Angst voor afwijzing of wil je hem gewoon niet kwijt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met eisen sluit je bepaalde deuren al voordat je ze binnen bent gegaan. Beperkingen dus?
Zelfs ik doe dat niet, dus dat klopt welquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je neemt toch niet genoegen met iets wat je niet wil hebben?
Dat is het ook, maar dit in stand houden is zo mogelijk nog kutter. Zegt degene die dit zelf al 8 maanden volhoudtquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.
En in dit topic zit maar 1% van de vrijgezellen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef cerror het volgende:
Man, er zijn nog meer single mensen op fok dan ik dacht.
Occupy fok?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En in dit topic zit maar 1% van de vrijgezellen?
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?
Je sluit er in zekere zin bepaalde deuren mee, maar dat zin deuren die je bij voorbaat al nooit open had willen zien gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, drogredenatie, wie zegt dat je met eisen bepaalde deuren sluit?
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Angst voor afwijzing of wil je hem gewoon niet kwijt?
Klopt, maar als jij ongelukkig wordt van de hele tijd in bruine ogen kijkt, dan doe je jezelf toch tekort?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?
Als die goede momentjes ervoor zorgen dat je blijft hangen in je hoop om ooit bij hem te komen? Ja, dan moet je ermee stoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?
Ja, wie zegt dat een eis altijd deuren sluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als jij eist dat iemand blauwe ogen heeft dan sluit je toch alle mogelijkheden met een andere kleur ogen uit?
Ja nu wordt het te ingewikkeld hoor, kan nog net foutloos typen.. dit soort diepgaande shit wordt te lastig na een paar whiskies.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij ongelukkig wordt van de hele tijd in bruine ogen kijkt, dan doe je jezelf toch tekort?
Het is een quick fix en zal je nooit blijvend gelukkig maken. Als je loslaat is het tijdelijk even echt kut, maar komt er wel weer ruimte voor een nieuw iemand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blij met elk momentje dat ik met hem heb. Een relatie zit er sowieso niet in, moet ik dan die goede momentjes stoppen alleen omdat ik blijf hopen?
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:07 schreef cerror het volgende:
Voor de mensen die in de buurt van Breda en/of Hasselt België wonen: op 16 december speel ik in Breda en de 17e in Hasselt. Gewoon komen. Bitpop. <3
Drink die meuk dan ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja nu wordt het te ingewikkeld hoor, kan nog net foutloos typen.. dit soort diepgaande shit wordt te lastig na een paar whiskies.
Godverdomme, m'n toetsenbord doet raar. :Squote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?
Vooral hipstervolk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naast dat ik dan hoe dan ook niet kan is daar volgens mij weinig kans op vrouwelijk schoon, niet?
ja het is wel zo dat als je hem uit je leven haalt dat je sneller ineens dat gevoel terugkrijgt bij iemand die misschien wel beschikbaar is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een quick fix en zal je nooit blijvend gelukkig maken. Als je loslaat is het tijdelijk even echt kut, maar komt er wel weer ruimte voor een nieuw iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |