Kun je dan echt bevriend blijven? Ik doe mezelf dat echt niet aan. Dat trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik praat heel graag over liefde en verliefdheid en vind het alleen maar tof als een vriend over andere meisjes verteld. Als ik het niet tof vind is het pure jaloezie, dan kan ik wel vrienden met zo iemand zijn, maar dan wil ik dat nog altijd niet horen en blijf ik stiekem toch hopen dat die uiteindelijk voor mij kiest.
Moet je voor kerst iets hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
kan hier beginnen met versieren op face book want het is nog steeds 2 december hier en heb nog wat tijd te scoren
whut?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
kan hier beginnen met versieren op face book want het is nog steeds 2 december hier en heb nog wat tijd te scoren
Zet je FB profiel maar in een linkje, dan check ik 'm wel even.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
Als mijn vriendschap met Faye ooit zo wordt maak ik er een eind aan gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik praat heel graag over liefde en verliefdheid en vind het alleen maar tof als een vriend over andere meisjes verteld. Als ik het niet tof vind is het pure jaloezie, dan kan ik wel vrienden met zo iemand zijn, maar dan wil ik dat nog altijd niet horen en blijf ik stiekem toch hopen dat die uiteindelijk voor mij kiest.
Voor 200 euro wil er vast wel iemand een kerstdiner met je uitzitten, wellicht met happy end!quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef macdutch het volgende:
Goed zo, want dat is geen gelijkwaardige vriendschap.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Als mijn vriendschap met Faye ooit zo wordt maak ik er een eind aan gewoon.
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je dan echt bevriend blijven? Ik doe mezelf dat echt niet aan. Dat trek ik gewoon niet.
Ik vraag 150 euro zonder happy endquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor 200 euro wil er vast wel iemand een kerstdiner met je uitzitten, wellicht met happy end!
225 eur met happy end dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag 150 euro zonder happy end
Dat is echt fucked up. Weet hij hoe jij je voelt t.o.v hem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.Of nog erger. Hij zoent wel met me, maar ik weet dat er voor de rest niets achter zit, dan raak ik in een soort dubio.
Nee, alleen op FOK!. Daarbuiten ben ik zacht en warm en knuffeligquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:55 schreef macdutch het volgende:
als de cactus maar niet te stekelig is
Godzijdank is het niet zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed zo, want dat is geen gelijkwaardige vriendschap.
Oh, doe dan maar gratiesh happy end. Scheelt weer 200 eur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
NEE, ik ben geen hoer. Of het is dus gratis happy end of geld en geen happy end
Moet je dat jezelf wel aan doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik elke keer als ik hem gezien heb de dagen ervoor enorm enthousiast ben en als ik dan onderweg naar huis ben met een gebroken hartje met waterige oogjes in de trein zit omdat die nogsteeds niet omgeslagen is.Of nog erger. Hij zoent wel met me, maar ik weet dat er voor de rest niets achter zit, dan raak ik in een soort dubio.
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up. Weet hij hoe jij je voelt t.o.v hem?
Dat is pure zelfkwelling.. Neem dan de pijn en breek het af, dan sta je tenminste open voor nieuwe mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.
naja je kan tenminste wel de omgang (en zelfs zoenen) met hem krijgen.
ja rot is dat met kerst hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je voor kerst iets hebben?
Ach dat zoenen is ook niet zoveel waard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
klote is het als jezelf degeen bent die meer wilt.
naja je kan tenminste wel de omgang (en zelfs zoenen) met hem krijgen.
Voorwaarde voor gratis happy end is dat ik je heeeeel leuk vind, maar als dat het geval is wil ik happy, maar geen endquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, doe dan maar gratiesh happy end. Scheelt weer 200 eur.
This hope is a waking dreamquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |