Nou kijk ze had een vriend toen was alles koel en waren we gewoon vrienden.quote:
Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1x gefriendzoned
0x relatie
dan slaat de balans toch door naar friendzone
Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.
Wat kutopmerking echt fuck off man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*
Op ieder potje past een deksel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kutopmerking echt fuck off man.
Nu vraag je om klappen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op ieder potje past een deksel.
Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?
En wat zouden jullie doen/zeggen?
Hij hangt in je friendzone, hard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?
Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar het lijkt mij dat er dan wel iets meer aan de hand is, ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus.
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?quote:
Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
Wel eens meegemaakt. Als ik diegene niet zie zitten dan ben ik er wel eerlijk over in zo een geval, en dan laat ik diegene bepalen hoe nu verder. heb je ruimte nodig? is er niks aan de hand? wil je erover praten? en ik zou dan ook even niet over andere mannen praten tegen die persoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vriendenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
Te herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..
Als je niet over andere mannen/vrouwen kan praten spelen er andere gevoelens mee. Zoals jij al aangeeft bij je ex. Op zo een wordt het lastig om een echte vriendschap met die mensen te onderhouden en zul je ze op een gegeven moment over steeds minder zaken spreken en zakken ze weg naar kennis/vage kennis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.
Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.
Ben ik nu raar?
Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendinquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vrienden
Ik zou het er gewoon niet over hebben denk ik, als diegene dat niet prettig vind.
Ik heb het in mijn eigen geval kunnen accepteren dat ze me nooit aantrekkelijk zal vinden dus er valt mee te leven als het ware.
Neuh vind ik niet raar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.
Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.
Ben ik nu raar?
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendinEn met de ander een paar maanden bevriend, maar heb maanden geleden al duidelijk gemaakt dat het vriendschap was en niks anders.
Hij dacht een backup te hebben voor als het niet werkt met z'n vriendin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.
Dan had hij daar eerlijk over moeten zijn en niet zeggen dat hij bepaalde dingen liever niet hoort. Dan moet hij maar afstand houden, want als ik eindelijk sinds eeuwen weer eens een date heb en daar semi-enthousiast over ben, dan wil ik dat kunnen delen en niet denken: oh, dat kan ik niet tegen hem zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |