Ik vind rood haar wel mooi, maar ik vind het niet mooi dat die mensen vaak ook een in en in bleke huid hebben. Ik hou niet zo van extreem blanke huid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind rood haar niet abnormaal, ik vind het eigenlijk gewoon een haarkleur
Niks moet, alles mag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus ik moet kindjes maken met je terwijl je geen blauwe ogen hebt? Hmm..
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)quote:
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenquote:
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je eigenlijk? ( als je het niet erg vind dat ik het vraag )
Ik vind namelijk dat haren en de kleur ervan ( en dan heb ik het over naturel kleuren zoals zwatr blond bruin en rood ) echt geen bal uitmaken. Het is vaak het kapsel dat wel/niet bij iemand past, en verder gewoon hoe die persoon er bij loopt, praat, lacht en uitstraalt.
daar heeft iedereen trouwens een eigen smaak in, net als dat jij ook sommige soort meisjes leuker vindt dan andere soort meisjes.
Mensen met rood haar worden ook vanzelf grijs toch? Gewoon nog even geduld hebben en dan krijg je ook op een dag je niet opvallende kleur haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kortquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Blauw? Damn. Wel erg anime stylequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
Je zou er trots op moeten zijn.quote:Rood haar is de meest zeldzame haarkleur bij de mens: wereldwijd heeft 1% van de mensen deze kleur.
ja nee ik overdrijf.quote:
En ik maar denken dat blondes more fun haddenquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenIk voorzie een echte match
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
bron?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.
Klopt maar wat ik bedoel is dat welke haar kleur dan ook, gewoon stom is als het toevallig een stom kapsel is dat niet bij diegene past. En dat dus de persoon ( wat jij dus zegt) en hoe diegene zich presenteert een heel verschil maken. Mij maakt een haarkleur echt niet uit, als ik je leuk vind dan vind ik je leuk en denk ik dat ik "in to" blond/bruin/rood/whatever ben. Terwijl de keer erop het weer iets heel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee ik overdrijf.
het was met een enorme blauwe tint/gloed.
niet helemaal diepblauw
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
2 prima mannen met rood haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
oh ik zet me er vaak prima overheen hoor, het moet wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.
ik zou ze niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type valquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik had ook gezegd dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kon krijgen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, al hij maar lang isquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type val
ik lijk niet op hun gast. jij misschien wel(uit dm iets)quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie hier al 2 vrouwen die jouw 'probleem' weerleggen.
Defineer lang.quote:
Zucht, het gaat er ook niet om dat je op hun moet lijken. Het gaat erom dat rood haar hebben totaal geen probleem hoeft te zijn. Zo lang JIJ er maar geen probleem mee hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lijk niet op hun gast. jij misschien wel(uit dm iets)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Defineer lang.
Zelfs hele donkere ogen, hoewel ergens immer een beetje creepy, kunnen er mee door:
[ afbeelding ]
ik lijk niet op hunquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zucht, het gaat er ook niet om dat je op hun moet lijken. Het gaat erom dat rood haar hebben totaal geen probleem hoeft te zijn. Zo lang JIJ er maar geen probleem mee hebt.
dat zou ze niet over die 2 kerels hebben kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mylifeisgrey belt op. Hij is onderweg! Iedereen is helemaal verbaasd, haha. Op een zeer positieve manier. Meteen respect alom, er valt zelfs een opmerking dat het net is of Sinterklaas komt. Gewoon omdat niemand het verwacht. Maar hij doet het toch maar even! Ontzettend tof. Grote Smurf hangt intussen met hem aan de telefoon om uit te leggen waar hij heen moet, met behulp van de enorme Falk kaart van Utrecht die Deelnemer had meegenomen, waarvoor dank. Als hij uiteindelijk aan komt wandelen verbaas ik me wederom over hoe verkeerd je iemand in kunt schatten op basis van tekst. Deze jongeman is hooguit wat bleek omdat 'ie haast niet buiten komt, maar verder hartstikke normaal, eerder good looking zelfs. Zelfs qua kleding helemaal niets mis, gewoon een leuke gast om te zien. De onzekerheid straalt er wel een beetje vanaf, is ook niet gek want we zijn stuk voor stuk op gaan staan om hem beter te kunnen zien aanlopen. Wat een helse aankomst voor dat geweest zijn voor hem! Maar hij liep gewoon door en na het ongemakkelijke moment van "Nah, hier ben ik dan" is hij degene die het staren doorbreekt en iedereen netjes een hand geeft (!), waarna we weer gaan zitten en het gesprek verder gaat.
1.85<quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:51 schreef VacaLoca het volgende:
Defineer lang.
Zelfs hele donkere ogen, hoewel ergens immer een beetje creepy, kunnen er mee door:
[ afbeelding ]
> bedoel je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1.85<
Ik hou niet van hele donkere ogen, dan kan ik moeilijk peilen hoe iemand zich voelt.
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lijk niet op hun
ik moest even zoeken
[..]
dat zou je niet over die 2 kerels hebben kunnen zeggen.
Ohneee, een hele cm te kortquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef VacaLoca het volgende:
> bedoel je?
Val ik er met 1.84 buiten, jammer bammer.
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) zou de vrouw niet op die manier omschrijven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?
Ik ook niet. Ga gewoon eens naar buiten als de zon schijntquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie het probleem niet? Je bedoelt het dikgedrukte 'wat bleek'?
En jij bent zwak en slap en een watje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) maar die zou de vrouw niet zo omschrijven.
de man uit de pic zou meer omschreven worden als ruig en sterk.
Ogen zijn de spiegel van de zielquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef Sinji het volgende:
zaterdag 3 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:[/b]
Ha! Jij kijkt ook naar de pupillen om anderen te peilen he? Snoodaard!
Yep, tis niet anders. Een grens is een grens. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohneee, een hele cm te kortdaar gaat mijn droom.
Waarheid. Wat zijn jouw eisen en afknappers, misschien kan ik jou ook geruststellen dan. Wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Yep, tis niet anders. Een grens is een grens. Doe je niks aan.
Ja dat komt omdat die gasten x keer per week in de sportschool zitten en buiten sporten. Als jij daar buffed up en met een bruin besproet hoofd aan had komen lopen hadden ze je ook niet omschreven als 'onzeker en bleekjes'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles. de man uit jouw pic (ik vind ze lelijk en zou ze niet doen) maar die zou de vrouw niet zo omschrijven.
de man uit de pic zou meer omschreven worden als ruig en sterk.
Ik ook, ik word zowaar nieuwsgierig naar zijn uiterlijk na het lezen van die post.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:04 schreef Moonwalk het volgende:
ik haalde er toch meer uit dat MLIG gewoon een leuke jongen is die zich leuk kleedt en in het echt veel minder verlegen over komt dan zijn post doen vermoeden. Maar dat is wat ik er uit lees.
Er staat 1 minpuntje in en die grijpt hij aan om zichzelf helemaal de grond in te boren. De 5+ complimenten die erin staan tellen blijkbaar niet mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:04 schreef Moonwalk het volgende:
ik haalde er toch meer uit dat MLIG gewoon een leuke jongen is die zich leuk kleedt en in het echt veel minder verlegen over komt dan zijn post doen vermoeden. Maar dat is wat ik er uit lees.
Leeftijd <28,1quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarheid. Wat zijn jouw eisen en afknappers, misschien kan ik jou ook geruststellen dan. Wel zo eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |