abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:39:21 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124433
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Schop onder je kont nodig? :P
Nou kijk ze had een vriend toen was alles koel en waren we gewoon vrienden.
Toen werd ze single en ging er in ieder geval bij mij een hoop fout. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:39:55 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124442
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

1x gefriendzoned
0x relatie

dan slaat de balans toch door naar friendzone :D
Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.
C'est la vie
pi_105124448
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben pas 17 /care voor de statestieken.
Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:41:07 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jouw tijd komt nog wel. *valt in herhaling*
Wat kutopmerking echt fuck off man.

_O-
C'est la vie
pi_105124473
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat kutopmerking echt fuck off man.

_O-
Op ieder potje past een deksel.
pi_105124475
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?

En wat zouden jullie doen/zeggen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:42:24 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124482
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Op ieder potje past een deksel.
Nu vraag je om klappen.
C'est la vie
pi_105124495
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag eigenlijk. Stel je zegt een vriendschap te hebben met iemand van het andere geslacht. Maar die ander geeft opeens aan het niet leuk te vinden over andere mannen/vrouwen te horen. Ben je dan wel vrienden of is dat gewoon een dikke vette nep vriendschap?

Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus. :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:43:20 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124499
quote:

Hij hangt in je friendzone, hard.
C'est la vie
pi_105124501
quote:

Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar het lijkt mij dat er dan wel iets meer aan de hand is, ja.
pi_105124512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:43 schreef ElDinosaur het volgende:

Geen echte vriendschap. Na zo'n reactie blijken er toch andere gevoelens mee te spelen dan alleen vriendschap.. Gevalletje friendzone dus. :P
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:43 schreef heloef het volgende:

Hij hangt in je friendzone, hard.
Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
pi_105124526
Denk er niet zo diep over na...
Boeie dat iemand niet leuk vind dat jij over andere chicks praat... Kan toch dat er een andere drijfsveer is... gewoon lekker doorgaan met wat je fijn vindt.
Rustig aan.
pi_105124528
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Maar je hebt nooit de indruk gegeven dat het meer was dan vriendschap. Zou je niet meer over andere dates praten of hoe zien jullie die vriendschap dan nog?
Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:45:40 #114
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105124532
quote:

Wel eens meegemaakt. Als ik diegene niet zie zitten dan ben ik er wel eerlijk over in zo een geval, en dan laat ik diegene bepalen hoe nu verder. heb je ruimte nodig? is er niks aan de hand? wil je erover praten? en ik zou dan ook even niet over andere mannen praten tegen die persoon.

Ik geef iemand dan wel even de tijd om weer "normaal" te kunnen doen. Maar niet meer met iemand om willen gaan omdat diegene jou stiekem al die tijd zag zitten, dat doe ik niet :)
Maar eigenlijk behandel ik zo iemand gewoon zoals ik zelf in zo een geval behandeld zou willen worden.

Tenzij het gewoon echt een never ending story gaat worden en diegene vervelende en pushende trekjes gaat vertonen. dan wordt het een ander verhaal :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:47:09 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124550
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vrienden

Ik zou het er gewoon niet over hebben denk ik, als diegene dat niet prettig vind.
Ik heb het in mijn eigen geval kunnen accepteren dat ze me nooit aantrekkelijk zal vinden dus er valt mee te leven als het ware.
C'est la vie
pi_105124555
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.

Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.

Ben ik nu raar? :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:47:43 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124560
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jij kan misschien nooit de indruk hebben gegeven dat het meer was, maar de andere partij kan dat wel zo hebben opgevangen. Een beetje aandacht is voor een hoop mensen al een soort liefdesverklaring/huwelijksaanzoek..
Te herkenbaar. :')
C'est la vie
pi_105124572
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had 2 gevallen in 1 week en heb ze per direct gedegradeerd tot kennissen ofzo, want ik vind dat je met vrienden geen taboe onderwerpen moet hebben. Ik wil over alles en iedereen kunnen praten, anders noem ik het geen vriendschap.

Niet voor niks dat ik geen vriendschappelijk contact met mijn ex hoef, want ik wil ook niks horen over andere vrouwen.

Als je niet over andere mannen/vrouwen kan praten spelen er andere gevoelens mee. Zoals jij al aangeeft bij je ex. Op zo een wordt het lastig om een echte vriendschap met die mensen te onderhouden en zul je ze op een gegeven moment over steeds minder zaken spreken en zakken ze weg naar kennis/vage kennis.
pi_105124575
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:

Een vraag: hoe lang ben je als single en hoe lang zijn jullie vrienden

Ik zou het er gewoon niet over hebben denk ik, als diegene dat niet prettig vind.
Ik heb het in mijn eigen geval kunnen accepteren dat ze me nooit aantrekkelijk zal vinden dus er valt mee te leven als het ware.
Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendin :') En met de ander een paar maanden bevriend, maar heb maanden geleden al duidelijk gemaakt dat het vriendschap was en niks anders.
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:49:10 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124577
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:

Neuh vind ik niet raar.
C'est la vie
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:50:02 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105124587
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Al lang single, met de één al 2 jaar bevriend en die heeft gewoon een vriendin :') En met de ander een paar maanden bevriend, maar heb maanden geleden al duidelijk gemaakt dat het vriendschap was en niks anders.
Okido, ja dan zal hij je wel leuk vinden denk.
C'est la vie
pi_105124604
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij dacht een backup te hebben voor als het niet werkt met z'n vriendin. :P
pi_105124606
Ik praat heel graag over liefde en verliefdheid en vind het alleen maar tof als een vriend over andere meisjes verteld. Als ik het niet tof vind is het pure jaloezie, dan kan ik wel vrienden met zo iemand zijn, maar dan wil ik dat nog altijd niet horen en blijf ik stiekem toch hopen dat die uiteindelijk voor mij kiest. :')
pi_105124610
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:

Dan had hij daar eerlijk over moeten zijn en niet zeggen dat hij bepaalde dingen liever niet hoort. Dan moet hij maar afstand houden, want als ik eindelijk sinds eeuwen weer eens een date heb en daar semi-enthousiast over ben, dan wil ik dat kunnen delen en niet denken: oh, dat kan ik niet tegen hem zeggen :')
pi_105124618
kan hier beginnen met versieren op face book want het is nog steeds 2 december hier en heb nog wat tijd te scoren >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')