Ja, best frustrerend dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kan krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:10 schreef cerror het volgende:
Blauwe ogen komen van een recessief gen, dus logisch dat je het wil.
Tenzij je zelf bruine ogen hebt, dan maakt het weinig uit. Als je een kind wilt met blauwe ogen.
Wannebe hipster meld zich.quote:
Eitje van iemand anders lenen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, best frustrerend dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kan krijgen
Dan ben je welkom in de wasserette in Breda op 16 december.quote:
Kan wel als je bruine ogen hebt... moet je alleen ook het recessieve allel hebben.. dus Als 1 van je ouders blauwe ogen heeft dan is het zeker dat jij 1 recessief en 1 dominant allel hebt voor oogkleur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom zoek ik ook een meid met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
het kan wel . als iemand in jouw familie blauwe ogen heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kan wel als je bruine ogen hebt... moet je alleen ook het recessieve allel hebben.. dus Als 1 van je ouders blauwe ogen heeft dan is het zeker dat jij 1 recessief en 1 dominant allel hebt voor oogkleur.
Moet ik zo'n mooi cirkeldiagrammetje tekenen om weer te geven hoe ongelofelijk moeilijk je het nu maakt voor jezelf?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik zoek een chick met rood haar, simpel.
rood haar is ook recessief.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
Meldtquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?
Muteer het gewoon in je dnaquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen recessief allel helaas. Zijn vast ook mannen die kinderen met bruin/groene ogen willen toch?
Oeh, rood haar. Goeie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
dat kan natuurlijk ook nog.quote:
waarom negeer je mijn posts?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij wel blauwe ogen? En gaan wij kindjes maken dan?
oh excuus ik ben traagquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, prima.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij wel blauwe ogen? En gaan wij kindjes maken dan?
in de ogen kijken isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |