Misschien toch maar eens opbiechten dan en afhankelijk van het antwoord eieren voor je geld kiezen.quote:
Pff, nu al eisen stellen enzo.. hopeloos.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voorwaarde voor gratis happy end is dat ik je heeeeel leuk vind, maar als dat het geval is wil ik happy, maar geen end
Eigenlijk niet. En dat doe ik dan ook regelmatig weer weken niet, spreek hem weer een keer, word weer enthousiast, denk dat het wel weer kan. Zie hem, voel me intens blij, krijg zo'n lach op m'n gezicht die er niet af gaat. En begin weer overnieuw.quote:
Versier een cactusquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef macdutch het volgende:
de kerstboom versieren moet nog en dan de versierde kerstboom op facebook tonen dar scoort hoog aan
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaardequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, nu al eisen stellen enzo.. hopeloos.
Dat soort 'hints' zijn gruwelijk vervelend. Wees gewoon eerlijk tegen ze en zeg dat het totaal niet helpt als ze dat soort wensen uitspreken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja rot is dat met kerst hoor.
elke kerst alleen met de ouders.
zo met ze 3en aan een tafel een stuk van elkaar af, en altijd een ruime aankondiging van te voren "dat ik wel eens iemand mee mag nemen".
vorig jaar en dit jaar weer, toen ze dachten dat ik vrienden was met iemand, wat helemaal niet zo was. heel ongemakkelijk omdat ik dan vaag moet doen.
en vervolgens weer alleen zit in enschede in huis.
goed dat het jouw dus lukt aangezien je het hebt over "nog even tijd".
Is het gelukt? Nice brahquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef Keyos het volgende:
Wil trouwens wel iedereen bedanken die mij even een tik gaf toen ik weer eens excuses zocht om niet te gaan , dat had ik écht even nodig. Had mijzelf altijd gehaat als deze dag niet zo was gelopen als deze gelopen is.
Wat is er mis met een beetje avontuur enzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaarde
Wie zegt dat het één het andere uitsluit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is er mis met een beetje avontuur enzo?
Yep, volgende date gaat dit gesealed wordenquote:
Het is een vicieuze cirkel daar moet je uit breken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. En dat doe ik dan ook regelmatig weer weken niet, spreek hem weer een keer, word weer enthousiast, denk dat het wel weer kan. Zie hem, voel me intens blij, krijg zo'n lach op m'n gezicht die er niet af gaat. En begin weer overnieuw.
Dank je en iedereen maar roepen dat ik maar ja moest zeggen tegen dat meisje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je geen eisen stelt heb je ook geen eigenwaarde
maar ze brengen het altijd heel stil en open zonder "gemene" ondertoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat soort 'hints' zijn gruwelijk vervelend. Wees gewoon eerlijk tegen ze en zeg dat het totaal niet helpt als ze dat soort wensen uitspreken.
Dit jaar zal ik in m'n eentje bij m'n ouders aan tafel zitten hoor.
Beperkingen staan avontuur in de weg?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het één het andere uitsluit?
Ik weet het antwoord al en vind dat definitieve zo kut.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens opbiechten dan en afhankelijk van het antwoord eieren voor je geld kiezen.
Wie zegt dat eisen altijd beperkingen zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkingen staan avontuur in de weg?
Wat een onzin zeg. Je neemt toch niet genoegen met iets wat je niet wil hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
Dank je en iedereen maar roepen dat ik maar ja moest zeggen tegen dat meisje.
Met eisen sluit je bepaalde deuren al voordat je ze binnen bent gegaan. Beperkingen dus?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat eisen altijd beperkingen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |