend gelukkig maken. Als je loslaat is het tijdelijk even echt kut, maar komt er wel weer ruimte voor een nieuw iemand.
Ja, best frustrerend dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kan krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:10 schreef cerror het volgende:
Blauwe ogen komen van een recessief gen, dus logisch dat je het wil.
Tenzij je zelf bruine ogen hebt, dan maakt het weinig uit. Als je een kind wilt met blauwe ogen.
Wannebe hipster meld zich.quote:
Eitje van iemand anders lenen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, best frustrerend dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kan krijgen
Dan ben je welkom in de wasserette in Breda op 16 december.quote:
Kan wel als je bruine ogen hebt... moet je alleen ook het recessieve allel hebben.. dus Als 1 van je ouders blauwe ogen heeft dan is het zeker dat jij 1 recessief en 1 dominant allel hebt voor oogkleur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom zoek ik ook een meid met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
het kan wel . als iemand in jouw familie blauwe ogen heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kan wel als je bruine ogen hebt... moet je alleen ook het recessieve allel hebben.. dus Als 1 van je ouders blauwe ogen heeft dan is het zeker dat jij 1 recessief en 1 dominant allel hebt voor oogkleur.
Moet ik zo'n mooi cirkeldiagrammetje tekenen om weer te geven hoe ongelofelijk moeilijk je het nu maakt voor jezelf?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik zoek een chick met rood haar, simpel.
rood haar is ook recessief.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
Meldtquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?
Muteer het gewoon in je dnaquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?
Oeh, rood haar. Goeie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
dat kan natuurlijk ook nog.quote:
waarom negeer je mijn posts?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij wel blauwe ogen? En gaan wij kindjes maken dan?
oh excuus ik ben traagquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, prima.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij wel blauwe ogen? En gaan wij kindjes maken dan?
in de ogen kijken isquote:
Wel met een lief iemand die ook in jouw ogen wil kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in de ogen kijken is.
Het is zo belangrijk. echt jammer dat het niet bij iedereen kan, en ook niet zomaar gebeurd
wauw geil dat jij dates kan krijgen, en ogen mag zien enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Ik heb een keer een meisje gedate die 2 verschillende oogkleuren had. Soort grijs in een oog en bruin in de ander. Uniek. Wel jammer dat het een nutcase was tho
Zit je dan constant te pingpongen tussen de twee ogen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Ik heb een keer een meisje gedate die 2 verschillende oogkleuren had. Soort grijs in een oog en bruin in de ander. Uniek. Wel jammer dat het een nutcase was tho
Er is niet voor niets haarkleuring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet ik zo'n mooi cirkeldiagrammetje tekenen om weer te geven hoe ongelofelijk moeilijk je het nu maakt voor jezelf?
Ik vind rood haar niet abnormaal, ik vind het eigenlijk gewoon een haarkleurquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rood haar is ook recessief.
echt klote dat ik het heb
me ouders opas omas en weet ik het wat zijn wel normaal
Da's nep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is niet voor niets haarkleuring.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvlsb3NQAk1qdw2l3o1_500.pngquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
http://i.imgur.com/RWr54.png
Blauwe ogen
Ik geil ook alleen op dat rood haar uit een potje.quote:
Tof, dat vind ik heel mooi. Ik had ook een keer een jongen in de klas die groene ogen had met serieus " gouden vlekjes" . Ik luisterde gewoon nooit naar wat hij zei, ik staarde alleen maar in die ogen, terwijl ik verder niet verliefd was ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Zo een lekkere volwassen dominante-wolf-gezichtbeharing heb je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvlsb3NQAk1qdw2l3o1_500.png
Blauw, al zie je het niet.
nee bij de man is het abnormaal. ik wil er nieteens op ingaan zowat, of voorbeelden geven.... teveel schaamtequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind rood haar niet abnormaal, ik vind het eigenlijk gewoon een haarkleur
Gast, stel je niet aan. Het is gewoon een haarkleur (en ja, ik heb er ervaring mee).quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee bij de man is het abnormaal. ik wil er nieteens op ingaan zowat, of voorbeelden geven.... teveel schaamte
ik zou mezelf nog wel als voorbeeld kunnen nemen omdat het al bekend is dat ik niet veel irl omgang heb met de vrouw, en al helemaal NIETS met de betrekking op dates of kansen.
Nee hoor, op mijn school lijkt het zelfs een hype. Ik doel meer op dit soort types.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Da's nep.Krijg je zo'n vrouw met een kort pittig kapsel met een donkerrode kleurspoeling..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je hoeft er niet op in te gaan, maar je mag best weten dat er genoeg mensen zijn die rood haar gewoon een haarkleur vinden. Ik zou niet iemand vanwege rood haar afwijzen als ik diegene verder leuk vind. Mijn vriendinnen zouden dat ook niet doen ik ken niemand die dat zou doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee bij de man is het abnormaal. ik wil er nieteens op ingaan zowat, of voorbeelden geven.... teveel schaamte
ik zou mezelf nog wel als voorbeeld kunnen nemen omdat het al bekend is dat ik niet veel irl omgang heb met de vrouw, en al helemaal NIETS met de betrekking op dates of kansen.
Dat dus. M'n ex vond het helemaal geweldig.. schijt aan de vrouwen die het niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan, maar je mag best weten dat er genoeg mensen zijn die rood haar gewoon een haarkleur vinden. Ik zou niet iemand vanwege rood haar afwijzen als ik diegene verder leuk vind. Mijn vriendinnen zouden dat ook niet doen ik ken niemand die dat zou doen.
Dan weet je datje hoeft het er verder niet perse over te hebben als je dat niet wil
haarkleuring werkt niet altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is niet voor niets haarkleuring.
volgensmij zit er wel iets van geverft in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij zou qua uiterlijk mijn perfecte meisje zijn
Wat voor kapsel heb je eigenlijk? ( als je het niet erg vind dat ik het vraag )quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haarkleuring werkt niet altijd.
ik heb van de zomer toen ik voor het laatst bij de kapper was nog met bibberende stem gevraagd of ik er vanaf kon komen.
en toen deden ze moeilijk dat mannenhaar en dan ook nog DONKERrood("echt het ergste van het ergste heb ik) moeilijk te verven is.
ik heb ze nog geprobeert over te halen, door te zeggen dat ik het oke vond als ze er 90% waterstofperoxide ofzo eerst overheen zouden gooien. maar ze wilden het niet.
ik twijfel of ik aan mezelf nog ga werken, en allerlei kapperszaken af totdat er 1 is die er verstand van heeft en het nog eventueel wil proberen.
zelf ook vorig jaar geprobeert te verven trouwens, zonder eerst peroxide erdoor om te bleken maar peroxide en verf tegelijk. Toen werd me haar blauw. toen kon ik ook weer een maand of weet ik het niet naar buiten.
Welke kleur wil je dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haarkleuring werkt niet altijd.
ik heb van de zomer toen ik voor het laatst bij de kapper was nog met bibberende stem gevraagd of ik er vanaf kon komen.
en toen deden ze moeilijk dat mannenhaar en dan ook nog DONKERrood("echt het ergste van het ergste heb ik) moeilijk te verven is.
ik heb ze nog geprobeert over te halen, door te zeggen dat ik het oke vond als ze er 90% waterstofperoxide ofzo eerst overheen zouden gooien. maar ze wilden het niet.
ik twijfel of ik aan mezelf nog ga werken, en allerlei kapperszaken af totdat er 1 is die er verstand van heeft en het nog eventueel wil proberen.
zelf ook vorig jaar geprobeert te verven trouwens, zonder eerst peroxide erdoor om te bleken maar peroxide en verf tegelijk. Toen werd me haar blauw. toen kon ik ook weer een maand of weet ik het niet naar buiten.
Ik vind rood haar wel mooi, maar ik vind het niet mooi dat die mensen vaak ook een in en in bleke huid hebben. Ik hou niet zo van extreem blanke huid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind rood haar niet abnormaal, ik vind het eigenlijk gewoon een haarkleur
Niks moet, alles mag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus ik moet kindjes maken met je terwijl je geen blauwe ogen hebt? Hmm..
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)quote:
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenquote:
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je eigenlijk? ( als je het niet erg vind dat ik het vraag )
Ik vind namelijk dat haren en de kleur ervan ( en dan heb ik het over naturel kleuren zoals zwatr blond bruin en rood ) echt geen bal uitmaken. Het is vaak het kapsel dat wel/niet bij iemand past, en verder gewoon hoe die persoon er bij loopt, praat, lacht en uitstraalt.
daar heeft iedereen trouwens een eigen smaak in, net als dat jij ook sommige soort meisjes leuker vindt dan andere soort meisjes.
Mensen met rood haar worden ook vanzelf grijs toch? Gewoon nog even geduld hebben en dan krijg je ook op een dag je niet opvallende kleur haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kortquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Blauw? Damn. Wel erg anime stylequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
Je zou er trots op moeten zijn.quote:Rood haar is de meest zeldzame haarkleur bij de mens: wereldwijd heeft 1% van de mensen deze kleur.
ja nee ik overdrijf.quote:
En ik maar denken dat blondes more fun haddenquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenIk voorzie een echte match
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
bron?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.
Klopt maar wat ik bedoel is dat welke haar kleur dan ook, gewoon stom is als het toevallig een stom kapsel is dat niet bij diegene past. En dat dus de persoon ( wat jij dus zegt) en hoe diegene zich presenteert een heel verschil maken. Mij maakt een haarkleur echt niet uit, als ik je leuk vind dan vind ik je leuk en denk ik dat ik "in to" blond/bruin/rood/whatever ben. Terwijl de keer erop het weer iets heel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee ik overdrijf.
het was met een enorme blauwe tint/gloed.
niet helemaal diepblauw
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
2 prima mannen met rood haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
oh ik zet me er vaak prima overheen hoor, het moet wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.
ik zou ze niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type valquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik had ook gezegd dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kon krijgen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, al hij maar lang isquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type val
ik lijk niet op hun gast. jij misschien wel(uit dm iets)quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie hier al 2 vrouwen die jouw 'probleem' weerleggen.
Defineer lang.quote:
Zucht, het gaat er ook niet om dat je op hun moet lijken. Het gaat erom dat rood haar hebben totaal geen probleem hoeft te zijn. Zo lang JIJ er maar geen probleem mee hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lijk niet op hun gast. jij misschien wel(uit dm iets)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Defineer lang.
Zelfs hele donkere ogen, hoewel ergens immer een beetje creepy, kunnen er mee door:
[ afbeelding ]
ik lijk niet op hunquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zucht, het gaat er ook niet om dat je op hun moet lijken. Het gaat erom dat rood haar hebben totaal geen probleem hoeft te zijn. Zo lang JIJ er maar geen probleem mee hebt.
dat zou ze niet over die 2 kerels hebben kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mylifeisgrey belt op. Hij is onderweg! Iedereen is helemaal verbaasd, haha. Op een zeer positieve manier. Meteen respect alom, er valt zelfs een opmerking dat het net is of Sinterklaas komt. Gewoon omdat niemand het verwacht. Maar hij doet het toch maar even! Ontzettend tof. Grote Smurf hangt intussen met hem aan de telefoon om uit te leggen waar hij heen moet, met behulp van de enorme Falk kaart van Utrecht die Deelnemer had meegenomen, waarvoor dank. Als hij uiteindelijk aan komt wandelen verbaas ik me wederom over hoe verkeerd je iemand in kunt schatten op basis van tekst. Deze jongeman is hooguit wat bleek omdat 'ie haast niet buiten komt, maar verder hartstikke normaal, eerder good looking zelfs. Zelfs qua kleding helemaal niets mis, gewoon een leuke gast om te zien. De onzekerheid straalt er wel een beetje vanaf, is ook niet gek want we zijn stuk voor stuk op gaan staan om hem beter te kunnen zien aanlopen. Wat een helse aankomst voor dat geweest zijn voor hem! Maar hij liep gewoon door en na het ongemakkelijke moment van "Nah, hier ben ik dan" is hij degene die het staren doorbreekt en iedereen netjes een hand geeft (!), waarna we weer gaan zitten en het gesprek verder gaat.
1.85<quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:51 schreef VacaLoca het volgende:
Defineer lang.
Zelfs hele donkere ogen, hoewel ergens immer een beetje creepy, kunnen er mee door:
[ afbeelding ]
> bedoel je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1.85<
Ik hou niet van hele donkere ogen, dan kan ik moeilijk peilen hoe iemand zich voelt.
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lijk niet op hun
ik moest even zoeken
[..]
dat zou je niet over die 2 kerels hebben kunnen zeggen.
Ohneee, een hele cm te kortquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef VacaLoca het volgende:
> bedoel je?
Val ik er met 1.84 buiten, jammer bammer.
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) zou de vrouw niet op die manier omschrijven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?
Ik ook niet. Ga gewoon eens naar buiten als de zon schijntquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?
En jij bent zwak en slap en een watje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) maar die zou de vrouw niet zo omschrijven.
de man uit de pic zou meer omschreven worden als ruig en sterk.
Ogen zijn de spiegel van de zielquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef Sinji het volgende:
zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:[/b]
Ha! Jij kijkt ook naar de pupillen om anderen te peilen he? Snoodaard!
Yep, tis niet anders. Een grens is een grens. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohneee, een hele cm te kortdaar gaat mijn droom.
Waarheid. Wat zijn jouw eisen en afknappers, misschien kan ik jou ook geruststellen dan. Wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Yep, tis niet anders. Een grens is een grens. Doe je niks aan.
Ja dat komt omdat die gasten x keer per week in de sportschool zitten en buiten sporten. Als jij daar buffed up en met een bruin besproet hoofd aan had komen lopen hadden ze je ook niet omschreven als 'onzeker en bleekjes'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) maar die zou de vrouw niet zo omschrijven.
de man uit de pic zou meer omschreven worden als ruig en sterk.
Ik ook, ik word zowaar nieuwsgierig naar zijn uiterlijk na het lezen van die post.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:04 schreef Moonwalk het volgende:
ik haalde er toch meer uit dat MLIG gewoon een leuke jongen is die zich leuk kleedt en in het echt veel minder verlegen over komt dan zijn post doen vermoeden. Maar dat is wat ik er uit lees.
Er staat 1 minpuntje in en die grijpt hij aan om zichzelf helemaal de grond in te boren. De 5+ complimenten die erin staan tellen blijkbaar niet mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:04 schreef Moonwalk het volgende:
ik haalde er toch meer uit dat MLIG gewoon een leuke jongen is die zich leuk kleedt en in het echt veel minder verlegen over komt dan zijn post doen vermoeden. Maar dat is wat ik er uit lees.
Leeftijd <28,1quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarheid. Wat zijn jouw eisen en afknappers, misschien kan ik jou ook geruststellen dan. Wel zo eerlijk
Leeftijd: ouder dan 28,1quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Leeftijd <28,1
BMI <23.9
Lengte haar > 31.2cm
Navel-lengte ratio: <1.62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |