Eh, gefeliciteerd? Ik kan het juiste woord niet vindenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Keyos het volgende:
Super xD Hebben het écht gezellig gehad, daar gegeten, naar Rotterdam gereden en de Bios gepakt, dit gaat hem worden !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef Keyos het volgende:
Het klikt dus écht vreselijk goed tussen ons, en we zijn beide precies hetzelfde, heb het met haar er gewoon direct over gehad, en we zijn beide gewoon heel chicken en onervaren met dit soort dingen, dus we gaan binnenkort wat drinken, dit zit goed xD
"Mooi dat het klikt!"quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, gefeliciteerd? Ik kan het juiste woord niet vinden
Eigenlijk heb je gelijk, ik had het gepost en ik dacht toen ook van " ik weet eigenlijk wel waarom" .quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet wel waarom je het wilde afschaffen en het was niet dat je dat opeens vandaag besloot.
Wel goede keus. Voelt het nu nog gek?
Zo'n geval ken ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
We hebben er gewoon beide omheen gedraaid alle tijd xD
Trotsquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
Eigenlijk heb je gelijk, ik had het gepost en ik dacht toen ook van " ik weet eigenlijk wel waarom" .
Hij is gewoon net iets te dichtbij, ook al is het na de break up nooit meer dan die begroetingskus geweest. Maar het is net iets te "speciaal" en ik wil dingen keihard afsluiten. Hij blijft sowieso in mijn leven en mijn toekomstige vriend moet dat gewoon accepteren, ook met het zakelijke in het vooruitzicht. Daar past dat mondgekus ook niet echt bij.
Het voelt nog steeds gek, maar ook wel goed om zo een "grote" verandering aan te brengen. Ik verwachtte ook niks anders dan begrip ( met een klein beetje tegengesputter natuurlijk )
Jeuj, goed nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
We hebben er gewoon beide omheen gedraaid alle tijd xD
Ik ken wel meer dan één gevalquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n geval ken ik.
Twee mensen die continu om elkaar heen draaien en nu samen zijn.
Helaas was ik toen de grote verliezer.
Wow! Wat gaaf, man!quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:02 schreef Keyos het volgende:
Super xD Hebben het écht gezellig gehad, daar gegeten, naar Rotterdam gereden en de Bios gepakt, dit gaat hem worden !
hoe is het met jou en het proces van de ex? of ben je het uit je gedachtes aan het bannen?quote:
Ik niet, maar dit was eigenlijk altijd enorm obvious maar goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan één geval
Maar laat dat de pret voor Keyos niet verpesten. Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk? Dat is me even ontschoten.
Nou, het zag er echt heel onhandig uit, we waren bij haar thuis met haar ouders, dus bij het afscheid nemen zaten we beide van "ja wat doen we", dus gewoon een grote knuffel gegeven, we gaan zeer binnenkort wat drinken, dan zijn we dat huis uit, dan nemen we die stap. We zijn beide zo onzeker als de tering, dus het is allemaal een beetje vreemd xDquote:
Je leest van opwinding gewoon over mijn vraag heenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, het zag er echt heel onhandig uit, we waren bij haar thuis met haar ouders, dus bij het afscheid nemen zaten we beide van "ja wat doen we", dus gewoon een grote knuffel gegeven, we gaan zeer binnenkort wat drinken, dan zijn we dat huis uit, dan nemen we die stap. We zijn beide zo onzeker als de tering, dus het is allemaal een beetje vreemd xD
Ik ben 21, zij is 22. Maar ze heeft in het problemen wel eens wat sociale probleempjes gehad in sommige klassen, dus ze is ook gewoon onhandig in dit soort dingen, tis echt knullig allemaal, maarja... de kop is eraf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan één geval
Maar laat dat de pret voor Keyos niet verpesten. Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk? Dat is me even ontschoten.
En ze is dan nog best onwennig met dit soort dingen? Heeft ze geen vriendinnen die ook zo zijn?quote:
Gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben 21, zij is 22. Maar ze heeft in het problemen wel eens wat sociale probleempjes gehad in sommige klassen, dus ze is ook gewoon onhandig in dit soort dingen, tis echt knullig allemaal, maarja... de kop is eraf.
Wat is er nou eigenlijk met bezin gebeurd, dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
Das toch een mooie week jongens Keyos staat aan het begin van wat moois, benzin heeft een leuke middag gehad met een meisje, ik ben gehosseld.
Keiharde resultaten.
Hij had een vriendschappelijke date.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk met bezin gebeurd, dan?
En ik heb niet zo gek veel resultaten gemerkt, hoor
Ben écht blij xD Heeft zo lang geduurd voordat ik in deze positie ben gekomen met een meid die ik ook écht leuk vind, en dat het dan ook duidelijk van twee kanten is doet mij echt goed. Misschien is het maar goed dat ze zelf ook onzeker is met dit soort dingen, is er in ieder geval een soort van begrip ipv dat je erop afgerekend wordt .quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
Man, je struikelt helemaal over je woorden.
Haha het valt te merkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben écht blij xD Heeft zo lang geduurd voordat ik in deze positie ben gekomen met een meid die ik ook écht leuk vind, en dat het dan ook duidelijk van twee kanten is doet mij echt goed.
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij had een vriendschappelijke date.
Gewoon wat doen met een meisje.quote:
Heeft ze ook meteen gezegd dat het niet romatisch dus dat is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het aan beide kanten maar duidelijk is.. Kan het tenminste nog gezellig worden.
Nee, dat hij gewoon gezellig met iemand afspreektquote:
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, dat hij gewoon gezellig met iemand afspreekt
Wil jij in mijn friendzone hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.
En wie gaf hem dat essentiele zetje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
Oh wat goed van Benzin. Komt hij eindelijk misschien eens af van het beeld dat alle meisjes gemeen zijn.
Toevallig dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks mis mee, als er maar niet 1 kant wanhopig in de friendzone blijft hangen.
De friendzone-man himselfquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
En wie gaf hem dat essentiele zetje?
Dank u, dank u.
He pas 1 keer he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De friendzone-man himself![]()
voor jou
Ja hoor, tis wederzijds dus dan kan da wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij in mijn friendzone hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |